ILFN4B ITIL 4 Foundation Bridge + Examen Klassikaal

Type product
Niveau
Startdatum en plaats

ILFN4B ITIL 4 Foundation Bridge + Examen Klassikaal

Master it Training
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 93 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor ILFN4B ITIL 4 Foundation Bridge + Examen Klassikaal
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Rick Bouwman
Teamleider IM&ICT Centrale Servicedesk
9
ILFN4B ITIL 4 Foundation Bridge + Examen Klassikaal

"Heldere uitkeg, levendig met goede voorbeelden en mooi up up tenpo door de min of meer droge stof heen gegaan in 1 dag.

Snel in orde gamaakt dat de training n hybride vorm gegeven kom worden. " - 16-07-2022 11:48

"Heldere uitkeg, levendig met goede voorbeelden en mooi up up tenpo door de min of meer droge stof heen gegaan in 1 dag. Snel in orde gam… alles lezen - 16-07-2022 11:48

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein
11 dec. 2023
placeOnline
11 dec. 2023

Beschrijving

Train met korting met het STAP Budget

Alle trainingen van Master IT komen in aanmerking voor subsidie met het STAP Budget. Geef bij je aanmelding aan dat je gebruik wilt maken van het STAP-budget om €1000 korting te krijgen op jouw IT-training!

Volg de ITIL 4 Foundation Bridge training + examen. Gedurende de trainingsdag word je in de ‘nieuwe’ wereld van Service Management ingevoerd, zodat je in je eigen organisatie een belangrijke bijdrage kan leveren in de dienstverlening naar jouw klanten.

Deze training wordt verzorgd door geaccrediteerd PeopleCert partner: Global Knowledge Network Netherlands.

Na afronding van deze training kun je onder andere:

  • Een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie
  • De wereld van Service Management ontdekken
  • Goed voorbereid het officiële ITIL® 4 examen maken

Deze training bevat Engelstalig lesmateriaal en kan gegeven worden door een Nederlands- of Engelssprekend…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Foundation examen, ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Foundation en ITIL v3.

Train met korting met het STAP Budget

Alle trainingen van Master IT komen in aanmerking voor subsidie met het STAP Budget. Geef bij je aanmelding aan dat je gebruik wilt maken van het STAP-budget om €1000 korting te krijgen op jouw IT-training!

Volg de ITIL 4 Foundation Bridge training + examen. Gedurende de trainingsdag word je in de ‘nieuwe’ wereld van Service Management ingevoerd, zodat je in je eigen organisatie een belangrijke bijdrage kan leveren in de dienstverlening naar jouw klanten.

Deze training wordt verzorgd door geaccrediteerd PeopleCert partner: Global Knowledge Network Netherlands.

Na afronding van deze training kun je onder andere:

  • Een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie
  • De wereld van Service Management ontdekken
  • Goed voorbereid het officiële ITIL® 4 examen maken

Deze training bevat Engelstalig lesmateriaal en kan gegeven worden door een Nederlands- of Engelssprekende trainer.

Tijdens de ITIL® 4 Foundation Bridge training leert de deelnemer die al in het bezit is van een ITIL® V3/2011 Foundation certificaat begrippen als Service Value System, de Service Value Chain en de ITIL® ‘Guiding Principles’. Na het volgen van deze training is de deelnemer in staat om het ITIL®4 Foundation examen te maken en kan de deelnemer een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de eigen (IT) organisatie.

Gedurende de dag wordt de deelnemer in de ‘nieuwe’ wereld van Service Management ingevoerd, zodat de deelnemer in de eigen organisatie een belangrijke bijdrage kan leveren in de dienstverlening naar de eigen klant.

Naast deze praktische invulling is de deelnemer na het volgen van deze training in staat om voldoende voorbereid het officiële ITIL4 Foundation examen te maken.

Met deze training, waarbinnen ook een proefexamen wordt afgelegd is de deelnemer optimaal voorbereid voor het officiële ITIL4 Foundation examen (Nederlands of Engels).

De deelnemer ontvangt een examenvoucher, waarmee hij/zij thuis het examen kan maken.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Lesmethode

Dit is een klassikale training en wordt verzorgd op locatie of in een virtual classroom.

Doelgroep

Iedereen die in het bezit is van een ITIL v3/2011 Foundation certificaten zich wil upgraden naar ITIL4.

Iedereen die in het bezit is van een ITIL v3/2011 Foundation certificaten zich wil upgraden naar ITIL4.

Voorkennis

Voor deze training is een ITIL V3/2011 Foundation certificaat vereist.Voor deze training is een ITIL V3/2011 Foundation certificaat vereist.

Onderdelen

IT is al lang niet meer weg te denken uit onze samenleving. Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces, is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te zorgen dat de primaire bedrijfsprocessen optimaal functioneren moet ook de IT dienstverlening optimaal zijn.De Best Practice ITIL® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL® is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice. De volgende onderwerpen komen aan de orde in deze ITIL training:

De basisbegrippen en principes van ITIL4

  • Service en Value
  • Service Relationships

De 4 dimensies van ITIL4:

  • Organisatie en mensen
  • Informatie en technologie
  • Value stream en processen
  • Partners en suppliers

De 7 ITIL Guiding Principles:

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Progress iteratively with feedback
  • Collaborate and promote visibility
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Optimize and automate

Service Value System

Service value chain elementen; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support

Service Value Chain

  • Inputs, Outputs en de rol in het ondersteunen van de Value Streams
  • ITIL practices die de service value chain ondersteunen: Continual Improvement (inclusief het continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management; Service desk; Service level management

Het doel van de volgende ITIL practices:

  • Information security management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Business analysis
  • Deployment management
  • Monitoring and event management
  • Release management

IT is al lang niet meer weg te denken uit onze samenleving. Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces, is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te zorgen dat de primaire bedrijfsprocessen optimaal functioneren moet ook de IT dienstverlening optimaal zijn.De Best Practice ITIL® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL® is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice. De volgende onderwerpen komen aan de orde in deze ITIL training:

De basisbegrippen en principes van ITIL4

  • Service en Value
  • Service Relationships

De 4 dimensies van ITIL4:

  • Organisatie en mensen
  • Informatie en technologie
  • Value stream en processen
  • Partners en suppliers

De 7 ITIL Guiding Principles:

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Progress iteratively with feedback
  • Collaborate and promote visibility
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Optimize and automate

Service Value System

Service value chain elementen; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support

Service Value Chain

  • Inputs, Outputs en de rol in het ondersteunen van de Value Streams
  • ITIL practices die de service value chain ondersteunen: Continual Improvement (inclusief het continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management; Service desk; Service level management

Het doel van de volgende ITIL practices:

  • Information security management
  • Relationship management
  • Supplier management
  • Service configuration management
  • IT asset management
  • Business analysis
  • Deployment management
  • Monitoring and event management
  • Release management
9
Gemiddeld cijfer voor ILFN4B ITIL 4 Foundation Bridge + Examen Klassikaal
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Rick Bouwman
Teamleider IM&ICT Centrale Servicedesk
9
ILFN4B ITIL 4 Foundation Bridge + Examen Klassikaal

"Heldere uitkeg, levendig met goede voorbeelden en mooi up up tenpo door de min of meer droge stof heen gegaan in 1 dag.

Snel in orde gamaakt dat de training n hybride vorm gegeven kom worden. " - 16-07-2022 11:48

"Heldere uitkeg, levendig met goede voorbeelden en mooi up up tenpo door de min of meer droge stof heen gegaan in 1 dag. Snel in orde gam… alles lezen - 16-07-2022 11:48

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Master it Training, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.