19 Customer Journey trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.
Bekijk ook: SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.
Customer Journey Design

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …
Customer Journey Mapping (training)

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…
Customer Journey

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…
Customer Journey - Dag

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…
Customer Journey Management (korte opleiding)

Omschrijving: Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis g…
Customer journey marketing

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de…
Customer Journey

Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee; Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren e…
Customer Journey - Virtual Classroom

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…
Customer Journey Mapping (training) - Online

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…
Customer Journey Management (korte opleiding) - Online

Omschrijving: Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis g…
Customer Experience & Journey Management (post-HBO) - Online

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…
Opleiding Customer Journey en Experience

De customer journey is de visualisatie van verschillende stadia die jouw klant doorloopt voordat hij bijvoorbeeld overgaat tot aankoop van …
- 1 van 2
- Volgende chevron_right