9 HBO Training & Cursus Managementvaardigheden
Bekijk ook: Leidinggeven, MBA (Master of Business Administration), Business Ethics, Hoger management, NEMAS en Vrijwilligersmanagement.
Bekijk ook: Leidinggeven, MBA (Master of Business Administration) en Business Ethics.
KIM voor leidinggevenden: Communicatie, Interactie & Managementvaardigheden
De KIM: het meest gevolgde leiderschapstraject in Nederland. Een uniek managementprogramma waarin je jouw manier van leidinggeven versterkt…
Cursus - HBO Managementvaardigheden
Algemene beschrijving: Ambieer je een managementfunctie? Organisaties zijn voortdurend in beweging. De koers van de organisatie verandert h…
Leiderschap en Managementvaardigheden in Zorg en Welzijn 1
Uitgebreid In de 8 lesdagen komen onderstaande onderwerpen aan de orde: Theorieën over leiderschap en leidinggeven. Leiderschap relateren a…
Leiderschap en Managementvaardigheden in Zorg en Welzijn 2
Uitgebreid In de 8 lesdagen komen onderstaande onderwerpen aan de orde: Theorieën over teamanalysemodellen Toepassen van teamanalysemodelle…
Cursus - HBO Managementvaardigheden
Ambieer je een managementfunctie? Organisaties zijn voortdurend in beweging. De koers van de organisatie verandert hier in mee. Dit beteken…
Professional Scrum Product Backlog Management Skills (PSPBMS)
Manage and Maintain your Product Backlog to Deliver Greater Value In this one-day* skills-building course, participants will learn techniqu…
Professional Scrum Product Backlog Management Skills (PSPBMS)
De Nederlandse beschrijving van deze training volgt binnenkort. Klik op "English" in het menu rechtsboven om naar de Engelstalige pagina te…
Managementvaardigheden en leidinggeven
De leidinggevende verzamelt allerhande informatie en hij of zij is in staat deze informatie te controleren, te analyseren en kan er op nive…
Managementvaardigheden 1&2
Managementvaardigheden 1Presenteren, debatteren en gespreksvaardigheden 1 (beginners) Wilt u uw presentatievaardigheden ontwikkelen of verb…
Keuzehulp Managementvaardigheden
Als manager heb je veel verschillende praktische vaardigheden nodig om je rol goed te kunnen vervullen, belangrijke aspecten zijn bijvoorbeeld leiderschap, communiceren, motiveren, flexibiliteit en samenwerken. Deels moet je al over enkele beschikken en deels kun je deze verbeteren en aanleren. In een training of cursus Managementvaardigheden leer je hoe je deze persoonlijke vaardigheden kunt verbeteren en kunt trainen.