ITIL4 Foundation Virtual training

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Lagant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Lagant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 43 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual
8 nov. 2021 tot 9 nov. 2021
Toon rooster
event 8 november 2021, 09:00-16:30, Virtual, Bijeenkomst 1
event 9 november 2021, 09:00-16:30, Virtual, Bijeenkomst 2
placeVirtual
15 dec. 2021 tot 16 dec. 2021
Toon rooster
event 15 december 2021, 09:00-16:30, Virtual, Bijeenkomst 1
event 16 december 2021, 09:00-16:30, Virtual, Bijeenkomst 2

Beschrijving

Probeer nu zelf uit via onze demo via:

https://lagant.eu/landing/demo-zelfstudies/ 

  • Agile Scrum Master1
  • Agile Scrum Product Owner1
  • Timemanagement
  • PRINCE2 Foundation

Deze Virtual ITIL4 Foundation training biedt jou een raamwerk van processen en concrete handvatten om je IT-organisatie in te richten en te beheren.

Digitale transformatie en technologie drijven organisaties naar een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving.
ITIL4 Foundation beschrijft daarom de actuele inzichten binnen IT Service Management en integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing: een groot verschil met ITILV3
Bij ITIL4 Foundation is de methode dus niet meer gebaseerd op processen, maar ondersteunt snellere, kwaliteits- en waarde gedreven opleveringen van IT-diensten voor mensen en door organisaties heen.
ITIL is met de komst van ITIL4 dus door ge…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Probeer nu zelf uit via onze demo via:

https://lagant.eu/landing/demo-zelfstudies/ 

  • Agile Scrum Master1
  • Agile Scrum Product Owner1
  • Timemanagement
  • PRINCE2 Foundation

Deze Virtual ITIL4 Foundation training biedt jou een raamwerk van processen en concrete handvatten om je IT-organisatie in te richten en te beheren.

Digitale transformatie en technologie drijven organisaties naar een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving.
ITIL4 Foundation beschrijft daarom de actuele inzichten binnen IT Service Management en integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing: een groot verschil met ITILV3
Bij ITIL4 Foundation is de methode dus niet meer gebaseerd op processen, maar ondersteunt snellere, kwaliteits- en waarde gedreven opleveringen van IT-diensten voor mensen en door organisaties heen.
ITIL is met de komst van ITIL4 dus door geëvolueerd naar een integrale servicemanagement benadering, gericht op het effectief sturen en managen van de IT-dienstverlening.
Deze geaccrediteerde training is inclusief onze online ExamTrainer, examengarantie en examenvoucher!

Tijdens deze cursus maakt de cursist kennis met de basisbegrippen en hoe waarde kan worden geleverd met behulp van de principes, de theorie over het ITIL service value system (SVS), het four dimensions model, de Value chain (SVC) en de practises (v/h processen) uit de IT Infrastructure Library. De studiebelasting bestaat uit voorbereiding per les en oefenen voor het examen met de ExamTrainer. De studiebelasting is totaal ongeveer 16-20 uur buiten de lesuren. De trainer neemt op interactieve wijze de theorie met je door. Je gaat actief aan de slag met praktische oefeningen om je de stof eigen te maken. De trainer borgt dat duidelijk wordt wat ITIL4 voor jouw organisatie kan betekenen en hoe het kan worden toegepast.

Na het volgen van deze virtuele training:

* Begrijpt de cursist het ITIL4 Foundation service management framework en hoe dit is meegegroeid met moderne technologie en moderne manieren van werken.
* Is de cursist in staat om het ITIL4 Foundation examen te doen.
* Kan de cursist deze ITIL4 Foundation training als hulpmiddel gebruiken om toe te passen in zijn/haar dagelijkse werk, als voorbereiding op vervolg modules en voor diens persoonlijke ontwikkeling.

Je bent werkzaam in de IT- en bedrijfsdomeinen en wilt de eerste stappen zetten in servicemanagement of je bent al bekend met eerdere versies van ITIL en/of andere best practices uit de branche en wilt meer leren over de huidige versie van ITIL. Deze zelfstudie en de bijbehorende certificering kunnen nuttig zijn voor de volgende functies: IT Support Staff, IT Consultants, Business Managers, Business Process Owners, IT Developers, Service Providers en System Integrators.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: ITIL v4.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Lagant, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.