Aan de telefoon – bemiddelingsgerecht werken

Tijdsduur
Logo van Merlijn
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Merlijn heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 53 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Merlijn biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Den Haag, Maastricht, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Doelgroep

Medewerkers van organisaties die klantgericht willen werken, waarbij de kwaliteit van de dienstverlening mede afhangt van hun kennis en mondelinge vaardigheden.

Inhoud van de training

Allereerst staan we stil bij je eigen voorkeursstijlen aan de hand van een conflicthanteringsstijlen-test gecombineerd met kernkwadranten. Zodra de basis-attitude in beeld is komt de fa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Doelgroep

Medewerkers van organisaties die klantgericht willen werken, waarbij de kwaliteit van de dienstverlening mede afhangt van hun kennis en mondelinge vaardigheden.

Inhoud van de training

Allereerst staan we stil bij je eigen voorkeursstijlen aan de hand van een conflicthanteringsstijlen-test gecombineerd met kernkwadranten. Zodra de basis-attitude in beeld is komt de fasering van het telefoongesprek aan de orde. De derde invalshoek is de inzet van de technieken waardoor je op basis van gelijkwaardigheid efficiënt kunt sturen.

Aan de telefoon - bemiddelingsgerecht werken wordt onder meer gevolgd door:

Deze opleiding wordt vooral gevolgd door medewerkers van organisaties die vaak conflictgevoelige telefoongesprekken moeten voeren. Dat kunnen medewerkers van overheden zijn of van bedrijven die veel te maken krijgen met klantvragen die gevoelig kunnen liggen.

Te behalen resultaten

  1. U kent uw eigen attitude en kunt die waar nodig bijsturen.
  2. U kunt het gesprek structureren/faseren.
  3. U bent in staat om empathie voelbaar te maken.

Merlijn Groep (1996) is een dynamische en multidisciplinaire organisatie met de focus op professionele communicatie en conflicthantering zowel op zakelijk als op persoonlijk niveau. De bij Merlijn Groep aangesloten zakenpartners behartigen samen met Merlijn in respectvolle en grensverleggende verhoudingen de belangen van onze klanten met hoge ambitie en passie voor duurzame en meetbare resultaten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Merlijn, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.