star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 80.000 onafhankelijke ervaringen.

23 Opleidingen over Neuromarketing

Bekijk ook: Customer Experience, Marketing management, Psychologie, Innovatieve marketing, Customer Journey, Consumentengedrag en Marketingstrategie.

check_box_outline_blank

NIMA Masterclass: Neuromarketing - Brain gain

Logo van NIMA
Donderdag 30 augustus 2018 in Amsterdam, Hogehilweg 16 en 1 andere datum

Nu wetenschappers met ‘state of the art’ onderzoeksapparatuur rechtstreeks in het levende brein kunnen kijken, verandert het marketing- en …

check_box_outline_blank

Neuromarketing

Logo van Hogeschool Utrecht - Centrum voor Communicatie & Journalistiek (CCJ)
Maandag 8 oktober 2018 in Hogeschool Utrecht - Domstad

Hersenen zijn ‘hot’ Wie anno 2016 nog steeds uitgaat van de ‘homo economicus’ en de ‘calculerende consument’ laat kansen liggen. Er is stee…

check_box_outline_blank

Neuromarketing

Logo van Laudius

Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Die vraag staat centraal bij neuromarketing, oftewel mark…

check_box_outline_blank

Von Neuromarketing zu Usability – Wie man die User Experience in digitalen Medien optimiert

Logo van Quadriga Hochschule Berlin GmbH

Wer den Top Spot im Hirn seiner Nutzer und Konsumenten eingenommen hat, ist am Ziel: Ein überzeugter User, der Marke treu ergeben. Der Weg …

check_box_outline_blank

Neuromarketing

Logo van Hogeschool Utrecht
Utrecht

Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Die vraag staat centraal bij neuromarketing, oftewel mark…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789462200050 vcovr

Neuromarketing

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789462200050 vcovr

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processe…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789462200180 vcovr

De koopknop

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789462200180 vcovr

Door in onze hersenen te kijken, zien neurowetenschappers voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Neur…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789462760035 vcovr

Strategische en operationele marketing

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789462760035 vcovr

In dit boek Strategische en operationele marketing wordt een aantal nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketingmanagement gepresentee…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789024404087 vcovr

Je bent aangenomen!

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789024404087 vcovr

Wat als je precies weet hoe je het effectiefste cv opstelt en als je inzicht hebt in wat de juiste woorden zijn om in je sollicitatiebrief …

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789046963593 vcovr

Basisboek neuromarketing

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789046963593 vcovr

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluist…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789461262332 vcovr

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789461262332 vcovr

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein…

check_box_outline_blank
Thumbnail banner1  1280x720px

An Introduction to Consumer Neuroscience & Neuromarketing

Logo van Coursera
Thumbnail banner1  1280x720px

About this course: How do we make decisions as consumers? What do we pay attention to, and how do our initial responses predict our final c…

check_box_outline_blank

Brainfluence

Logo van Blinkist

Brainfluence (2012) explores the unconscious thoughts and motivations that influence our decision-making process, and offers tips and trick…

check_box_outline_blank
Thumbnail 9789052619927 vcovr

De koopknop

Logo van YouBeDo
Thumbnail 9789052619927 vcovr

Door in onze hersenen te kijken, zien neurowetenschappers voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Neur…

check_box_outline_blank

Buyology

Logo van Blinkist

Day in and day out we’re bombarded by thousands of brand images, logos and commercials enticing us to buy their products. However, only som…