Administration in Microsoft Dynamics CRM 4.0

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
4 mrt. 2019 tot 8 mrt. 2019
Vianen
18 mrt. 2019 tot 20 mrt. 2019
Eindhoven
25 mrt. 2019 tot 29 mrt. 2019
Vianen
8 apr. 2019 tot 12 apr. 2019
Eindhoven
20 mei. 2019 tot 24 mei. 2019
Vianen
27 mei. 2019 tot 29 mei. 2019
Rotterdam
17 jun. 2019 tot 21 jun. 2019
Eindhoven
19 aug. 2019 tot 23 aug. 2019
Vianen
9 sep. 2019 tot 13 sep. 2019
Eindhoven
30 sep. 2019 tot 4 okt. 2019
Rotterdam
4 nov. 2019 tot 8 nov. 2019

Beschrijving

Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever

Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

This twoday training, Administration in Microsoft Dynamics CRM 4.0, provides you with the necessary techniques to plan, develop, apply, and examine administrative tasks within Microsoft Dynamics CRM 4.0.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

This training is intended for people who plan to install, implement, configure, or support Microsoft Dynamics CRM 4.0. The training is also intended for administrators, implementers, developers, and consultants who need to understand the technical aspects and administrative functionality of Microsoft Dynamics CRM. The training is not intended for nontechnical staff.

Voorkennis voor de Administration in Microsoft Dynamics CRM 4.0 train…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever

Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

This twoday training, Administration in Microsoft Dynamics CRM 4.0, provides you with the necessary techniques to plan, develop, apply, and examine administrative tasks within Microsoft Dynamics CRM 4.0.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

This training is intended for people who plan to install, implement, configure, or support Microsoft Dynamics CRM 4.0. The training is also intended for administrators, implementers, developers, and consultants who need to understand the technical aspects and administrative functionality of Microsoft Dynamics CRM. The training is not intended for nontechnical staff.

Voorkennis voor de Administration in Microsoft Dynamics CRM 4.0 training

Before attending this training, you must have a working knowledge of Windows Server 2000, 2003, or Windows XP, Microsoft Exchange 2000 or 2003, Microsoft SQL Server 2000, Microsoft Office Outlook, Active Directory, and Internet Information Services.It is recommended, but not required, that you have completed Microsoft Dynamics CRM application training.In addition, it is recommended, but not required, that you have experience working with relational databases.

Onderwerpen in de Administration in Microsoft Dynamics CRM 4.0 training

Module 1: Configuring the Organizational StructureThis module examines how to set up and manage business units.Lessons Business Units Managing Business UnitsModule 2: Configuring SecurityThis module examines the Microsoft Dynamics CRM Security model, the components that make up the model, and how to manage them.Lessons Privileges Access Levels Roles Creating roles in business units Assigning roles to users Resolution of conflicting privileges Copying roles Security best practicesModule 3: Configuring Users and TeamsThis module examines user management functionality in Microsoft Dynamics CRM.Lessons User management overview Microsoft Dynamics CRM User Management User Manager Wizard Team ManagementModule 4: Configuring System SettingsThis module examines the series of configuration settings that are found within the Microsoft Dynamics CRM application.Lessons Configure System Settings Configure MultiCurrency Exchange Rates Install Multilingual User Interface (MUI) Language Packs Enable and use duplicate detection Create data mapsModule 5: Change ManagementThis module examines best practices related to planning, executing, and testing changes in an implementation of Microsoft Dynamics CRM.Lessons Change Management Principles Planning Changes Executing Changes Testing ChangesModule 6: Report CustomizationsThis module examines options available for reporting in Microsoft Dynamics CRM and basic report customization capabilities.Lessons Reporting and Microsoft Dynamics CRM Reporting Features Creating Basic Reports Display and categorization options Controlling access to reportsModule 7: Performance and MaintenanceThis module examines basic system performance and maintenance items related to improving the speed and user experience of Microsoft Dynamics CRM.Lessons Hardware Requirements Outlook Client Performance Report Performance System Performance Optimization Email Router Optimization Database Performance Best PracticesModule 8: Advanced FindThis module examines the query capability of Microsoft Dynamics CRM Advanced Find functionality.Lessons Scenarios Personal Views and Exports Best Practices

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.