Workflow and Dialog Processes in Microsoft Dynamics CRM 2011

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Eindhoven
20 mei. 2019 tot 24 mei. 2019
Vianen
27 mei. 2019 tot 29 mei. 2019
Vianen
12 jun. 2019 tot 14 jun. 2019
Rotterdam
17 jun. 2019 tot 21 jun. 2019
Eindhoven
19 aug. 2019 tot 23 aug. 2019
Vianen
9 sep. 2019 tot 13 sep. 2019
Eindhoven
30 sep. 2019 tot 4 okt. 2019
Rotterdam
4 nov. 2019 tot 8 nov. 2019

Beschrijving

Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever

Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training voorziet de deelnemers van de tools en informatie voor een beter begrip van de implementatie van processen in Microsoft Dynamics CRM 2011.Na afronding van de training kun je: De belangrijkste voordelen en scenario’s beschrijven van het gebruik van workflow en dialogs processes in Microsoft Dynamics CRM; De werking van Microsoft Dynamics CRM 2011 workflows beschrijven; Basis workflows en dialogs ontwerpen, maken, en beheren.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor Microsoft Dynamics CRM System Administrators en Customizers of Business Managers die willen leren hoe je bedrijfsprocessen kunt automatiseren.

Voorkennis voor de Workflow…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Met onze unieke lesmethode Active Learning leer je aantoonbaar effectiever

Bij Master it Training maken wij gebruik van een unieke lesmethode genaamd Active Learning. Bij Active Learning word je gecoacht bij het ontwikkelen van vaardigheden die voor jou persoonlijk cruciaal zijn. De methode sluit goed aan bij hoe mensen leren, en houdt rekening met wat jij al weet en kunt. Als je erover nadenkt, is het zo logisch als wat.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training voorziet de deelnemers van de tools en informatie voor een beter begrip van de implementatie van processen in Microsoft Dynamics CRM 2011.Na afronding van de training kun je: De belangrijkste voordelen en scenario’s beschrijven van het gebruik van workflow en dialogs processes in Microsoft Dynamics CRM; De werking van Microsoft Dynamics CRM 2011 workflows beschrijven; Basis workflows en dialogs ontwerpen, maken, en beheren.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor Microsoft Dynamics CRM System Administrators en Customizers of Business Managers die willen leren hoe je bedrijfsprocessen kunt automatiseren.

Voorkennis voor de Workflow and Dialog Processes in Microsoft Dynamics CRM 2011 training

Voor deelname aan deze training dien je ervaring te hebben met Microsoft Dynamics CRM 4.0 of Microsoft Dynamics CRM 2011.

Onderwerpen in de Workflow and Dialog Processes in Microsoft Dynamics CRM 2011 training

Module 1: INTRODUCTION TO PROCESSESOne of the most powerful features of Microsoft Dynamics CRM 2011 is the automation of processes, providing the following benefits for organizations: Automation of key business processes and procedures. Standardizing systems and procedures.This training describes how processes can be implemented in Microsoft Dynamics CRM 2011. It does not provide a comprehensive description of procedural design and analysis. Business managers should adapt the topics presented in this training to their existing methodologies.Lessons What Are Processes? Types of Workflow Design Considerations Business Process Analysis Lab : Concept of Workflow Process Types Flowcharts Project Steps The objectives are Identify the types of processes in Microsoft Dynamics CRM Describe the three types of workflow Summarize the design process for implementing processes Describe the steps to perform a business process analysis Module 2: IMPLEMENTING AND CREATING WORKFLOW PROCESSESLessons Creating Workflows Workflow Scope Starting Windows Workflow Steps Dynamic Values Lab : Order Acknowledgement WorkflowLab : Assigning Opportunities WorkflowModule 3: CONFIGURING MULTISTAGE WORKFLOWSLessons Stages A Set of Sales Process Workflows Testing the Sales Process Workflows Workflows and Sales Pipeline Reporting Extending Workflows Lab : Creating a Multistage WorkflowModule 4: IMPLEMENTING AND CONFIGURING DIALOG PROCESSESLessons What are Dialogs? Creating Dialogs Dialog Structure Running Dialogs Lab : Creating DialogModule 5: Managing ProcessesLessons Monitoring Processes Importing and Exporting Processes Process Security Importing Exporting Processes Process Security Lab : Exporting and Importing Processes

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.