ITIL Foundation online (her)examen

Tijdsduur
Logo van Lagant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Lagant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 43 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Lagant biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Probeer nu zelf uit via onze demo via:

https://lagant.eu/landing/demo-zelfstudies/ 

  • Agile Scrum Master1
  • Agile Scrum Product Owner1
  • Timemanagement
  • PRINCE2 Foundation

Dit examen stelt de kandidaat in staat om naar IT Service Management te kijken via een end-to-end bedrijfsmodel voor de creatie, levering en verbetering van ondersteunde producten en diensten.

ITIL® 4 Foundation stelt kandidaten in staat om naar IT Service Management te kijken via een end-to-end bedrijfsmodel voor de creatie, levering en voortdurende verbetering van technisch ondersteunde producten en diensten.

Examen informatie:

* Duur: 60 minuten
* Taal: Nederlands of Engels
* Multiple choice vragen
* 40 vragen per examen
* 26 antwoorden goed (van de 40) om te slagen: 65%
* Gesloten boek

Deze opvolger van de ITIL-V3 versie beschrijft de actuele inzichten binnen IT Service Management en i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Foundation, ITIL Foundation examen, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager en ITIL Practitioner.

Probeer nu zelf uit via onze demo via:

https://lagant.eu/landing/demo-zelfstudies/ 

  • Agile Scrum Master1
  • Agile Scrum Product Owner1
  • Timemanagement
  • PRINCE2 Foundation

Dit examen stelt de kandidaat in staat om naar IT Service Management te kijken via een end-to-end bedrijfsmodel voor de creatie, levering en verbetering van ondersteunde producten en diensten.

ITIL® 4 Foundation stelt kandidaten in staat om naar IT Service Management te kijken via een end-to-end bedrijfsmodel voor de creatie, levering en voortdurende verbetering van technisch ondersteunde producten en diensten.

Examen informatie:

* Duur: 60 minuten
* Taal: Nederlands of Engels
* Multiple choice vragen
* 40 vragen per examen
* 26 antwoorden goed (van de 40) om te slagen: 65%
* Gesloten boek

Deze opvolger van de ITIL-V3 versie beschrijft de actuele inzichten binnen IT Service Management en integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing. Bij ITIL4 Foundation is de methode dus niet meer gebaseerd op processen, maar ondersteunt snellere, kwaliteits- en waarde gedreven opleveringen van IT-diensten voor mensen en door organisaties heen.
Tijdens deze cursus maakt de cursist kennis met de basisbegrippen en hoe waarde kan worden geleverd met behulp van de principes, de theorie over het ITIL service value system (SVS), het four dimensions model, de Value chain (SVC) en de practises (v/h processen) uit de IT Infrastructure Library.

Na het volgen van deze training:

* Begrijpt de cursist het ITIL4 Foundation service management framework en hoe dit is meegegroeid met moderne technologie en moderne manieren van werken.
* Is de cursist in staat om het ITIL4 Foundation examen te doen.
* Kan de cursist deze ITIL4 Foundation training als hulpmiddel gebruiken om toe te passen in zijn/haar dagelijkse werk, als voorbereiding op vervolg modules en voor diens persoonlijke ontwikkeling.

ITIL 4 Foundation rust kandidaten uit met:

* Een holistische benadering van het faciliteren van co-creatie van waarde met klanten en andere belanghebbenden in de vorm van producten en diensten
* De leidende principes van ITIL 4
* De vier dimensies van servicemanagement
* Sleutelconcepten van Lean, Agile, DevOps, en waarom deze belangrijk zijn om bedrijfswaarde te leveren
* Hoe de ITIL-werkwijzen die in ITIL 4 worden beschreven, de waarde en het belang van de huidige ITIL-processen behouden, en tegelijkertijd worden uitgebreid om te worden geïntegreerd in verschillende gebieden van servicemanagement en IT, van vraag tot waarde.

Je bent werkzaam in de IT- en bedrijfsdomeinen en wilt de eerste stappen zetten in servicemanagement of je bent al bekend met eerdere versies van ITIL en/of andere best practices uit de branche en wilt meer leren over de huidige versie van ITIL. Deze training en de bijbehorende certificering kunnen nuttig zijn voor de volgende functies: IT Engineers, IT Support Staff, IT Consultants, Business Managers, Business Process Owners, IT Developers, Service Providers en System Integrators.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Lagant, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.