Ervaringen met Kwaliteitsmanagement

8,2
Gemiddeld cijfer voor Kwaliteitsmanagement producten
Gebaseerd op 78 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Goede trainer, ontspannen les gegeven. Mooie combinatie van informatie ontvangen en daarmee aan het werk gaan. Evt. verbeterpunt: betere internetverbinding bij trainer. De 2e cursusdag bleek dat de trainer twee linken voor zoom ontvangen had en wij als cursisten maar ��n. Dat was jammer van de tijd die nu hierdoor verloren is gegaan. " - 04-05-2021 00:00

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Goede trainer, ontspannen les gegeven. Mooie combinatie van informatie ontvangen en daarmee aan het we… alles lezen - 04-05-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede trainer, met duidelijke praktijk voorbeelden. De internet verbinding was niet altijd optimaal van de trainer. De 2e dag was geen link toegestuurd waardoor iedereen zoekende was, uiteindelijk hebben we de link van de eerste dag nog een keer gebruikt." - 29-04-2021 00:00

"Goede trainer, met duidelijke praktijk voorbeelden. De internet verbinding was niet altijd optimaal van de trainer. De 2e dag was geen link … alles lezen - 29-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevr. Mirte Roest
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goed verzorgd ondanks online, goede afwisseling in werkvormen. Internetverbinding en voorbereiding van links om in te loggen kunnen verbeterd worden. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 26-04-2021 00:00

"Goed verzorgd ondanks online, goede afwisseling in werkvormen. Internetverbinding en voorbereiding van links om in te loggen kunnen verbeter… alles lezen - 26-04-2021 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Dhr. Michel Hoonhout
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Geen uitnodiging ontvangen voor dag twee (Zoom) Twee starttijden aangeven. In zoom 9.00 uur, in de mail 9.30 uur. Bij mijn vorige training was deze te zien in mijn portal. Hierin zag je de overige deelnemers en kon ik me ook alvast voorbereiden. Ook mijn certificaat is hierin te vinden. De training welke ik nu gevolgd heb staat er niet in. Helaas door Corona hebben we deze training Online moeten volgen. Hierdoor mis je interactie met mede cursisten. Bij de docent was te weinig kennis over Zoom. Zijn internet snelheid was te langzaam waardoor hij met name op dag 1 regelmatig vastliep. " - 26-04-2021 00:00

"Geen uitnodiging ontvangen voor dag twee (Zoom) Twee starttijden aangeven. In zoom 9.00 uur, in de mail 9.30 uur. Bij mijn vorige training w… alles lezen - 26-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Veel informatie maar een goede uitleg. Een goede stap de juiste richting op Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 23-04-2021 00:00

"Veel informatie maar een goede uitleg. Een goede stap de juiste richting op Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele… alles lezen - 23-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
K
Senior adviseur
9
Masterclass Kwaliteitsmanagement.753

"De Masterclass Kwaliteitsmanagement was een schot in de roos. Het bood goede literatuur, interessante invalshoeken, breed (bedrijfskundig) perspectief op organisaties, een stevige praktijkopdracht om te voltooien met een docent die op inhoud en proces een mooie toegevoegde waarde heeft." - 29-03-2021 12:28

"De Masterclass Kwaliteitsmanagement was een schot in de roos. Het bood goede literatuur, interessante invalshoeken, breed (bedrijfskundig) p… alles lezen - 29-03-2021 12:28

starstarstar_halfstar_borderstar_border
Anoniem
5
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De norm is geschreven vanuit de productiewereld. Jammer dat tijdens de training ook alleen aandacht is voor de norm i.c.m. productprocessen en geen diensten. Terwijl in de groep eigenlijk alleen maar mensen zitten die werken in een organisatie met diensten en geen productieprocessen. Hierdoor heb ik niet kunnen leren wat ik wilde leren. Het is jammer dat je ook niet aan de slag gaat met de basis voor jouw organisatie. Dat zou ik verwachten van een opleiding kwaliteitsmanagement in de PRAKTIJK. Het zou fijn zijn als je al een begin kan maken met het opzetten of verbeteren van jouw kwaliteitsmanagementsysteem voor jouw organisatie. " - 11-03-2021 00:00

"De norm is geschreven vanuit de productiewereld. Jammer dat tijdens de training ook alleen aandacht is voor de norm i.c.m. productprocessen … alles lezen - 11-03-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Mat Pustjens
8
Kwaliteitsmanagement (HBO)

"Ik vind dit een hele mooie e-learing
cursus, de cursus is kort en krachtig Duidelijke opbouw, goede uitleg en goed te doen in eigen tempo, De cursus had wat langer mogen duren. " - 31-01-2021 08:02

"Ik vind dit een hele mooie e-learing cursus, de cursus is kort en krachtig Duidelijke opbouw, goede uitleg en goed te doen in eigen tempo,… alles lezen - 31-01-2021 08:02

starstarstarstarstar_half
A.Koek
9
Hoger Kwaliteitsmanagement ZW

"Als kwaliteitsmedewerker heb ik deze opleiding aanbevolen gekregen van een collega die deze opleiding ook had gedaan.
Veel geleerd, leuke groep, de onderwerpen zijn direct toepasbaar en worden nu in de organisatie gebruikt.
De docent is toegankelijk, zeer kundig, aardig en denkt met je mee.
Sinds maart zijn er door corona online lessen. Voor mij even wennen, want ik was live lessen gewend. De docent hielp met de goede instellingen.
Gelukkig kon ik op deze manier mijn opleiding afmaken. De lessen waren uitstekend te volgen. Ik heb het naar de zin gehad. Prima.
" - 20-01-2021 18:20

"Als kwaliteitsmedewerker heb ik deze opleiding aanbevolen gekregen van een collega die deze opleiding ook had gedaan. Veel geleerd, leuke g… alles lezen - 20-01-2021 18:20

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Prima training en goede verdieping in de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 7. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 13-11-2020 00:00

"Prima training en goede verdieping in de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 7. De inhoud van het hele programma van deze training … alles lezen - 13-11-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"opbouw en uitleg, prima, hier en daar iet wat te veel afkortingen (de 4 m's, de 8 d's, de bowty, kpi's.....) als dit niet je werk is is het handig om heel kort deze afkortingen voluit te maken....." - 02-10-2020 00:00

"opbouw en uitleg, prima, hier en daar iet wat te veel afkortingen (de 4 m's, de 8 d's, de bowty, kpi's.....) als dit niet je werk is is het … alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"ik heb inzicht verkregen in het opzetten van het systeem van de norm. Ronald was een zeer duidelijk en prettig docent. De ruimte was ruim maar benauwd zonder mogelijkheid te ventileren, waardoor het te warm werd. " - 02-10-2020 00:00

"ik heb inzicht verkregen in het opzetten van het systeem van de norm. Ronald was een zeer duidelijk en prettig docent. De ruimte was ruim ma… alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Koop, B.
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De opleiding was te veel zenden. Het waren 157 powerpointdia's voor 2 dagen, ik vraag me af of mensen zoveel informatie op kunnen nemen. Ik denk dat het handiger is om dan minder compleet te willen zijn, maar meer interactief, zodat dat wat je wil dat mensen leren, ook echt blijft hangen en de rest is na te lezen of desnoods in losse vervolgcursussen. Het is zonde van de tijd van de opleider en de cursisten als informatie op deze manier maar zeer beperkt blijft hangen." - 02-10-2020 00:00

"De opleiding was te veel zenden. Het waren 157 powerpointdia's voor 2 dagen, ik vraag me af of mensen zoveel informatie op kunnen nemen. Ik … alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Hennen, H.
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Voor mij is ISO 9001 ver van mijn bedshow, maar nu heb ik meer inzicht op de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De accommodatie krijgt van mij een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 02-10-2020 00:00

"Voor mij is ISO 9001 ver van mijn bedshow, maar nu heb ik meer inzicht op de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De accommodatie… alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Günay Soytürk
QA & Office Assistant
8
MBO Kwaliteitsmanagement (1 jaar)

"Het was een één op één training met een super behulpzame trainer die mij heel erg goed heeft geholpen en gecoacht.

Alles was heel flexibel.
Locatie, datum en tijdstip kon naar wens worden aangepast.
" - 12-08-2020 07:58

"Het was een één op één training met een super behulpzame trainer die mij heel erg goed heeft geholpen en gecoacht. Alles was heel flexib… alles lezen - 12-08-2020 07:58

Bedankt voor het delen van deze ervaring, Günay! Fijn om te horen dat je de docent zo behulpzaam vond!

- 12-08-2020 07:58
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Mijn eerste volledig online training was prima verzorgd met zelfs enkele interactieve onderdelen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 06-07-2020 00:00

"Mijn eerste volledig online training was prima verzorgd met zelfs enkele interactieve onderdelen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8.… alles lezen - 06-07-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"inhoudelijk goed, expertise trainer zeer goed. de vorm was matig door de online training. we waren met een klein clubje, (5 personen) onderling was er geen interactie. met de trainer zeer geringe interactie, dat lag niet aan de trainer maar aan de vorm. je ondergaat de training veel minder omdat je in thuissituatie op een scherm de training volgt. zeven is gemiddelde van 9 voor inhoud en 5 voor opzet / vorm." - 06-07-2020 00:00

"inhoudelijk goed, expertise trainer zeer goed. de vorm was matig door de online training. we waren met een klein clubje, (5 personen) onderl… alles lezen - 06-07-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Prima training, maar iets minder interactiemogelijkheid door de vertraging op de lijn met mute aan/uit tijdens uitleg van een onderdeel, waardoor je je vraag dan vaak niet meer stelt. Tijdens de twee daagse training is 2x de verbinding verbroken. Mogelijk door mijn eigen internet, maar dit is wel een vervelende bijkomstigheid, daar je een deel mist en de docent niet altijd meteen in de gaten heeft dat dit het geval is. Verder miste ik de hand-out die vooraf toegestuurd kan worden, zodat je hier aantekeningen bij kunt maken en het later nog eens kunt inlezen." - 06-07-2020 00:00

"Prima training, maar iets minder interactiemogelijkheid door de vertraging op de lijn met mute aan/uit tijdens uitleg van een onderdeel, waa… alles lezen - 06-07-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Stolk, W.M.C.
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"dit werkte best wel goed. Groep was klein en er was voldoende interactie. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 06-07-2020 00:00

"dit werkte best wel goed. Groep was klein en er was voldoende interactie. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele p… alles lezen - 06-07-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Paula van der Horst
7
HBO Workshop - Opstellen Jaarplan Kwaliteitsmanagement

"De cursus verliep anders dan in eerste opzet, door het coronavirus. Dus geen workshop in een groep, maar individueel on line. Dit was erg persoonlijk afgestemd, dus ik vind het lastig om iets algemeens over deze HBO Workshop te zeggen." - 03-07-2020 16:27

"De cursus verliep anders dan in eerste opzet, door het coronavirus. Dus geen workshop in een groep, maar individueel on line. Dit was erg pe… alles lezen - 03-07-2020 16:27

Beste Paula,

Bedankt voor het achterlaten van je ervaring! We horen het graag als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen.

- 03-07-2020 16:27
starstarstarstarstar_half
Yvonne Dimmers
kam medewerker
9
MBO Kwaliteitsmanagement (1 jaar)

"Ik heb veel geleerd in korte tijd,niet alleen praktisch maar ook mijn persoonlijke ontwikkeling is aan bod gekomen.In mijn werk omgeving heb ik daar al dankbaar gebruik van kunnen maken." - 23-06-2020 12:14

"Ik heb veel geleerd in korte tijd,niet alleen praktisch maar ook mijn persoonlijke ontwikkeling is aan bod gekomen.In mijn werk omgeving heb… alles lezen - 23-06-2020 12:14

Fijn om te horen dat je het geleerde direct toe kon passen in de praktijk, Yvonne! Bedankt voor het delen van je ervaring.

- 23-06-2020 12:14
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Een fijne vertaling richting de praktijk, handvatten waarmee je verder kan. Er zouden nog meer praktijkopdrachten in naar voren mogen komen. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De accommodatie krijgt van mij een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 14-02-2020 00:00

"Een fijne vertaling richting de praktijk, handvatten waarmee je verder kan. Er zouden nog meer praktijkopdrachten in naar voren mogen kome… alles lezen - 14-02-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ik vond het leuk dat er een praktijkopdracht in zat. Het zou nog beter zijn als deze meer op de werkelijkheid aansluit. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De accommodatie krijgt van mij een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 14-02-2020 00:00

"Ik vond het leuk dat er een praktijkopdracht in zat. Het zou nog beter zijn als deze meer op de werkelijkheid aansluit. Ik geef de trainer v… alles lezen - 14-02-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"A.d.h.v. de cursus "de norm verklaard" had ik verwacht dat het (nog) meer persoonlijke eigen praktijk zou zijn, dat vond ik in de eerste cursus juist zo goed naar voren komen. Ik vond deze invulling door een fictief bedrijf niet altijd even toepasselijk voor mijn eigen bedrijf. " - 11-02-2020 00:00

"A.d.h.v. de cursus "de norm verklaard" had ik verwacht dat het (nog) meer persoonlijke eigen praktijk zou zijn, dat vond ik in de eerste cur… alles lezen - 11-02-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De training was heel praktijkgericht. Door het beantwoorden van vragen voor een fictief bedrijf kreeg je snel inzicht in waar het over moet gaan. Verder is het heel prettig om veel ervaringen van de docent te horen, waardoor je de praktijk wat meer kunt nuanceren. Wat wel een beetje jammer is aan een zelf bedacht fictief bedrijf, is dat niet alles van toepassing is of soms ver gezocht is. Wellicht kan hier nog wat meer invulling aan worden gegeven." - 11-02-2020 00:00

"De training was heel praktijkgericht. Door het beantwoorden van vragen voor een fictief bedrijf kreeg je snel inzicht in waar het over moet … alles lezen - 11-02-2020 00:00