Win² uw klant!

Niveau
Tijdsduur

Win² uw klant!

Managementboek
Logo van Managementboek

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Win² uw klant!
Klanten: ze zijn uw waardevolste bezit. U heeft ze nodig. Tegelijkertijd stellen ze vaak torenhoge eisen, zeker nu het economisch tegen zit. Zelden zijn ze redelijk of vol begrip voor uw kant van de zaak. Vaak ervaart u ze als drammers die het onderste uit de kan willen. Hoe komt dit? Misschien komt het wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt, of dan ze zelf denken!

Alle reden voor u om er achter te komen wat de échte wensen en verwachtingen van de klant zijn. Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Alleen als u dat weet, kunt u hier op inspelen en uw klant geven wat hij werkelijk nodig heeft.

Bestsellerauteur en toptrainer Jan van Set…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Chauffeur, Monteur, Heftruckcertificaat, Rijbewijs / Rijles en Digitale tachograaf.

Win² uw klant!
Klanten: ze zijn uw waardevolste bezit. U heeft ze nodig. Tegelijkertijd stellen ze vaak torenhoge eisen, zeker nu het economisch tegen zit. Zelden zijn ze redelijk of vol begrip voor uw kant van de zaak. Vaak ervaart u ze als drammers die het onderste uit de kan willen. Hoe komt dit? Misschien komt het wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt, of dan ze zelf denken!

Alle reden voor u om er achter te komen wat de échte wensen en verwachtingen van de klant zijn. Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Alleen als u dat weet, kunt u hier op inspelen en uw klant geven wat hij werkelijk nodig heeft.

Bestsellerauteur en toptrainer Jan van Setten neemt u in deze eenmalige masterclass mee in het brein van uw klant. Dit doet hij met veel flair en zichtbaar plezier. U zult zien: hij zet u aan het denken, bezorgt u praktische tips en geeft uw drive een geweldige opkikker.

Kortom, kom op maandagmiddag 12 december naar Seats2meet in Utrecht. Neem vooral een paar klanten mee én bezorg hen en u zelf een mooie ervaring op dit boekevent.

Elke deelnemer ontvangt zijn nieuwste bestseller 'De klantfluisteraar'!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.