Vertrouwenspersoon: bijscholing Gespreksvaardigheden

Deze training is helaas verwijderd door Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Nascholing vertrouwenspersoon: opfris en verdieping

Logo van VAN OSS & PARTNERS
|META_INFO|

Nascholing: Algemene Opfris en verdiepingscursus Professionalisering vergt doorlopend onderhoud van je vakmanschap als vertrouwenspersoon. …

check_box_outline_blank

BNS Gespreksvaardigheden - Vertrouwenspersoon

Logo van Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen
|META_INFO|

Gespreksvaardigheden Als aanvulling op de opleiding Vertrouwenspersoon biedt het Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen (LIVP) meerdere bi…

check_box_outline_blank

Voeren van een goed gesprek (Summerschool)

Logo van Performance Matters
|META_INFO|

Onze belofte: Je bent beter in staat meer impactvol gesprek te voeren met de ander. Je hebt geleerd door nieuwsgierig en open te zijn de an…

check_box_outline_blank

Nascholing Vertrouwenspersoon: De vertrouwenspersoon (bijstand bij) de klachtencommissie

Logo van Compliance Insights Academy
|META_INFO|

Een melder van ongewenst gedrag kan ervoor kiezen, eventueel na informele opties te hebben doorlopen, de formele weg te bewandelen en een k…

check_box_outline_blank

Nascholing Vertrouwenspersoon: De vertrouwenspersoon (bijstand bij) de klachtencommissie

Logo van Compliance Insights Academy
|META_INFO|

Een melder van ongewenst gedrag kan ervoor kiezen, eventueel na informele opties te hebben doorlopen, de formele weg te bewandelen en een k…

check_box_outline_blank

Nascholing Vertrouwenspersoon: De vertrouwenspersoon (bijstand bij) de klachtencommissie

Logo van Compliance Insights Academy
|META_INFO|

Een melder van ongewenst gedrag kan ervoor kiezen, eventueel na informele opties te hebben doorlopen, de formele weg te bewandelen en een k…

check_box_outline_blank

Psychologie voor vertrouwenspersonen

Logo van Bezemer & Schubad
|META_INFO|

Enig psychologisch inzicht helpt vertrouwenspersonen om beter de situaties te analyseren waarin klagers/melders terecht zijn gekomen. Vanda…

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: bemiddeld optreden in klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus
|META_INFO|

Eigenlijk is iedereen het er wel over eens. Als je een klager ondersteunt, kan je niet bemiddelen tijdens de klachtafhandeling. Maar wat ka…

check_box_outline_blank

Effectief netwerken / Succesvol netwerken

Logo van Intenza Consulting Group
|META_INFO|

Je bent wie je kent. Netwerken, een mooi woord maar hoe doe je dat nou? En hoe doe je dat op een manier dat je ook echt impact hebt in een …

check_box_outline_blank

Training: Professioneel klantcontact

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Breng je klantcontact en adviesvaardigheden op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche…