Klantgericht telefoneren

Deze training is helaas verwijderd door Mijn-training.nl. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8,5
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank
Thumbnail img 0240

Klantgericht telefoneren

Logo van Logikos Trainingen
|META_INFO|
Thumbnail img 0240

Klantgerichtheid vormt het centrale thema van de training en loopt daarom als een rode draad door alle bijeenkomsten. Hoe verloopt het cont…

check_box_outline_blank
Thumbnail logo werkenergieanalyse totaal

Preventietool Mentaal Verzuim

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|
Thumbnail logo werkenergieanalyse totaal

Dreigend mentaal verzuim voorkomen met behulp van de Werkenergieanalyse Overzicht-> Inzicht-> Uitzicht Voor welke deelnemer? Voor de HR of …

check_box_outline_blank

Training De professionele telefoniste en receptioniste

Logo van IMK Opleidingen BV
|META_INFO|

Inleiding De professionele telefoniste en receptioniste Het eerste contact tussen uw bedrijf en een potentiële klant vindt vaak plaats via …

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 22 november 2018 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van j…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van Silent Speakers
|META_INFO|

KLANTGERICHT COMMUNICEREN; MEER RENDEMENT UIT KLANTCONTACTEN 1. Inleiding Communicatie is een cruciale succesfactor waar het gaat om contac…

check_box_outline_blank
Thumbnail training klantgericht telefoneren 11

Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

Logo van Zaleco trainingen en advies
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
|META_INFO|
Thumbnail training klantgericht telefoneren 11

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?Wilt u makkelijker met boze, g…

check_box_outline_blank
Thumbnail telefoneren

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|
Thumbnail telefoneren

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
|META_INFO|

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank

Communicatie: Telefoontraining

Logo van TromerTrain Training en Coaching
|META_INFO|

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten en vaardigheden v…

check_box_outline_blank
Thumbnail shutterstock 122007727 results 1 vrouw met opgestoken duim  1    kopie

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|
Thumbnail shutterstock 122007727 results 1 vrouw met opgestoken duim  1    kopie

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholp…

starstarstarstarstar_half
Karlijn hendriks
gespecialiseerd verpleegkundige
9
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Duidelijke concrete training
Relaxte vorm van trainen door de aanpak in rustmoment en aangeboden informatie waardoor kennis blijft
Tijdens het oefenen wordt er ingespeeld op de situatie van het bedrijf waar we werkte
Trainer was heel vriendelijk
" - 16-03-2017 08:12

"Duidelijke concrete training Relaxte vorm van trainen door de aanpak in rustmoment en aangeboden informatie waardoor kennis blijft Tijden… alles lezen - 16-03-2017 08:12

starstarstarstarstar_border
Tiny Zuiddam Sely
8
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Voor mij was het eerder een opfriscursus, waar ik toch nog wat van geleerd heb. Dit mede door de problemen waar andere cursisten tegen aanlopen in hun werk." - 17-12-2010 09:25

"Voor mij was het eerder een opfriscursus, waar ik toch nog wat van geleerd heb. Dit mede door de problemen waar andere cursisten tegen aanlo… alles lezen - 17-12-2010 09:25