Optimale klantbeleving

Type product
Tijdsduur
Logo van Licht op Spreken

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

In deze training leren de deelnemers zich te verdiepen in de klantbeleving.

  • Hoe onderscheid je je van anderen?
  • Wat wil een klant horen?
  • Hoe kun je de klant positief beïnvloeden?
  • Hoe wil je dat een klant op jou of je bedrijf terug kijkt?
  • Hoe ga je om met lastige situaties en weerstand?

Deelnemers leren hoe ze een echte klantbeleving kunnen creëren, waardoor ze de klant nog beter kunnen begrijpen én beïnvloeden! Ook als de klant niet krijgt wat hij wil, zal deze toch positief terug kunnen kijken.

De deelnemers krijgen inzicht over hun klantbenadering en ontvangen direct feedback en tips met verbeterpunten die ze direct in de praktijk kunnen toepassen.

Deze training:

  • is praktijk …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

In deze training leren de deelnemers zich te verdiepen in de klantbeleving.

  • Hoe onderscheid je je van anderen?
  • Wat wil een klant horen?
  • Hoe kun je de klant positief beïnvloeden?
  • Hoe wil je dat een klant op jou of je bedrijf terug kijkt?
  • Hoe ga je om met lastige situaties en weerstand?

Deelnemers leren hoe ze een echte klantbeleving kunnen creëren, waardoor ze de klant nog beter kunnen begrijpen én beïnvloeden! Ook als de klant niet krijgt wat hij wil, zal deze toch positief terug kunnen kijken.

De deelnemers krijgen inzicht over hun klantbenadering en ontvangen direct feedback en tips met verbeterpunten die ze direct in de praktijk kunnen toepassen.

Deze training:

  • is praktijk gericht
  • heeft een persoonlijke benadering
  • is to-the-point
  • geeft deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • speelt in op de situatie
  • gaat uit van bestaande vaardigheden en kennis van de deelnemers
  • laat de deelnemers het positief effect ervaren van een klantbeleving
  • zet de deelnemers aan tot creativiteit
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.