Marketing Automation in Microsoft Dynamics CRM 2011

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 78 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Eindhoven
19 aug. 2019 tot 23 aug. 2019
Vianen
9 sep. 2019 tot 13 sep. 2019
Vianen
23 sep. 2019 tot 25 sep. 2019
Eindhoven
30 sep. 2019 tot 4 okt. 2019
Rotterdam
4 nov. 2019 tot 8 nov. 2019

Beschrijving

Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever

Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training introduceert de wijze waarop Microsoft Dynamics CRM gebruikt kan worden om de effectiviteit van de marketing afdeling te vergroten. De training behandelt de toepassing van marketing campagnes, marketing lijsten en campagne templates in Microsoft Dynamics CRM. Ook komen de toepassing van campagne activiteiten en marketing lijsten in campagnes aan bod. Daarbij wordt behandeld hoe je “sales literature”, “target” producten en prijslijsten koppelt met de marketing campagnes.Na afronding van de training kun je: De voordelen van gesloten “loop” marketing onderzoeken; Marketing lijsten aanmaken en gebruiken; Snelle campagnes en marketing campagnes opzetten; Marketing campagnes plannen …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever

Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training introduceert de wijze waarop Microsoft Dynamics CRM gebruikt kan worden om de effectiviteit van de marketing afdeling te vergroten. De training behandelt de toepassing van marketing campagnes, marketing lijsten en campagne templates in Microsoft Dynamics CRM. Ook komen de toepassing van campagne activiteiten en marketing lijsten in campagnes aan bod. Daarbij wordt behandeld hoe je “sales literature”, “target” producten en prijslijsten koppelt met de marketing campagnes.Na afronding van de training kun je: De voordelen van gesloten “loop” marketing onderzoeken; Marketing lijsten aanmaken en gebruiken; Snelle campagnes en marketing campagnes opzetten; Marketing campagnes plannen en aanmaken door gebruik van templates; Leads importeren; Sales literatuur, “target” producten en prijslijsten linken met marketing campagnes; Reacties van/op een campagne vastleggen en beheren; Sales doelen stellen en beheren voor individuen en teams in de organisatie; Gebruik maken van Personal Charts, System Charts en Dashboards voor het analyseren van de marketing informatie.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor nieuwe partners en klanten van Microsoft Dynamics CRM die willen leren over de beschikbare mogelijkheden voor marketing van het Microsoft Dynamics CRM product.

Voorkennis voor de Marketing Automation in Microsoft Dynamics CRM 2011 training

Voor deelname aan deze training dien je te beschikken over: Algemene praktische kennis van "customer relationship management"; Algemene kennis van bedrijfsprocessen; Algemene praktische kennis van Microsoft Windows.

Onderwerpen in de Marketing Automation in Microsoft Dynamics CRM 2011 training

Module 1: IntroductionThis module introduces you on how to use Microsoft Dynamics CRM to extend the effectiveness of your marketing department and provides context of how to use things such as marketing campaigns, marketing lists, and campaign templates in Microsoft Dynamics CRM.Lessons Benefits of Closed Loop Marketing Creating and Using Marketing Lists Marketing Campaigns and Quick Campaigns Quick Campaigns Introduction to Marketing Campaigns Creating a Marketing Campaign Creating and Using Campaign Templates Importing Leads Lab : Quick CampaignsLab : Create a Marketing CampaignAfter completing this module, students will be able to: Identify the benefits of closed loop marketing. Create and use marketing lists. Identify when to use a quick campaign or a marketing campaign. Examine the purpose of quick campaigns and the key steps to create one. Review the purpose and elements of marketing campaigns. Planning marketing campaigns. Create and use campaign templates. Import Leads from Microsoft Office Excel files. Module 2: Implementing and Managing Marketing CampaignsThis module discusses the role of campaign activities and marketing lists in campaigns. It also discusses how to associate sales literature, target products and price lists with marketing campaigns.Lessons Campaigns, Campaign Activities and Marketing Lists Creating and Using Email Templates Sales Literature, Products and Price Lists Distributing Campaign Activities Capturing and Viewing Campaign Responses Working with Campaign Responses Lab : Create a Campaign ResponseAfter completing this module, students will be able to: Understand the role of campaign activities and marketing lists in campaigns. Create and use Email Templates for use in marketing campaigns. Associate sales literature, target products and price lists with marketing campaigns. Distribute campaign activities. Capture and manage campaign responses. Module 3: Analysis, Reporting and GoalsThis module discusses the builtin marketing reports that can be used to review campaign performance and compare campaigns. It also explains how to create and manage sales goals within the organization.Lessons Analyzing Marketing Information with Lists, Views and Charts Working with Reports Creating and Managing Marketing Goals Creating Charts Customizing and Working with Dashboards Lab : Create a Personal Chart for AppointmentsLab : Goal ManagementAfter completing this module, students will be able to: Use Lists, Views and Charts to gain insight into important sales information. Use the builtin marketing reports to review campaign performance and compare campaigns. Create custom reports with the Report Wizard. Create and manage sales goals for individuals, teams, and the organization. Analyze marketing information with Personal Charts and System Charts. Use Dashboards to analyze marketing information.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.