Klantgericht denken en handelen

De producten van de aanbieder MKB Cursus & Training zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Klantgericht handelen

Logo van DIMACO Trainingen
|META_INFO|

Resultaat In de training Klantgericht handelen verwerft u inzicht in de succesfactoren voor een goede klantrelatie op langere termijn en uw…

check_box_outline_blank

Klanten maken!

Logo van SellingNet
|META_INFO|

Klanten maken! In de verkoop krijgen we te maken met rationele en emotionele argumenten. Met klanten die zich niet zonder slag of stoot gew…

check_box_outline_blank

Klantgericht handelen

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Intro Iedereen weet wel hoe belangrijk het is om goed in te spelen op de wensen van de klant. Er is immers veel concurrentie: veel bedrijve…

check_box_outline_blank

Klantgericht en Zakelijk Telefoneren

Logo van Bouthoorn Tele-Training
|META_INFO|

Telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ In de telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ gaan we in op: Basisv…

check_box_outline_blank

Adviesvaardigheden

Logo van Plieger Training bv
|META_INFO|

Adviesvaardigheden De training ‘Adviesvaardigheden’ is bedoeld om u te helpen adviestrajecten en gesprekken met uw klant voor te bereiden e…

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
|META_INFO|

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Bureau Leef Communicatietrainingen
|META_INFO|

Training 'Klantgericht telefoneren' Vindt u dat telefoongesprekken in uw organisatie soms onnodig lang duren?Zijn uw medewerkers weleens ge…

check_box_outline_blank

Klantbenadering en -begeleiding in een Retailomgeving

Logo van ProTurn B.V.
|META_INFO|

Doel: Na afloop van deze training weet u (potentiële) klanten op de juiste wijze welkom te heten in uw retailomgeving en bent u in staat uw…

check_box_outline_blank

Klantgericht adviseren 2.0 voor winkelpersoneel in de Fashion

Logo van LifeStyle by Yv's
|META_INFO|

Met de training Klantgericht adviseren 2.0 van LifeStyle by Yv’s maken uw verkoopmedewerkers ambassadeurs van uw klanten Worden uw klanten …