Feedback geven en ontvangen

Type product
Tijdsduur
Logo van Mirror Consultancy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Mirror Consultancy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Mirror Consultancy begeleidt mensen [ van manager tot medewerker] in hun ontwikkeling en daarmee de groei van de organisatie op effectiviteit en prestaties. Wij brengen uw mensen en daarmee uw organisatie in beweging. Dat doen we met een heldere focus op het te behalen resultaat en de individuele bijdrage van uw medewerkers. Zo vergroten we het lerend vermogen van uw mensen en de organisatie. En daarmee kunnen we ook uw organisatie begeleiden bij veranderprocessen.

Onze interventies vinden voornamelijk plaats in de onderstroom.

Dit doen we door middel van training, coaching en advies op gebied van:

  • Communicatie
  • Management development & Leiderschap
  • Klantbeleving
  • Teams en samenwerken
  • Cultuurverandering
  • Persoonlijke effectiviteit

Wij werken op basis van maatwerk incompany trajecten.

Feedback betekent letterlijk “terugvoeden”. Tijdens ons werk voeden wij elkaar regelmatig met informatie over wederzijds gedrag en prestaties. Positieve feedback wordt vaak enthousiast gegeven. Maar negatieve of verbeter feedback is veel lastiger. We zijn bang anderen te beledigen of in de verdediging te dringen. Ook het ontvangen van feedback is niet altijd makkelijk, hoe reageer je op kritiek. In deze training leer je om gemakkelijker en effectiever feedback te ontvangen en te geven.

Deze training is bestemd voor een ieder die het geven en/of ontvangen van feedback lastig vindt. Je durft het niet of je weet niet hoe je feedback moet geven of ontvangen, terwijl je ondertussen wel met een o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Interne communicatie.

Mirror Consultancy begeleidt mensen [ van manager tot medewerker] in hun ontwikkeling en daarmee de groei van de organisatie op effectiviteit en prestaties. Wij brengen uw mensen en daarmee uw organisatie in beweging. Dat doen we met een heldere focus op het te behalen resultaat en de individuele bijdrage van uw medewerkers. Zo vergroten we het lerend vermogen van uw mensen en de organisatie. En daarmee kunnen we ook uw organisatie begeleiden bij veranderprocessen.

Onze interventies vinden voornamelijk plaats in de onderstroom.

Dit doen we door middel van training, coaching en advies op gebied van:

  • Communicatie
  • Management development & Leiderschap
  • Klantbeleving
  • Teams en samenwerken
  • Cultuurverandering
  • Persoonlijke effectiviteit

Wij werken op basis van maatwerk incompany trajecten.

Feedback betekent letterlijk “terugvoeden”. Tijdens ons werk voeden wij elkaar regelmatig met informatie over wederzijds gedrag en prestaties. Positieve feedback wordt vaak enthousiast gegeven. Maar negatieve of verbeter feedback is veel lastiger. We zijn bang anderen te beledigen of in de verdediging te dringen. Ook het ontvangen van feedback is niet altijd makkelijk, hoe reageer je op kritiek. In deze training leer je om gemakkelijker en effectiever feedback te ontvangen en te geven.

Deze training is bestemd voor een ieder die het geven en/of ontvangen van feedback lastig vindt. Je durft het niet of je weet niet hoe je feedback moet geven of ontvangen, terwijl je ondertussen wel met een onbehaaglijk gevoel blijft zitten. Of je boekt minder resultaten dan je zou willen door uw stijl van communiceren bij het geven van feedback. In deze training leer je om gemakkelijk en effectiever feedback te ontvangen en te geven.   

Na de training ben je in staat om makkelijker en effectiever feedback te geven en te ontvangen.  

Werkwijze

Praktische aanpak De module is gericht op het kunnen toepassen van de belangrijkste feedback-regels. Ook leer je manieren om makkelijker feedback te geven en te ontvangen. Na afloop van de training kunnen deelnemers gedrag op een objectieve manier benoemen en feedback geven die sneller geaccepteerd wordt. Ook leren deelnemers verder te bouwen op de feedback, bijvoorbeeld door de ander nogmaals aan te spreken of voortgang te benoemen.  

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.