15 Customer Data Marketing (Customer Insight) trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: UX / User Experience Design, Neuromarketing en Data management.

check_box_outline_blank

Customer Relationship Management (CRM 2.0)

Logo van Beeckestijn Business School
Donderdag 16 maart 2017 in Rotterdam en 5 andere data

Customer Relationship Management (CRM 2.0) (korte opleiding) De klant centraal stellen Uw onderneming kan meer verdienen als u zich richt o…

check_box_outline_blank

Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Logo van Beeckestijn Business School
Donderdag 16 maart 2017 in Eindhoven en 6 andere data

Van Big Data en data-explosion naar klantinzicht Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende …

check_box_outline_blank

CRM 2.0 Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Logo van Beeckestijn Business School
Donderdag 16 maart 2017 in Eindhoven en 5 andere data

CRM 2.0 Strategie & Leiderschap (postdoctorale opleiding) Klantgericht ondernemen, waarbij klantwaarde en productwaarde centraal staan Steed…

check_box_outline_blank

Big Data Marketing

Logo van IDMK
Dinsdag 14 maart 2017 in Rotterdam en 23 andere data

Als marketeer aan de slag met Big Data, hoe doe je dat? Als professional is het je vast opgevallen dat de data ons om de oren vliegen. Data…

check_box_outline_blank

NIMA/MOA Customer insight

Logo van SRM
Maandag 10 april 2017 in Amsterdam

NIMA/MOA Customer insight Kennis van consumenten (of afnemers in B2B-markten) is eigenlijk dé grondstof voor iedere marketeer. Het mooie is…

check_box_outline_blank

NIMA B2 Customer Insight Management

Logo van Beeckestijn Business School
Dinsdag 16 mei 2017 in Utrecht

NIMA B2 - Customer Insight Management Klantinzichten ontwikkelen en vertalen naar strategie Er komt veel, heel veel meer informatie beschik…

check_box_outline_blank

Customer insight & propositie

Logo van Frankwatching Trainingen
Dinsdag 7 maart 2017 in Utrecht

‘Ken je klant, zodat je weet hoe je je product of dienst het beste aan de man kan brengen’. Een waarheid als een koe, maar in deze tijd zek…

check_box_outline_blank

NIMA Customer Insight Management (B2)

Logo van IDMK
Dinsdag 28 februari 2017 in Amersfoort en 3 andere data

NIMA B; bouw gedegen aan jouw marketingcarrière Je wilt beter worden in je vak. Je bent op zoek naar een training of opleiding die je daarb…

check_box_outline_blank

Customer Relationship Management (CRM 2.0)

Logo van IDMK
Maandag 6 maart 2017 in Amsterdam en 15 andere data

De klant centraal stellen Jouw onderneming kan meer verdienen als je je meer richt op het behouden van huidige klanten, dan op het werven v…

check_box_outline_blank

Online session Chris van den Berg: Gamification, Marketing, Psychology, Behavioral change, Consumer Behaviour, Customer Service, Customer E…

Logo van 24sessions
Amsterdam, Rotterdam en 44 andere regio's

About me Chris once started his career as a mathematics teacher, but quickly entered the business as a contact center consultant. He is alw…

check_box_outline_blank

Online session Kam Gossal: Marketing, Consumer Behaviour, Customer Insight, Business Strategy, Business Modeling

Logo van 24sessions
Amsterdam, Rotterdam en 44 andere regio's

About me Consumer marketer specialising in leading “new to market” lifestyle propositions end-to-end. I have a strong understanding of cons…

check_box_outline_blank

Online session Xander Groesbeek: Marketing Strategy, Marketing Intelligence, Big Data, Customer Insight, Digital Transformation

Logo van 24sessions
Rotterdam, Den Haag en 44 andere regio's

Experience 2011 - now: Senior consultant at Capgemini Consulting 2007 - 2013: Co-founder at Interioo.nl web shop Education 2009 - 2010: M.S…

check_box_outline_blank

Online session Marco Van Den Hoogen: Customer Service, Contact Center, Customer Interaction Management, Customer Insight

Logo van 24sessions
Amsterdam, Rotterdam en 44 andere regio's

About me It is my passion to apply Customer Experience Management principles improving performance of contact centers and web self service …

check_box_outline_blank

NIMA/MOA Customer Insight Management B Opleiding

Logo van De Laat Kenniscentrum
Roermond, Terneuzen en 6 andere regio's

Met de NIMA/MOA Customer Insight Management B opleiding leert u inzicht te krijgen in uw klanten. Met de komst van het internet zijn de mog…

check_box_outline_blank

MarketingWorkout Customer Insights

Logo van MarketingWorkouts
Amsterdam, Rotterdam en 32 andere regio's

De economie ‘veraldiseert’. Dat betekent dat consumenten prijzen scherp in de gaten houden en alleen kopen wat écht relevant is. Hoe de mod…