Tone of Voice
Startdata en plaatsen
Beschrijving
MarketingWorkouts is de sportschool voor marketeers die het verschil willen maken.
We geven workouts en marketingadvies.
Dat doen we:
- samen met jou (samen zweten)
- op basis van toepasbare stappenplannen (spiekbrief voor later)
- met bewezen actuele marketingervaring
Waarna je het zelf snel kan doen.
Get movin'. Get fit. Get better.
Iedereen kan schrijven, toch? Zeker op het internet.
Yeah..... Right! De toon van het merk bepaalt voor 90% of je boodschap over komt. En dat geldt net zo goed voor linked in berichtjes, face book posts, reacties op blogs en de afhandeling van klachten.
Op vrijdag 27 juni leer je hoe je in de toon van het merk schrijft.
Want als je er werkt, kijk je er misschien anders tegenaan, maar voor de buitenwereld is jouw merk één bedrijf. Dat ergens voor staat en bepaalde waarden hanteert. Om je merk ijzersterk te maken is het belangrijk dat het beeld dat de buitenwereld ervan heeft , klopt met de waarden die jullie vertegenwoordigen. Dat bereik je door die waarden in alle uitingen - of dat nu e-…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
MarketingWorkouts is de sportschool voor marketeers die het verschil willen maken.
We geven workouts en marketingadvies.
Dat doen we:
- samen met jou (samen zweten)
- op basis van toepasbare stappenplannen (spiekbrief voor later)
- met bewezen actuele marketingervaring
Waarna je het zelf snel kan doen.
Get movin'. Get fit. Get better.
Iedereen kan schrijven, toch? Zeker op het internet.
Yeah..... Right! De toon van het merk bepaalt voor 90% of je
boodschap over komt. En dat geldt net zo goed voor linked in
berichtjes, face book posts, reacties op blogs en de afhandeling
van klachten.
Op vrijdag 27 juni leer je hoe je in de toon van het merk schrijft.
Want als je er werkt, kijk je er misschien anders tegenaan, maar voor de buitenwereld is jouw merk één bedrijf. Dat ergens voor staat en bepaalde waarden hanteert. Om je merk ijzersterk te maken is het belangrijk dat het beeld dat de buitenwereld ervan heeft , klopt met de waarden die jullie vertegenwoordigen. Dat bereik je door die waarden in alle uitingen - of dat nu e-mails zijn, advertenties, serviceberichten, facturen of brieven, steeds weer te bevestigen.
En omdat jij als marketeer steeds vaker zelf schrijft, leer je in deze MarketingWorkout:
1. wat een tone-of-voice is
2. hoe andere merken die toepassen in hun uitingen
3. hoe je zelf tot een tone-of- voice komt die past bij je merk en de merkwaarden.
Je leert dat van Daniëlle van Hengst; die dat dagelijks doet voor grote merken als Ikea, Tele2, Heineken, Schiphol en nog veel meer toonaangevende merken. Voor iedereen die wel eens iets post op het internet, dus. (Of nog een klassieke tekst mag beoordelen).
De workout is interactief. Neem je eigen teksten mee. Aan het eind van de dag weet je wat de toon of voice van je merk is, hoe je levendig en geloofwaardig schrijft uit naam van het werk en kun je teksten van anderen beoordelen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.