13 Service level (agreement) management trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: Contractmanagement.
Bekijk ook: Contractmanagement.
Masterclass Service Level Agreements (SLA)
De training Masterclass Service Level Agreements (SLA) kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht…
SLA - service level agreements
Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische …
Rijbewijs C - SLA - Praktijk intake
Rijbewijs C - SLA - Praktijk intakeRijbewijs C - SLA - Praktijk intake
Rijbewijs C-E - SLA - Intake + 35 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C-E - SLA - Intake + 35 uur + Praktijkexamen C-ERijbewijs C-E - SLA - Intake + 35 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C - SLA - 28 uur + toetsen + examen
Rijbewijs C - SLA - 28 uur + toetsen + examenRijbewijs C - SLA - 28 uur + toetsen + examen
Rijbewijs C - SLA - 30 uur + toetsen + examen
Rijbewijs C - SLA - 30 uur + toetsen + examenRijbewijs C - SLA - 30 uur + toetsen + examen
Rijbewijs C - SLA - Theorie vakbekwaamheid M1, M2, & M3
Rijbewijs C - SLA - Theorie vakbekwaamheid M1, M2, & M3Rijbewijs C - SLA - Theorie vakbekwaamheid M1, M2, & M3
Rijbewijs C-E - SLA - 30 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C-E - SLA - 30 uur + Praktijkexamen C-ERijbewijs C-E - SLA - 30 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C-E - SLA - 25 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C-E - SLA - 25 uur + Praktijkexamen C-ERijbewijs C-E - SLA - 25 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C-E - SLA - 35 uur + Praktijkexamen C-E
Rijbewijs C-E - SLA - 35 uur + Praktijkexamen C-ERijbewijs C-E - SLA - 35 uur + Praktijkexamen C-E
Masterclass Continuous SLA
De training Masterclass Continuous Sla kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, Amer…
ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management E-Learning Bundle (On-line proctored Exam, Official certification e-Book, Official Training …
OVERVIEW The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, w…
Service Level Agreements opstellen en beoordelen [JZ-SLA]
OVERVIEW In één dag de kennis opdoen die nodig is om een Service Level Agreement (SLA) te maken en te beoordelen. Voor niet-juristen. Klink…