Inzicht in Digitale Transformatie: Bedrijfsvoering, Kwaliteit en Maatschappelijke Verantwoordelijkheid
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus
Beschrijving
Deze training behandelt digitale technologieën die je klanttevredenheid kunnen verbeteren.Tegenwoordig is het voldoen aan de behoeften van je klant net zo belangrijk als het financiële aspect. Deze training behandelt digitale technologieën die je kan gebruiken om niet alleen waarde toe te voegen aan de bedrijfsvoering en kwaliteitsfuncties, maar ook aan de relaties met je klanten door maatschappelijk verantwoord te ondernemen.
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tegenwoordig is het voldoen aan de behoeften van je klant net zo belangrijk als het financiële aspect. Deze training behandelt digitale technologieën die je kan gebruiken om niet alleen waarde toe te voegen aan de bedrijfsvoering en kwaliteitsfuncties, maar ook aan de relaties met je klanten door maatschappelijk verantwoord te ondernemen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.