Training Service monteur als ambassadeur

Type product

Training Service monteur als ambassadeur

Mikrocentrum
Logo van Mikrocentrum
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Mikrocentrum heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 122 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

In de training Service monteur als ambassadeur leer je jouzelf en jouw bedrijf op een juiste manier bij jouw klanten te presenteren. Bekijk de training!

Als (service-)engineer of monteur ben je het gezicht van het bedrijf in de klant-leverancierrelatie. Het is van onschatbare waarde als je op klantgerichte wijze jouw functie uitoefent. Je hebt namelijk een grote invloed op het imago van jouw bedrijf. Na afloop van de training Service monteur als ambassadeur ben je in staat om jouzelf en jouw bedrijf op een juiste manier te presenteren.

Leer de taal van de klant spreken en verbeter jouw klantrelaties
Verhoog het rendement van jouw service activiteiten
Ontdek de rol van de service engineer in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur, Fietsenmaker en MBV & TBV (Monteur / Technicus Beveiligingssystemen).

In de training Service monteur als ambassadeur leer je jouzelf en jouw bedrijf op een juiste manier bij jouw klanten te presenteren. Bekijk de training!

Als (service-)engineer of monteur ben je het gezicht van het bedrijf in de klant-leverancierrelatie. Het is van onschatbare waarde als je op klantgerichte wijze jouw functie uitoefent. Je hebt namelijk een grote invloed op het imago van jouw bedrijf. Na afloop van de training Service monteur als ambassadeur ben je in staat om jouzelf en jouw bedrijf op een juiste manier te presenteren.

Leer de taal van de klant spreken en verbeter jouw klantrelaties
Verhoog het rendement van jouw service activiteiten
Ontdek de rol van de service engineer in jouw marketingstrategie

Service monteurs en monteurs die regelmatig klantcontacten hebben of bij de klant gedetacheerd zijnService monteurs en monteurs die regelmatig klantcontacten hebben of bij de klant gedetacheerd zijn

Vanaf MBO

Indicatie: 2 dagbijeenkomstenIndicatie: 2 dagbijeenkomsten

Bewijs van deelnameBewijs van deelname

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Monteur.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.