Cursus Root Cause Analysis voor service en onderhoud

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Cursus Root Cause Analysis voor service en onderhoud

Mikrocentrum
Logo van Mikrocentrum
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Mikrocentrum heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 120 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVeldhoven
27 sep. 2022 tot 11 okt. 2022
Toon rooster
event 27 september 2022, 09:00-16:30, Veldhoven
placeVeldhoven
13 mrt. 2023 tot 20 mrt. 2023
Toon rooster
event 13 maart 2023, 09:00-16:30, Veldhoven

Beschrijving

De cursus Root Cause Analysis voor service en onderhoud leert u werken met de RCA methode om effectief tot de kern van een storingsprobleem te komen. Bekijk de cursus!

Een Root Cause Analysis (RCA) heeft als doel knelpunten te voorkomen en deze efficiënt en effectief op te lossen. Steeds terugkerende knelpunten hebben een grote impact op de doorlooptijd, leiden tot onnodige kosten, hebben effect op de beschikbaarheid van assets, leiden tot kwaliteitsverliezen en zorgen voor onveilige situaties. Tijdens de cursus Root Cause Analysis voor service en onderhoud leert u te werken met deze methodiek.

Start met de juiste vragen om snel tot de kern van een probleem te komen. U vindt oorzaken en nee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storingsanalyse & Storingstechniek, Onderhoudstechniek, Werkvoorbereider, Servoregeling en Onderhoudsmanagement.

De cursus Root Cause Analysis voor service en onderhoud leert u werken met de RCA methode om effectief tot de kern van een storingsprobleem te komen. Bekijk de cursus!

Een Root Cause Analysis (RCA) heeft als doel knelpunten te voorkomen en deze efficiënt en effectief op te lossen. Steeds terugkerende knelpunten hebben een grote impact op de doorlooptijd, leiden tot onnodige kosten, hebben effect op de beschikbaarheid van assets, leiden tot kwaliteitsverliezen en zorgen voor onveilige situaties. Tijdens de cursus Root Cause Analysis voor service en onderhoud leert u te werken met deze methodiek.

Start met de juiste vragen om snel tot de kern van een probleem te komen. U vindt oorzaken en neemt gericht maatregelen
Maak maximaal gebruik van de ervaring van uw collega's
Visualiseer, analyseer en communiceer helder met behulp van RCA

Medewerkers in productie- en onderhoudsdiensten en betrokkenen in processen ter verbetering van de bedrijfszekerheid, kwaliteit en veiligheid

2 dagbijeenkomsten

Bewijs van deelname

Syllabus

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.