Training Het klantgesprek voor engineers

Type product

Training Het klantgesprek voor engineers

Mikrocentrum
Logo van Mikrocentrum
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Mikrocentrum heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 122 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

De training Het klantgesprek voor engineers helpt je als engineer het klantvertrouwen en daarmee de continuïteit van de relatie te versterken. Bekijk de training!

Met enige regelmaat worden engineers betrokken bij klantgesprekken om de klant meer technisch inhoudelijk te kunnen adviseren. Wanneer deze gesprekken goed verlopen, vergroot dit het vertrouwen en helpt het om (onderliggende) problematieken eerder aan het licht te brengen. Tijdens de training Het klantgesprek voor engineers leer je dezelfde taal als jouw klant te spreken en mee te denken. Dit draagt bij aan een duurzaam fundament van de klantrelatie.

Leer de taal van jouw klant te spreken
Ontdek hoe je het vertrouwen van jouw klan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De training Het klantgesprek voor engineers helpt je als engineer het klantvertrouwen en daarmee de continuïteit van de relatie te versterken. Bekijk de training!

Met enige regelmaat worden engineers betrokken bij klantgesprekken om de klant meer technisch inhoudelijk te kunnen adviseren. Wanneer deze gesprekken goed verlopen, vergroot dit het vertrouwen en helpt het om (onderliggende) problematieken eerder aan het licht te brengen. Tijdens de training Het klantgesprek voor engineers leer je dezelfde taal als jouw klant te spreken en mee te denken. Dit draagt bij aan een duurzaam fundament van de klantrelatie.

Leer de taal van jouw klant te spreken
Ontdek hoe je het vertrouwen van jouw klant kunt winnen
Ga aan de slag met onderhandelen en het sturen van een gesprek

Engineers die regelmatig contact hebben met de klant, waarbij niet alleen technisch inhoudelijke maar ook persoonsgerichte vaardigheden van groot belang zijnEngineers die regelmatig contact hebben met de klant, waarbij niet alleen technisch inhoudelijke maar ook persoonsgerichte vaardigheden van groot belang zijn

HBO of MBO met bedrijfservaring

Indicatie duur: 2 dagbijeenkomstenIndicatie duur: 2 dagbijeenkomsten

Bewijs van deelnameBewijs van deelname

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.