Opleiding Callcentermedewerker

Type product
Niveau
Logo van De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Haal meer uit jezelf en VERGROOT je kansen!

Wil je een opleiding Callcentermedewerker volgen om aan de slag te kunnen in deze functie? 

Bij De Kantooropleider kun je direct starten!

De opleiding Callcentermedewerker van De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische vaardigheden die JIJ nodig hebt voor je werk! Als je klaar bent met je opleiding ben je direct inzetbaar!

Wij bieden de opleiding aan via onze unieke blended learning methode met optimale persoonlijke begeleiding. Bij ons gaat de opleiding ALTIJD door! Je start op het voor jou gewenste moment en studeert waar en wanneer je maar wilt!

UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE

Een opleiding bestaat uit een aantal cursussen. Je kunt deze cursus…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Outplacement, Strategisch HRM, Human Resource Management (HRM), Reorganisatie en Leiderschap.

Haal meer uit jezelf en VERGROOT je kansen!

Wil je een opleiding Callcentermedewerker volgen om aan de slag te kunnen in deze functie? 

Bij De Kantooropleider kun je direct starten!

De opleiding Callcentermedewerker van De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische vaardigheden die JIJ nodig hebt voor je werk! Als je klaar bent met je opleiding ben je direct inzetbaar!

Wij bieden de opleiding aan via onze unieke blended learning methode met optimale persoonlijke begeleiding. Bij ons gaat de opleiding ALTIJD door! Je start op het voor jou gewenste moment en studeert waar en wanneer je maar wilt!

UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE

Een opleiding bestaat uit een aantal cursussen. Je kunt deze cursussen ook los volgen.

Bij elke cursus krijg je de beschikking over een digitaal boek in onze digitale leeromgeving. Bij ieder onderwerp van de cursus dat extra uitleg nodig heeft zie je in je digitale lesboek een INSTRUCTIEFILM, waarin JOUW DOCENT je echt lesgeeft. Je hoeft dus niet naar school en toch krijg je les!

Daarna volgen de vragen en/of opdrachten met uitwerkingen, zodat je kunt zien of je alles goed hebt geleerd en begrepen.

Heb je vragen? Je kunt ze stellen via ons forum. Je krijgt binnen een werkdag antwoord!

Je kunt gratis deelnemen aan scholingsbijeenkomsten!

Nieuwsgierig geworden? Lees meer op onze website! Je kunt ons natuurlijk ook bellen of mailen!

DE FUNCTIE WAARVOOR JE WORDT OPGELEID

Een Callcentermedewerker beantwoordt telefonische vragen van klanten en probeert producten te verkopen. Vaak zit je achter een computer en praat je met klanten via een headset.

Als Callcentermedewerker kun je ingehuurd worden door organisaties om samen met andere collega’s nieuwe klanten te werven. Men kan ook producten verkopen, maar ook diensten aanbieden of mensen vragen een soort abonnement af te sluiten.

De Callcentermedewerker belt potentiële klanten op, doet een verkopend verhaal en probeert aan de hand van diverse verkooptechnieken uiteindelijk iets te verkopen.

NIVEAU

Het niveau van deze opleiding is vergelijkbaar met MBO, niveau 3.

INHOUD VAN DE OPLEIDING

De opleiding Telefonist(e) / receptionist(e) van LSSO Opleidingen bestaat uit de volgende cursussen:

  • Telefoneren
  • Toetsenbordvaardigheid
  • Tekstverwerken
  • Klantcontacten

PROEFLES

Wil je graag weten hoe onze blended learning omgeving eruitziet en hoe deze leeromgeving werkt? Bekijk eens een gratis proefles op onze website.

GEADVISEERDE STUDIEDUUR

Acht tot tien weken per twee cursussen. Bij het volgen van de gehele opleiding raden we je aan twee cursussen naast elkaar te volgen, dit biedt de meeste kans op succes. De bestudeerde stof kan bezinken, je hebt wat afwisseling. De studiebelasting is dan acht tot tien klokuren per week.

De totale opleiding kan dus in 16 tot 20 weken worden afgerond. Natuurlijk kun je de studieduur naar wens aanpassen, afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt.

STARTMOGELIJKHEDEN

Je kunt starten wanneer je wenst! (Kijk op onze website vanaf welke datum de opleiding die je wilt gaan volgen in onze digitale leeromgeving beschikbaar is).

EXAMENS / CERTIFICATEN / DIPLOMA

De opleiding bestaat uit 4 cursussen. Een cursus kan ook los worden gevolgd. Elke cursus kun je afsluiten met een landelijk erkend LSSO-examen dat via de exameninstantie Examenbureau LSSO wordt afgenomen in één van de examencentra van dit examenbureau.

Bij voldoende resultaat verstrekt Examenbureau LSSO een certificaat. Als je de totale opleiding volgt en je aan het einde van de opleiding voldoet aan de slagingsregels, ontvang je van Examenbureau LSSO het diploma Callcentermedewerker.

Informatie over de examens (examendata en –locaties, examengeld en aanmelding) tref je aan op de website van Examenbureau LSSO.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen), om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.