Eén gezamenlijke klantbediening

Type product
Niveau

Eén gezamenlijke klantbediening

Learning with Energy
Logo van Learning with Energy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Learning with Energy heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Leren met energie over energie. Toegankelijke e-learnings met impact!

De gezamenlijke netbeheerders hebben de ambitie om zich steeds meer uniform te presenteren aan marktpartijen. Dit draagt bij aan een efficiënte klantbediening en een groter klantgemak. Deze ambitie en doelstelling is uitgewerkt in de Klantbedieningsstrategie Marktpartijen. Om medewerkers de klantbeloftes meer te laten doorleven én een gelijk niveau van serviceverlening te bereiken, is de e-learning 'Eén gezamenlijke klantbediening' ontwikkeld.

E-learning

Je volgt de e-learning 'Eén gezamenlijke klantbediening' met maximaal 10 collega’s in een groep. Het leuke hieraan is dat je tussentijds met je groep in het ‘Communicatiecentrum’ van de e-learningtool met elkaar kan overleggen en elkaar vr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Code 95 / Richtlijn Vakbekwaamheid, Kwaliteitsmanagement, Chauffeur, Heftruckcertificaat en Vakbekwaamheid.

Leren met energie over energie. Toegankelijke e-learnings met impact!

De gezamenlijke netbeheerders hebben de ambitie om zich steeds meer uniform te presenteren aan marktpartijen. Dit draagt bij aan een efficiënte klantbediening en een groter klantgemak. Deze ambitie en doelstelling is uitgewerkt in de Klantbedieningsstrategie Marktpartijen. Om medewerkers de klantbeloftes meer te laten doorleven én een gelijk niveau van serviceverlening te bereiken, is de e-learning 'Eén gezamenlijke klantbediening' ontwikkeld.

E-learning

Je volgt de e-learning 'Eén gezamenlijke klantbediening' met maximaal 10 collega’s in een groep. Het leuke hieraan is dat je tussentijds met je groep in het ‘Communicatiecentrum’ van de e-learningtool met elkaar kan overleggen en elkaar vragen kunt stellen. 

De e-learning bestaat uit een aantal hoofdstukken, die je per keer afrondt met een toets of een opdracht. De hoofdstukken variëren in tijdsduur van ongeveer 45 tot 120 minuten. Je krijgt 4 weken de tijd om de e-learnings af te ronden. De volgende onderwerpen komen langs:

  • Klantbedieningsstrategie
  • Klantbeloftes
  • Serviceverlening
  • Klantgericht schrijven
  • Klantgericht spreken
  • Gebruik van Partners in Energie

Het volgen van de e-learning staat open voor medewerkers van regionale netbeheerders en EDSN. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Learning with Energy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.