Training Klantgericht Telefoneren
"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt de ander te laten spreken. En er mag ook een stilte vallen. Fijne training was het! " - 17-04-2018 15:13
"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt … alles lezen - 17-04-2018 15:13
"Wat ik denk dat belangrijk ik om te benadrukken is het empatische luisteren. Wat wil de klant precies? Tijdens de theorielessen is hierover gesproken, in de praktijk komt dit in elk gesprek naar boven. Bij de individuele training gaf Valerie feedback waar ik weer verder op kan bouwen tijdens mijn salesgesprekken." - 03-04-2018 14:47
"Wat ik denk dat belangrijk ik om te benadrukken is het empatische luisteren. Wat wil de klant precies? Tijdens de theorielessen is hierover … alles lezen - 03-04-2018 14:47
"Vandaag dacht ik dat ik tijdens de training en de laatste één op één sessie voldoende had geleerd, maar ook bij deze laatste training bleek dat ik nog genoeg te leren heb. Alle feedback klopte en werd op vooral tijdens de individuele sessie fijn gedeeld. De trainingen en begeleiding bieden handvaten om mijn sales op te krikken. " - 03-04-2018 14:15
"Vandaag dacht ik dat ik tijdens de training en de laatste één op één sessie voldoende had geleerd, maar ook bij deze laatste training bleek … alles lezen - 03-04-2018 14:15
"De stijl van verkopen om vanuit een breder perspectief de klanten te benaderen. Het goede vond ik ook het individuele gedeelte, waarbij er zeker bruikbare tips werden gegeven. Valerie brengt de kennis en theorie op een zeer duidelijke en rustige manier over." - 03-04-2018 13:34
"De stijl van verkopen om vanuit een breder perspectief de klanten te benaderen. Het goede vond ik ook het individuele gedeelte, waarbij er z… alles lezen - 03-04-2018 13:34
"Het mooie aan deze training is het feit dat het bestond uit twee delen; een groepsgedeelte en een individuele training. Zo kon je goed wat je geleerd hebt in het groepsdeel, in de praktijk toepassen tijdens de individuele training.
Mooi aan de groepstraining zijn de interactieve momenten. Zo werden sommige probleempunten/uitdagingen ineens héél concreet.
Ik heb nog geen andere training gehad dus heb geen vergelijkingsmateriaal, maar de inhoud, tempo, 'docent', etc. vond ik allemaal goed! " - 03-04-2018 12:31
"Het mooie aan deze training is het feit dat het bestond uit twee delen; een groepsgedeelte en een individuele training. Zo kon je goed wat j… alles lezen - 03-04-2018 12:31