Ontdek en dicht de marketing gap(s)!
Beschrijving
Stuck in a marketing gap?
Voor het verbeteren van jullie marketing performance, voor naming & rebranding of het ontwikkelen van proposities geven onze workshops een flinke duw in de goede richting.
Speciaal voor B2B- en B2B2C-organisaties hebben we marketing workshops over het ontwikkelen van proposities + prijsstrategie, marketing gaps ontdekken én oplossen, en over wat er allemaal komt kijken bij (re)naming en (re)branding.
Stop met hapsnap-marketing en kies voor een structurele en planmatige aanpak. In deze workshop ontdekken we samen jullie ‘marketing gaps’ en hoe je ze kunt oplossen. Je krijgt nieuwe inzichten en inspiratie om direct aan de slag te gaan met het dichten van jullie marketing-gaps.
De workshop geeft antwoord op vragen als:
- Op welke punten kunnen we onze marketing effectiever inzetten?
- Waar ligt het aan dat bepaalde campagnes onvoldoende effect hebben?
- Zetten we de juiste mediakanalen in?
- Hoe krijgen we de directie of het MT/de stuurgroep mee in onze nieuwe ideeën?
De workshop bestaat uit twee delen:
- We vinden de marketing gaps aan de hand van ons Marketing Performance Model© (met 1…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Stuck in a marketing gap?
Voor het verbeteren van jullie marketing performance, voor naming & rebranding of het ontwikkelen van proposities geven onze workshops een flinke duw in de goede richting.
Speciaal voor B2B- en B2B2C-organisaties hebben we marketing workshops over het ontwikkelen van proposities + prijsstrategie, marketing gaps ontdekken én oplossen, en over wat er allemaal komt kijken bij (re)naming en (re)branding.
Stop met hapsnap-marketing en kies voor een structurele en planmatige aanpak. In deze workshop ontdekken we samen jullie ‘marketing gaps’ en hoe je ze kunt oplossen. Je krijgt nieuwe inzichten en inspiratie om direct aan de slag te gaan met het dichten van jullie marketing-gaps.
De workshop geeft antwoord op vragen als:
- Op welke punten kunnen we onze marketing effectiever inzetten?
- Waar ligt het aan dat bepaalde campagnes onvoldoende effect hebben?
- Zetten we de juiste mediakanalen in?
- Hoe krijgen we de directie of het MT/de stuurgroep mee in onze nieuwe ideeën?
De workshop bestaat uit twee delen:
- We vinden de marketing gaps aan de hand van ons Marketing Performance Model© (met 12 P’s).
- We stellen een set aan acties op waarmee jullie je marketing performance kunnen verbeteren.
Voor wie?
- Voor marketing en business development teams die zoekende zijn naar nieuwe inzichten en creativiteit. Die weg willen van de geijkte ideeën.
- Voor maatschappen met partners die vast zitten in hun eigen tegenstellingen omtrent commercie.
Duur
2 dagen. De workshop kan in dagdelen, binnen 1 week of verspreid over meerdere weken.
Prijs
€ 2.995 excl. 21% btw, inclusief voor- en na-bereidingen, reis- en verblijfkosten (binnen Nederland).
Locatie voor de workshop
Alle workshops worden in principe gehouden bij ons op kantoor in Utrecht, tenzij de cliënt anders wenst.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.