school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 76.000 cursussen & opleidingen.

30 Customer Journey trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: SEO, Neuromarketing en UX / User Experience Design.

Bekijk ook: SEO, Neuromarketing en UX / User Experience Design.

check_box_outline_blank

Customer journey marketing

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
date_rangeWoensdag 11 december 2019 in Utrecht en 10 andere data

Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een prod…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
date_rangeDinsdag 21 januari 2020 in Amsterdam (dagopleiding) en 26 andere data

Customer Experience & Journey Management (post-HBO opleiding) Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal De essentie v…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
date_rangeDonderdag 12 december 2019 in Amsterdam en 14 andere data

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie customer journey en customer journey mapping opti…

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van ICM opleidingen & trainingen
date_rangeDinsdag 17 december 2019 in Amsterdam en 55 andere data

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
date_rangeDinsdag 21 januari 2020 in Amsterdam (dagopleiding) en 5 andere data

Customer Journey Management (korte opleiding) Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal De essentie van customer jour…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
date_rangeWoensdag 8 januari 2020 in 3543 KA Utrecht en 3 andere data

Korte beschrijving: Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes en technieken combineert om holisti…

check_box_outline_blank

Customer Journey Workshop

Logo van GriDD customer experience
date_rangeVrijdag 13 december 2019 in Utrecht, Rotsoord 9

Hoe zorg je voor een goede klantbeleving? Een goede start is om in kaart te brengen hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of diens…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping

Logo van Beeckestijn Business School
date_rangeDinsdag 10 december 2019 in Utrecht en 12 andere data

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord nie…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping

Logo van NIMA
date_rangeDinsdag 11 februari 2020 in Amsterdam, Hogehilweg 16

Veel B2B en B2C marketeers houden zich bezig met het in kaart brengen van de customer experience, maar een optimale customer journey krijg …

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van NIMA
placeAmsterdam, Rotterdam en 1 andere regio

Een ideale B2B Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Het blijven waarmaken van de ideal…

check_box_outline_blank

Cursus Customer Journey

Logo van cibit academy | inspearit B.V.
date_rangeMaandag 9 december 2019 in Utrecht

In de wereld van Digitale Transformatie hoor je veel nieuwe termen. Eén daarvan is de Customer Journey, ofwel de Reis van de Klant. Wat bet…

check_box_outline_blank

Training Customer Journey Mining

Logo van cibit academy | inspearit B.V.
placeUtrecht

Van onderbuik naar onderbouwd: data gedreven inzicht in klantreizen Tijdens deze ééndaagse cursus nemen we je mee in de nieuwe wereld van C…

check_box_outline_blank

Training Customer journey

Logo van Frankwatching Academy
placeUtrecht

Het maken van een klantreis levert veel voordelen op: je weet in welke fase een (potentiële) klant zich bevindt, en wat te doen om o.a. con…

check_box_outline_blank

Online customer journey

Logo van Frankwatching Academy
date_rangeDonderdag 26 maart 2020 in Utrecht en 1 andere datum

Voordat een klant tot aankoop overgaat, doorloopt hij wel 20 tot 500 interactiemomenten met je merk, product of de organisatie. Hoe maak je…

check_box_outline_blank

Opleiding Customer Journey en Experience

Logo van Eduvision
date_rangeDonderdag 2 januari 2020 in Apeldoorn en 35 andere data

De customer journey is de visualisatie van verschillende stadia die jouw klant doorloopt voordat hij bijvoorbeeld overgaat tot aankoop van …