Klantgericht adviseren 2.0 voor winkelpersoneel in de Fashion

Type product
Tijdsduur

Klantgericht adviseren 2.0 voor winkelpersoneel in de Fashion

LifeStyle by Yv's
Logo van LifeStyle by Yv's

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Met de training Klantgericht adviseren 2.0 van LifeStyle by Yv’s maken uw verkoopmedewerkers ambassadeurs van uw klanten

Worden uw klanten blij van het advies dat ze krijgen? En waar letten uw verkoopmedewerkers op bij het geven van advies? Is het gebaseerd op klantgerichtheid of op eigen voorkeuren en smaak? Een van de antwoorden op de positie die grootwinkelbedrijven en internetbedrijven innemen, is klantgericht advies geven. Met de training Klantgericht adviseren 2.0 leren uw verkoopmedewerkers de kenmerken van uw klanten te vertalen naar een passend kledingadvies, dat aansluit op uw collecties. Uw klanten voelen zich door dit persoonlijk advies meer gewaardeerd en krijgen meer complim…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mode, Winkelpersoneel, Klantgerichtheid, Adviesvaardigheden en Schoonheidsspecialist / Schoonheidsverzorging.

Met de training Klantgericht adviseren 2.0 van LifeStyle by Yv’s maken uw verkoopmedewerkers ambassadeurs van uw klanten

Worden uw klanten blij van het advies dat ze krijgen? En waar letten uw verkoopmedewerkers op bij het geven van advies? Is het gebaseerd op klantgerichtheid of op eigen voorkeuren en smaak? Een van de antwoorden op de positie die grootwinkelbedrijven en internetbedrijven innemen, is klantgericht advies geven. Met de training Klantgericht adviseren 2.0 leren uw verkoopmedewerkers de kenmerken van uw klanten te vertalen naar een passend kledingadvies, dat aansluit op uw collecties. Uw klanten voelen zich door dit persoonlijk advies meer gewaardeerd en krijgen meer complimenten over de outfits die ze bij u gekocht hebben, omdat deze ze laten stralen. Wist u dat verkoopmedewerkers die advies geven op basis van dat wat het beste bij de klant aansluit, zorgen voor de meeste ambassadeurs van uw modezaak? Hoe is dit in uw team? CHECKT u even met mij mee?

  • Hebben we inzicht in en herkennen we de verschillende kleurtypes en bodytypes?
  • Weten we hoe we universele kleuren kunnen gebruiken in ons advies?
  • Kunnen we inspelen op probleemzones en hierop ons advies aanpassen? 
  • Weten we hoe we met kleding optische illusies kunnen creëren?
  • Kunnen we de klant aanspreken of benaderen voor het geven van advies?
  • Weten we hoe we het aanbod van de winkel vertalen in een passend advies aan de klant?
  • Hebben we het zelfvertrouwen en de vaardigheid om adviserend te verkopen?
  • Weten we van onszelf welke kledingkleuren en –stijlen op ons lijf geschreven zijn? 

Kortom: maken we van onze klanten ambassadeurs door het geven van een klantgericht advies?

Training kledingadvies 2.0
De training kledingadvies 2.0 voor winkelpersoneel in Fasion is een praktijkgerichte training, waarbij de deelnemers leren hoe ze passend, persoonlijk en oprecht kledingadvies kunnen geven aan klanten.

  • Locatie: bij u in de buurt
  • Duur: 3 uur (in avonduren)
  • Investering: €99,- p.p.

Training kledingadvies 2.0 + Adviserend verkopen 2.0
Tijdens de training Adviserend verkopen 2.0 wordt op een inspirerende, prikkelende en motiverende workshop-achtige avond ingegaan op commerciële, communicatieve- en presentatievaardigheden van winkelpersoneel. De juiste vragen stellen, luisteren en doorvragen om gericht te kunnen adviseren.

In combinatie met de training kledingadvies 2.0 zijn uw verkoopmedewerkers in staat om uw klanten zo optimaal mogelijk te bedienen en hiermee uw positie in de winkelstraat en ten opzichte van online winkels aanzienlijk te versterken.

  • Duur: 6 uur (verdeeld over 2 avonden)
  • Investering: €179,- p.p. (icm kledingadvies 2.0)
  • Investering voor alleen Verkooptraining 2.0 bedraagt €99,- p.p.

Onze aanpak
Theorie en interactieve werkvormen worden met elkaar afgewisseld. Praktische tips, veel interactie, ruimte voor behandelen eigen praktijkcasus en brainstorm over hoe te vertalen naar de eigen praktijk van het team of medewerker, zijn vaste onderdelen binnen onze trainingsaanpak.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.