school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 87.000 cursussen & opleidingen.

22 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.

check_box_outline_blank

Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: dinsdag 26 januari 2021 in Amsterdam en 20 andere datums
computerOnline: dinsdag 26 januari 2021 en 5 andere datums

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Customer Experience Management

Logo van University of Groningen Business School

Klanten worden steeds veeleisender en zijn continu op zoek naar beleving. Hoe kan de klant optimaal worden geraakt, waarna ze uw organisati…

check_box_outline_blank

Customer Experience Masterclass 2021

Logo van Nienke Bloem Services B.V.
placeDonderdag 18 maart 2021 in Utrecht en 1 andere datum

Come and join us for this brilliant opportunity to grow as a CX leader and prepare for your CCXP exam. You will learn all about the 6 disci…

check_box_outline_blank

Agile in Marketing en Customer Experience

Logo van NIMA
computerOnline: maandag 25 januari 2021

Workshop: Agile in Marketing en Customer Experience; hype, heilige graal of hulpmiddel? Agile is een begrip waar we ook als marketeers niet…

check_box_outline_blank

De zin en onzin van customer experience

Logo van NIMA
placeDinsdag 19 januari 2021 in Volgt en 1 andere datum

Welk organisatie worstelt niet met Customer Experience (CX) en de moeizame organisatie brede transformatie naar meer klant- en mensgerichth…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: de psychologie van CEX

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Masterclass: de psychologie van CEXOns brein is een ingewikkelde machine, waarin allerlei zaken zijn voorgeprogrammeerd. We worden voortdur…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Gastheerschap

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Masterclass GastheerschapEen hotel is de ultieme plek om customer experience in de praktijk te zien. Er zijn maar weinig branches waar loya…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Customer Experience als strategie

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Trends in Customer ExperienceDe basis van deze masterclass zijn de trends en ontwikkeling binnen Customer Experience. Van de steeds maar st…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management: Fact-based Customer Journeys

Logo van Coniche Business School
placeUtrecht

Er zijn heel veel bedrijven actief met het vastleggen van klantreizen. Hieruit komen de meest fantastische visuele presentaties van hoe een…

check_box_outline_blank

Customer Experience course | Nu virtueel!

Logo van GriDD customer experience
placeEnschede en Utrecht

Wil jij je volledig onderdompelen in het vakgebied van customer experience? Echt die specialist worden die weet hoe je goede klantervaringe…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: woensdag 17 maart 2021 in Amsterdam en 7 andere datums
computerOnline: woensdag 17 maart 2021 en 1 andere datum

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: maandag 1 februari 2021 in Amsterdam en 2 andere datums
computerOnline: maandag 1 februari 2021 en 3 andere regio's

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Customer Experience Academy (e-learning)

Logo van Beeckestijn Business School

Omschrijving: Concurrerende markten, goed geïnformeerde klanten en afnemende verschillen in producten / diensten hebben het voor organisati…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management

Logo van Nyenrode Executive Education
placeUtrecht

Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangeleg…