Gesprekstechnieken bij verschillende klanttypen

Type product
Tijdsduur

Gesprekstechnieken bij verschillende klanttypen

Messor
Logo van Messor

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor commercieel medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren willen professionaliseren. Heb je veel klantcontact? Realiseer je dan dat ieder contactmoment een kans is om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stem je af op je klant, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welke beheers je al en welke kun je nog ontwikkelen? Welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
INHOUD
Gesprekstechnieken, communicatie en omgaan met verschillende klanttypen
• Goed luisteren, samenvatten doorvragen, zaken herkennen.
• Gespreksvaardigheden optimaliseren
• Omgaan met weerstand en teleur…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze training is bedoeld voor commercieel medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren willen professionaliseren. Heb je veel klantcontact? Realiseer je dan dat ieder contactmoment een kans is om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stem je af op je klant, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welke beheers je al en welke kun je nog ontwikkelen? Welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
INHOUD
Gesprekstechnieken, communicatie en omgaan met verschillende klanttypen
• Goed luisteren, samenvatten doorvragen, zaken herkennen.
• Gespreksvaardigheden optimaliseren
• Omgaan met weerstand en teleurstelling in gesprekken
• Grenzen bewaken
• Klantwens uitvragen
• Het gesprek sturen
• Verschillende klantentypen (dominant, afstandelijke en sociale klanten)
• Klantvriendelijkheid, klant- en servicegericht werken
• Gedrag, actie en reactie
• Verbale en non-verbale communicatie
• De eigen houding
• Samenwerken met de klant
• Zelftest: Wat zijn mijn talenten in het klantgesprek en waar kan ik verbeteren?
• Gouden regels omtrent gespreksvaardigheden

MAATWERK

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

PRAKTIJK

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.

MAATWERK

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

PRAKTIJK

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.

Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.