Van Dale Taaltraining - Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Language Partners
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Language Partners heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 147 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
3 dec. 2019 tot 10 dec. 2019

Beschrijving

Taaltraining Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

Als u zich correct en duidelijk uitdrukt in een telefoongesprek met of e-mailbericht aan uw buitenlandse relatie, maakt u een professionele indruk. Een goede taalbeheersing is daarvoor een vereiste. Net als de keuze voor de juiste toonzetting en stijl. Investeren in het verbeteren van uw Engelse zakelijke communicatie is investeren in uw internationale zakenrelaties.

Voor wie?

Deze taaltraining is bedoeld voor iedereen die weleens zakelijk in het Engels moet communiceren en die zich daarbij professioneler wil uitdrukken.

Doel taaltraining

U leert correct en effectief telefoneren en corresponderen in het Engels. Na deze taaltrai…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Stuur een e-mail naar info@springest.nl

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Internationale Communicatie, E-mail, Zakelijk Engels, Externe communicatie en Communicatiemanagement.

Taaltraining Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

Als u zich correct en duidelijk uitdrukt in een telefoongesprek met of e-mailbericht aan uw buitenlandse relatie, maakt u een professionele indruk. Een goede taalbeheersing is daarvoor een vereiste. Net als de keuze voor de juiste toonzetting en stijl. Investeren in het verbeteren van uw Engelse zakelijke communicatie is investeren in uw internationale zakenrelaties.

Voor wie?

Deze taaltraining is bedoeld voor iedereen die weleens zakelijk in het Engels moet communiceren en die zich daarbij professioneler wil uitdrukken.

Doel taaltraining

U leert correct en effectief telefoneren en corresponderen in het Engels. Na deze taaltraining kunt u in het Engels correcte en duidelijke e-mails opstellen en goede zakelijke telefoongesprekken voeren. U kiest daarbij ook de juiste stijl en toonzetting. U communiceert met meer zelfvertrouwen.

Praktisch

Deze taaltraining duurt 2 dagen. Beide dagen duren van 09.30 tot 16.30 uur. Tussen de trainingsdagen zit een periode van een of twee weken. Voorafgaand aan de training krijgt u online een intaketoets en een telefonisch intakegesprek.

Programma 

Tijdens de taaltraining komen o.m. onderstaande onderwerpen aan bod.

  • Telefoontaal: woordenschat, uitspraak en grammatica, telefoonalfabet
  • E-mailtaal: woordenschat, spelling en grammatica
  • Structuur van telefoongesprekken en e-mails
  • Verschillende typen e-mails en telefoongesprekken (uitnodigingen, afzeggingen, klachten, kennisgeving etc.)
  • Stijlkeuzes: formeel of informeel, culturele conventies en valkuilen

De taaltraining is interactief van opzet met rollenspelen en praktische oefeningen. Ook krijgt u werkopdrachten mee.

Language Partners verzorgt zakelijke taaltrainingen in 52 talen: incompany of op een van onze locaties door heel Nederland en in Europa. Wij geloven dat uw taaltraining het meeste effect heeft als u leert op een manier die bij u past, met materiaal dat voor u relevant is. Elke taaltraining bij Language Partners wordt daarom op maat samengesteld. Zowel offline als online, of een combinatie van die twee.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Stuur een e-mail naar info@springest.nl

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.