Citrix Virtual Apps and Desktops 7.x Help Desk Support
Startdata en plaatsen
Master it Training biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht
Beschrijving
Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever
Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.
- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.
Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever
Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.
- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk
Let op. Deze training is exclusief het examen.
Doelgroep
Deze training is bedoeld voor o.a helpdesk medewerkers die nog niet bekend zijn met XenApp en XenDesktop 7.x.Voorkennis voor de Citrix Virtual Apps and Desktops 7.x Help Desk Support training
Voor het volgen van deze training is geen kennis of ervaring vereist. Het is echter nuttig om de gratis XenApp en XenDesktop Introducties doorlopen te hebben op: elearning.citrix.comOnderwerpen in de Citrix Virtual Apps and Desktops 7.x Help Desk Support training
Module 1: Fundamental Architecture for the Help Desk Role Introduction to XenApp and XenDesktop The Help Desk Role for XenApp and XenDesktop Help Desk Support Methodology Citrix Help Desk PrioritiesModule 2: Citrix Director Introduction to Citrix Director Navigating the Director Console Performing Typical Help Desk ActionsModule 3: End User Access Access Methods Authentication Subscriptions, Favorites, and Experience Solving User Access Issues Real World Troubleshooting ScenariosModule 4: Citrix Receiver Receiver Types Receiver Deployment Methods Solving User Issues with Citrix ReceiverModule 5: User Sessions Defining User Sessions Solving Session Related IssuesModule 6: Printing with User Sessions Printer Types and Management Solving Common Printer Related IssuesModule 7: Support Citrix Help Desk Support Methodology Solving Additional User Issues and ScenariosBlijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.