Klantgericht handelen

Niveau
Tijdsduur
Logo van Marion - Teamcoaching - Training - Coaching
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Marion - Teamcoaching - Training - Coaching heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Marion - Teamcoaching - Training - Coaching biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Klantgericht handelen

‘De klant centraal’. In veel organisaties is het een gevleugelde uitspraak. Maar wat betekent dat nu precies? Vind jij het moeilijk om erachter te komen wat iemand nodig heeft? Om te bepalen hoe ver je moet meegaan met een klant als die iets onredelijks eist? Wil jij weten hoe je het vertrouwen behoudt als er iets misgaat in het proces of als een klant niet tevreden is?

In de workshop ‘Klantgericht handelen’ leer je wat klantgerichtheid nu eigenlijk inhoudt en hoe je kunt werken aan tevreden klanten. Je leert wat belangrijke elementen zijn als het gaat om klanttevredenheid, en hoe jouw eigen optreden daaraan bij kan dragen. En omdat klantgerichtheid typisch iets is wa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Klantgericht handelen

‘De klant centraal’. In veel organisaties is het een gevleugelde uitspraak. Maar wat betekent dat nu precies? Vind jij het moeilijk om erachter te komen wat iemand nodig heeft? Om te bepalen hoe ver je moet meegaan met een klant als die iets onredelijks eist? Wil jij weten hoe je het vertrouwen behoudt als er iets misgaat in het proces of als een klant niet tevreden is?

In de workshop ‘Klantgericht handelen’ leer je wat klantgerichtheid nu eigenlijk inhoudt en hoe je kunt werken aan tevreden klanten. Je leert wat belangrijke elementen zijn als het gaat om klanttevredenheid, en hoe jouw eigen optreden daaraan bij kan dragen. En omdat klantgerichtheid typisch iets is wat ontstaat in de praktijk, vertalen we dit algemene begrip heel concreet naar jouw eigen werkzaamheden. Na afloop heeft het begrip klantgericht handelen handen en voeten gekregen en kun je er direct mee aan de slag.

Doelstellingen

Aan het eind van deze workshop:

  • Kun je benoemen welke aspecten belangrijk zijn om klantgericht te handelen.
  • Heb je inzicht in hoe je op een positieve wijze met klanten kunt omgaan waardoor een goede relatie gewaarborgd blijft.
  • Kun je klantgerichtheid vertalen naar jouw eigen werkzaamheden.

Doelgroep

Iedereen die op een snelle en effectieve wijze wil leren om klantgericht te werken bijvoorbeeld als je verkoper bent of op een andere manier vaak met klanten in contact staat.

 

Inhoud workshop

  • Kenmerken van klantgericht werken
  • Niveaus van klantgerichtheid
  • Houding en uitstraling naar uw klanten toe
  • Klantgerichte vaardigheden

Tijd en Kosten

De workshop duurt 120 minuten en kost 150 euro (ex. BTW).

Ook kunt u voor 500 euro een knipkaart aanschaffen waarmee u aan 4 verschillende workshops deel kunt nemen.

Studiemateriaal

U ontvangt een hand-out met daarin:

  • de belangrijke onderwerpen die worden behandeld tijdens de workshop
  • oefeningen die worden gedaan tijdens de workshop
  • opdrachten voor na de workshop om te oefenen en het geleerde toe te passen
  • Interessante informatie zoals boeken, artikelen of links naar relevante websites

Niveau

Deze workshop is voor iedereen toegankelijk, er is geen aanvangsniveau vereist.

Benodigdheden

U heeft nodig:

  • Een telefoonlijn (bij voorkeur een vaste telefoon).
  • Een computer met goede internet verbinding.
  • Adobe Flash (is reeds geïnstalleerd op 99% van de computers).
  • Een headset bij de telefoon is handig maar niet noodzakelijk.
  • U hoeft niet over een webcam te beschikken.

Voor alle workshops geldt, dat deze worden gegeven via het platform van Adobe Connect. Het is belangrijk om nu al te controleren of uw computer en internetconnectie geschikt zijn om mee te doen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.