Training Succesvolle event merkactivatie - Event Management

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Master in Event Management
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 Master in Event Management heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Louwman museum Den Haag
26 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 26 maart 2020, 10:00-13:30, Succesvolle merkactivatie
Pathé Tuschinski Amsterdam
23 nov. 2021
Toon rooster
event 23 november 2021, 10:00-13:30, Succesvolle merkactivatie

Beschrijving

Doel van deze leergang

U leert over de cruciale succesfactoren, uitdagingen en hoe u dit in realisatie gaat aanpakken. Er zal een aantal universele mechanismen worden onthuld, waarmee u een blauwdruk hebt voor de realisatie van een bedrijfsmerk activatie.

De volgende kennis gaat u opdoen

Merkactivatie krijgt een steeds belangrijkere rol bij bedrijven en organisaties. 

Wat is het onderscheidend vermogen van uw merk? 
Wat is de kracht en impact van live communicatie en hoe organiseert u een merkactivatie?  

Danielle Brons MSc, oprichter brandXtension en winnaar van 2 Gouden Giraffen 2018 voor McDonald’s neemt u in dit college mee in het verhaal hoe een succesvolle merkactivatie tot stand komt …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Eventmanagement, Projectmanagement, Horeca, Hospitality en Risico-inventarisatie & evaluatie.

Doel van deze leergang

U leert over de cruciale succesfactoren, uitdagingen en hoe u dit in realisatie gaat aanpakken. Er zal een aantal universele mechanismen worden onthuld, waarmee u een blauwdruk hebt voor de realisatie van een bedrijfsmerk activatie.

De volgende kennis gaat u opdoen

Merkactivatie krijgt een steeds belangrijkere rol bij bedrijven en organisaties. 

Wat is het onderscheidend vermogen van uw merk? 
Wat is de kracht en impact van live communicatie en hoe organiseert u een merkactivatie?  

Danielle Brons MSc, oprichter brandXtension en winnaar van 2 Gouden Giraffen 2018 voor McDonald’s neemt u in dit college mee in het verhaal hoe een succesvolle merkactivatie tot stand komt én wat hiervoor nodig is.

De middag is interactief waarbij in werkgroepen aan de slag wordt gegaan om het geleerde in de praktijk te brengen. Aan het einde van de dag is er reflectie. Het resultaat is dat elke deelnemer de praktische tools krijgt om zelf in de eigen organisatie aan de slag te gaan. Dit vanuit inzicht (het waarom) en vanuit praktische tools (het hoe). Na afloop ontvangt iedere deelnemer een whitepaper. 

De korte lesprogramma's van Master in Event Management worden gegeven door professionals uit de evenementenbranche op inspirerende locaties zodat u de praktijk direct kunt zien, voelen en beleven.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Master in Event Management, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.