Ervaringen met Procesmanagement

8,6
Gemiddeld cijfer voor Procesmanagement producten
Gebaseerd op 64 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren. Goede uitleg a.d.h.v. presentatiesheets en voorbeelden maken de stof begrijpelijk. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 28-04-2021 00:00

"Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren. Goede uitleg a.d.h.v. presentatiesheets en voorbeelden maken de stof begrijpelijk. Ik geef de… alles lezen - 28-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"De opstart van de training verliep vertraging op omdat de link naar ZOOM niet functioneerde. De trainer R. Bakker heeft het probleem verholpen door de training via MS Teams te laten verlopen. Dit heeft ook de voorkeur van de gemeente waarvoor ik werk. De training was interessant en leerzaam. Het hielp mee dat we met een kleine groep waren (4 cursisten) waardoor ruimschoots interactie onderling kon plaatsvinden. De 2-daagse training was goed ingedeeld met voldoende pauzes tussendoor. De gehele training werd zodanig gebracht dat ik tijdens de verschillende blokken de training geconcentreerd heb kunnen volgen (zonder af te dwalen). De training was goed te volgen en het geleerde is goed toe te passen in de praktijk. " - 20-04-2021 00:00

"De opstart van de training verliep vertraging op omdat de link naar ZOOM niet functioneerde. De trainer R. Bakker heeft het probleem verholp… alles lezen - 20-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterk: meerdere voorbeelden voor concrete verbeteringen Sterk: presentatie style Verbeter: interactieve activiteiten kunnen beter met een gedeelde live-document, waar iedereen kan tegelijk erop werken e.g. google slides De trainer geef ik een 8." - 20-04-2021 00:00

"Sterk: meerdere voorbeelden voor concrete verbeteringen Sterk: presentatie style Verbeter: interactieve activiteiten kunnen beter met een … alles lezen - 20-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Colinda Vroonland
Kwaliteitsmedewerker
9
Procesmanagement (ook online virtual classroom)

"Heel goed georganiseerd. Begon al met duidelijke informatie vooraf over de training, locatie, online leeromgeving. Wel veel informatie in een keer maar dat was ook noodzakelijk.
De training zelf vond ik erg prettig. Fijne en ervaren trainer met goede voorbeelden uit de praktijk.
Als ik ooit nog een training doe dan zal ik zeker kijken of ik deze ook weer bij ICM kan doen" - 04-01-2021 09:20

"Heel goed georganiseerd. Begon al met duidelijke informatie vooraf over de training, locatie, online leeromgeving. Wel veel informatie in ee… alles lezen - 04-01-2021 09:20

Lisette Platjouw
starstarstarstarstar
Lisette Platjouw
Procescartograaf
10
Procesmanagement (ook online virtual classroom)

"De trainer was bevlogen, geïnteresseerd en betrokken bij de deelnemers. Hij weet goed wat ieders situatie is en gebruikt veel praktijkvoorbeelden. Doordat de praktijksituatie van de deelnemers in de training wordt gebruikt is de training heel goed te volgen. Iedereen kan zich herkennen en er is geen droge stof. Veel ruimte voor inbreng en vragen. Er is een mooie mix van stof opnemen als deelnemer en overleggen van opdrachten met andere deelnemers. Dit zorgt voor voldoende dynamiek." - 22-12-2020 16:03

"De trainer was bevlogen, geïnteresseerd en betrokken bij de deelnemers. Hij weet goed wat ieders situatie is en gebruikt veel praktijkvoorbe… alles lezen - 22-12-2020 16:03

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Nadeel is als de internet verbinding wegvalt en op nieuw moet inloggen en wachten op docent dat hij je weer toevoegt. Wat ik ook als nadeel ervaren heb is het onderling contact in bijv. een pauze. verder was de cursus prima te doen. Wel lange dagen om naar een scherm te turen. Bij een cursus op locatie heb je meer afleiding omdat je in een andere omgeving zit." - 18-11-2020 00:00

"Nadeel is als de internet verbinding wegvalt en op nieuw moet inloggen en wachten op docent dat hij je weer toevoegt. Wat ik ook als nadeel … alles lezen - 18-11-2020 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
Procesmanagement volgens ISO 9001

"De inhoud van training was interessant en inspirerend. De opstart was niet vlekkeloos. Ik heb tot kwart voor 10 moeten wachten voor dat ik werd toegelaten tot de training. Ik heb alle 4 de contactnummers gebeld die in de begeleidende email stonden vermeld en geen van die 4 werden beantwoord. Uiteindelijk doorgeschakeld naar de klantenservice, maar op datzelfde moment werd ik toegelaten tot de online cursus. Dat de opstart niet helemaal goed verliep, kan gebeuren, maar ik vind het slordig dat de opgegeven contactpersonen niet bereikbaar zijn. De opgegeven tijden kwamen niet overeen met de tijden die eigenlijk voor de training stonden en waren ook niet bekend bij de trainer. De presentatiedia's die zijn gestuurd waren niet compleet. " - 17-11-2020 00:00

"De inhoud van training was interessant en inspirerend. De opstart was niet vlekkeloos. Ik heb tot kwart voor 10 moeten wachten voor dat ik … alles lezen - 17-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Verbeterpunt is het gelijkvormig houden van het lesmateriaal dat door de docent gebruikt wordt en dat wat wordt toegezonden. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 17-11-2020 00:00

"Verbeterpunt is het gelijkvormig houden van het lesmateriaal dat door de docent gebruikt wordt en dat wat wordt toegezonden. Ik geef de tra… alles lezen - 17-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterk punt: doorlopen van de stof via blokken met steeds een korte samenvatting. Aan de hand van leuke voorbeelden. Ook ruimte voor pauzes. Jammer genoeg weinig tijd om meer interactie te hebben met de andere deelnemers, je zag hen in een klein schermpje. Tijdens pauzes blokte iedereen video en geluid, normaal in fysieke opzet maak je een praatje, meer verbinding. Verbeterpunt is de opstart van de zoommeting op de eerste dag, de telefoonnummers voor ondersteuning werkten niet. Volgens de uitnodiging zou de training van 9.30 - 15.00 zijn, achteraf was dat van 9.30 - 16.30, sommige deelnemers hadden na 15.00 een andere afspraak. gelukkig kon de stof toch behandeld worden en eerlijk gezegd vond ik het lang zat" - 17-11-2020 00:00

"Sterk punt: doorlopen van de stof via blokken met steeds een korte samenvatting. Aan de hand van leuke voorbeelden. Ook ruimte voor pauzes. … alles lezen - 17-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Kandelaars, Marijn
8
Management van processen (ook virtueel) (Procesmanagement)

"Prima training, erg praktijkgericht. Er werd ook goed naar de groep geluisterd en op ingespeeld. Goede combinatie van theorie en praktijk. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De organisatie waardeer ik met een 8. De accommodatie krijgt van mij een 8." - 25-05-2020 00:00

"Prima training, erg praktijkgericht. Er werd ook goed naar de groep geluisterd en op ingespeeld. Goede combinatie van theorie en praktijk. I… alles lezen - 25-05-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Hetty Norder
8
Management van processen (ook virtueel) (Procesmanagement)

"Algehele ervaring was prima! Ik heb zeker wat van de training geleerd alleen wilde daarbij iets meer focus op mijn eigen casus (praktijk), en een stukje dieper richting de vraag 'hoe ga je om met verandering van de processen'. In plaats van alleen de processen zelf. Echter dit zit waarschijnlijk in een andere cursus verwerkt. " - 12-01-2020 00:00

"Algehele ervaring was prima! Ik heb zeker wat van de training geleerd alleen wilde daarbij iets meer focus op mijn eigen casus (praktijk), e… alles lezen - 12-01-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Brugge, Enno van
7
Management van processen (ook virtueel) (Procesmanagement)

"Training had wat meer op het analyseren van business processen en het vertalen naar goede modellen in mogen gaan Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De organisatie waardeer ik met een 8. De accommodatie krijgt van mij een 9." - 12-01-2020 00:00

"Training had wat meer op het analyseren van business processen en het vertalen naar goede modellen in mogen gaan Ik geef de trainer van deze… alles lezen - 12-01-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Hoekstra, Monique
9
Management van processen (ook virtueel) (Procesmanagement)

"Ik vond het een onwijs leuke training! Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De organisatie waardeer ik met een 7. De accommodatie krijgt van mij een 6." - 11-01-2020 00:00

"Ik vond het een onwijs leuke training! Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De organisatie waardeer ik met een 7. De accommodatie krij… alles lezen - 11-01-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
De Berg
Business Analist
9
Presteren middels processen (Procesmanagement)

"Recentelijk heb ik de e-learning presteren middels processen doorlopen van Skoledo. Goed materieel en leuk gebracht! Ik volg met regelmaat een e-learning, vaak zijn ze langdradig en te zakelijk. Vanuit dit gedachtepatroon had ik een bepaalde verwachting. daar heeft het gelukkig niet aan beantwoord. Ik had er echt plezier in! Ik heb begrepen dat ik met de inloggegevens kan blijven beschikken over de e-learning. Zo kan ik het nog als naslagwerk gebruiken. " - 18-12-2019 20:41

"Recentelijk heb ik de e-learning presteren middels processen doorlopen van Skoledo. Goed materieel en leuk gebracht! Ik volg met regelmaat e… alles lezen - 18-12-2019 20:41

starstarstarstarstar
Angeline grootswagers
teamleider Interne Beheersing
10
Procesmanagement (ook online virtual classroom)

"Training was toegankelijk, inhoudelijk goed, erg aansluitend op elk individu en elke casus. Trainer is een geduldige en ervaren trainer. Theorie werd goed omzet naar praktijk. Verder werd er gezorgd voor een goede samenhang in de groep" - 03-10-2019 12:17

"Training was toegankelijk, inhoudelijk goed, erg aansluitend op elk individu en elke casus. Trainer is een geduldige en ervaren trainer. The… alles lezen - 03-10-2019 12:17

starstarstarstarstar_half
Verschuren, A.M.
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: zeer duidelijke uitleg van docent en een goede opbouw in het programma. Er was genoeg tijd voor vragen of opmerkingen. Eventuele verbetertips voor deze training: In begin van programma duidelijker het doel van de cursus benoemen." - 20-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: zeer duidelijke uitleg van docent en een goede opbouw in het programma. Er was genoeg tijd voor vragen of o… alles lezen - 20-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Docent probeerde iedereen erbij te houden. Eventuele verbetertips voor deze training: Wellicht iets meer koffiepauzes om iedereen scherp te houden. cursus niet 2 dagen achtereen maar ene week 1 dag en volgende week ook 1 dag. zo kun je de stof laten bezinken en eventueel al een deel proberen toe te passen. idee�n ervaringen kun je dan de week erna delen." - 19-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent probeerde iedereen erbij te houden. Eventuele verbetertips voor deze training: Wellicht iets meer k… alles lezen - 19-12-2018 00:00

starstarstarstarstar
Brenk, E.S. van
10
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Docent en zijn enthousiasme De opbouw van de training met de oefeningen en interacties na de pauze Concrete voorbeelden de toepasbaarheid van de materie voor ons bedrijf . Eventuele verbetertips voor deze training: Inlezen wat het bedrijf doet is gewenst voordat je een presentatie geeft. Dat we een Veevoer bedrijf zijn en dat je enig idee hebt wie onze klant is. Veehouder met een veehouderijbedrijf. (fokkerij doet meer mensen pijn dan goed. Verder de klant wat meer centraal stellen. Niet dag twee deel twee pas aan bod laten komen En tot slot de ppp en de hand out nog eens controleren. Hier end aar kwamen ze niet overeen. " - 19-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent en zijn enthousiasme De opbouw van de training met de oefeningen en interacties na de pauze Concrete… alles lezen - 19-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Met makkelijke herkenbare voorbeelden wordt de materie makkelijk gemaakt. Eventuele verbetertips voor deze training: In mijn ogen begin je altijd bij hetgeen de klant wil, nu kwam customer journey pas in het tweede deel aan bod." - 19-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Met makkelijke herkenbare voorbeelden wordt de materie makkelijk gemaakt. Eventuele verbetertips voor deze… alles lezen - 19-12-2018 00:00

starstarstarstarstar
Geerte S.
10
Procesmanagement (ook online virtual classroom)

"Goede basis om meer te weten te leren over processen binnen organisaties, maar ook als je op jouw eigen afdeling of binnen jouw organisatie bezig bent met processen en deze verbeteren. Enthousiaste trainer!" - 13-09-2018 09:42

"Goede basis om meer te weten te leren over processen binnen organisaties, maar ook als je op jouw eigen afdeling of binnen jouw organisatie … alles lezen - 13-09-2018 09:42

starstarstarstarstar_half
Yuri Kuijpers
Proces manager
9
Procesmanagement (ook online virtual classroom)

"Perfecte Locatie, goed bereikbaar met auto of OV.

Zeer bekwame trainer, met alle kennis en kunde die nodig is om theorie te kunnen verbinden met de praktijk.

Praktijk opdracht is het perfecte middel om te zorgen dat de theorie niet alleen uitgelegd word maar ook toegepast kan worden. Hier word dan ook scherp en kunde in mee gedacht en nagekeken.

Wat eventueel wel een verbeter punt kan zijn is het examen. Deze gaat zeer diep op de materie in, waarin ik persoonlijk vind dat de afkorting van een theorie er niet zoveel toe doet maar de inhoud wel. Beide dienen gegeven te worden waarin ik het nut niet zoveel zie. Verder zorgt deze manier van toetsen er wel voor dat alles tot de cursist zal moeten worden opgenomen.

Naast de cursus was de bereikbaarheid van de helpdesk ook TOP!. Alle vragen en aanpassingen werden meteen opgepakt en kan dan ook niet anders zeggen dat ik hier zeer over te spreken ben.

Bedankt ICM !" - 11-09-2018 12:01

"Perfecte Locatie, goed bereikbaar met auto of OV. Zeer bekwame trainer, met alle kennis en kunde die nodig is om theorie te kunnen verbin… alles lezen - 11-09-2018 12:01

starstarstarstarstar
Jasper van de Kamp
10
Procesmanagement (ook online virtual classroom)

"De opleiding procesmanagement geeft een mooie, brede basis om over processen en bedrijfsvoering na te denken en was voor mij gelijk bruikbaar in de praktijk.
De combinatie van de praktijkopdracht, theorie en een deskundige trainer was zeer goed." - 18-06-2018 08:23

"De opleiding procesmanagement geeft een mooie, brede basis om over processen en bedrijfsvoering na te denken en was voor mij gelijk bruikbaa… alles lezen - 18-06-2018 08:23

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Trainer had veel kennis in hui. Het programma was goed opgebouwd. Ook leuk dat er een andere trainer kwam vertellen over de klantreis. Eventuele verbetertips voor deze training: De reader kwam niet overeen met hetgeen werd getoond in PowerPoint. " - 23-04-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Trainer had veel kennis in hui. Het programma was goed opgebouwd. Ook leuk dat er een andere trainer kwam v… alles lezen - 23-04-2018 00:00

starstarstarstarstar_border
Hanneke Timmers
Procesmanager
8
Opleiding Procesmanagement

"Top: gericht op onze praktijk en daardoor herkenbaar en meteen toe te passen.
Tip: trainer wilde veel vertellen maar moest daardoor steeds in andere presentaties zoeken, dat maakte het geheel soms wat rommelig. " - 01-11-2017 14:42

"Top: gericht op onze praktijk en daardoor herkenbaar en meteen toe te passen. Tip: trainer wilde veel vertellen maar moest daardoor steeds… alles lezen - 01-11-2017 14:42

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: het is gericht op de praktijk, de docent heeft het leuk gebracht waardoor je aandachtig blijft luisteren en heeft voldoende handvat meegegeven om direct aan de slag te kunnen. Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 23-10-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: het is gericht op de praktijk, de docent heeft het leuk gebracht waardoor je aandachtig blijft luisteren en… alles lezen - 23-10-2017 00:00