Klantgericht telefoneren

Deze training is helaas verwijderd door Mijn-training.nl. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8,5
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank
Square img 0240

Klantgericht telefoneren

Logo van Logikos Trainingen
Square img 0240

Klantgerichtheid vormt het centrale thema van de training en loopt daarom als een rode draad door alle bijeenkomsten. Hoe verloopt het cont…

check_box_outline_blank
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Klantgerichtheid aan de telefoon

Logo van de Lange-Partners
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Leer hoe u dienstverlenend gedrag aan de telefoon kunt optimaliseren en train uw houding als ambassadeur van de organisatie. Er is veel aan…

check_box_outline_blank

Training De professionele telefoniste en receptioniste

Logo van IMK Opleidingen BV

Inleiding Het eerste contact tussen uw bedrijf en een potentiële klant vindt vaak plaats via de telefoon, of via een ontvangst aan de balie…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies

Klantgericht communiceren - 8 juni 2017 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van Silent Speakers

KLANTGERICHT COMMUNICEREN; MEER RENDEMENT UIT KLANTCONTACTEN 1. Inleiding Communicatie is een cruciale succesfactor waar het gaat om contac…

check_box_outline_blank
Square telefoneren

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Square telefoneren

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Telefoontraining: Meer bezoekafspraken in 10 stappen!

Logo van Spraakwater Sessies

Meer bezoekafspraken scoren in 10 stappen!In tien stappen een effectief en winstgevend belscript produceren op basis van de GUN-factor meth…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van De Taalcoach

Ieder telefonisch contact is een kans om het beeld van uw organisatie te versterken. Als u de telefoon opneemt op uw werk, wordt er profess…

check_box_outline_blank

Communicatie: Telefoontraining

Logo van TromerTrain Training en Coaching

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten en vaardigheden v…

karlijn hendriks
starstarstarstarstar_half
gespecialiseerd verpleegkundige
9
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Duidelijke concrete training
Relaxte vorm van trainen door de aanpak in rustmoment en aangeboden informatie waardoor kennis blijft
Tijdens het oefenen wordt er ingespeeld op de situatie van het bedrijf waar we werkte
Trainer was heel vriendelijk
" - don 16 mrt 2017 08:12:53 UTC

"Duidelijke concrete training Relaxte vorm van trainen door de aanpak in rustmoment en aangeboden informatie waardoor kennis blijft Tijden… alles lezen - don 16 mrt 2017 08:12:53 UTC

Tiny Zuiddam Sely
starstarstarstarstar_border
8
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Voor mij was het eerder een opfriscursus, waar ik toch nog wat van geleerd heb. Dit mede door de problemen waar andere cursisten tegen aanlopen in hun werk." - vri 17 dec 2010 09:25:15 UTC

"Voor mij was het eerder een opfriscursus, waar ik toch nog wat van geleerd heb. Dit mede door de problemen waar andere cursisten tegen aanlo… alles lezen - vri 17 dec 2010 09:25:15 UTC