school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 82.000 cursussen & opleidingen.

18 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.

check_box_outline_blank

Customer Experience Management

Logo van University of Groningen Business School

Klanten worden steeds veeleisender en zijn continu op zoek naar beleving. Hoe kan de klant optimaal worden geraakt, waarna ze uw organisati…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: dinsdag 29 september 2020 in Amsterdam en 28 andere datums
computerOnline: dinsdag 29 september 2020 en 5 andere datums

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Customer Experience Masterclass 2020

Logo van Nienke Bloem Services B.V.
placeDonderdag 3 september 2020 in Utrecht en 1 andere datum

Come and join us for this brilliant opportunity to grow as a CX leader and prepare for your CCXP exam. You will learn all about the 6 disci…

check_box_outline_blank

Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

Logo van Coniche Business School
placeDinsdag 8 september 2020 in Houten

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Agile in Marketing en Customer Experience

Logo van NIMA
computerOnline: donderdag 1 oktober 2020

Workshop: Agile in Marketing en Customer Experience; hype, heilige graal of hulpmiddel? Agile is een begrip waar we ook als marketeers niet…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 19 augustus 2020 in Leusden en 9 andere datums

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 23 september 2020 in Amsterdam en 14 andere datums

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Gastheerschap

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Masterclass GastheerschapEen hotel is de ultieme plek om customer experience in de praktijk te zien. Er zijn maar weinig branches waar loya…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: de psychologie van CEX

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Masterclass: de psychologie van CEXOns brein is een ingewikkelde machine, waarin allerlei zaken zijn voorgeprogrammeerd. We worden voortdur…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Customer Experience als strategie

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Trends in Customer ExperienceDe basis van deze masterclass zijn de trends en ontwikkeling binnen Customer Experience. Van de steeds maar st…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Fact-based Customer Journeys

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Er zijn heel veel bedrijven actief met het vastleggen van klantreizen. Hieruit komen de meest fantastische visuele presentaties van hoe een…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management

Logo van Nyenrode Executive Education
placeDinsdag 29 september 2020 in Nyenrode Business Universiteit, Breukelen

Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangeleg…

check_box_outline_blank

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk

Logo van Institute for Service Leadership

Korte omschrijving Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door to…

check_box_outline_blank

Branding & Customer Experience Management

Logo van NIBAA Institute
placeDonderdag 8 oktober 2020 in Utrecht

Om de hedendaagse consument voor je te winnen is een consistente merkervaring nodig, ongeacht het kanaal. Door je te verplaatsen in het ori…

check_box_outline_blank

Mobile Customer Experience & Mixed Reality

Logo van YouBeDo

De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klant…