Klantgericht verkopen in de detailhandel

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.148 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht verkopen in de detailhandel
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Erwin Ruijter
Verkoper
8
Klantgericht verkopen in de detailhandel

"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepassen op de werkvloer. Verder geen op/ aanmerkingen. Mocht wel iets meer praktijk opdrachten in wat mij betreft." - 23-06-2016 07:15

"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepasse… alles lezen - 23-06-2016 07:15

Startdata en plaatsen

Ede
16 sep. 2019
Toon rooster
event 16 september 2019, 09:00-17:00
Zaandam
7 okt. 2019
Toon rooster
event 7 oktober 2019, 09:00-17:00
Zoetermeer
18 nov. 2019
Toon rooster
event 18 november 2019, 09:00-17:00
Utrecht
2 dec. 2019
Toon rooster
event 2 december 2019, 09:00-17:00

Beschrijving

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud.

Kun jij je goed inleven in de wensen van je mondige en kritische klant en kun je hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is jouw klant voor je, en hoe laat je dat nou eigenlijk merken? Als jij de concurrentie altijd een stap voor wilt blijven, dan moet je jouw invloed als verkoper aanwenden. Dat behandelen we in deze training. Je leert dat jij als verkoper erg veel invloed hebt en dat je die persoonlijke invloed op een effectieve manier kunt benutten. In de training komen verschillend…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud.

Kun jij je goed inleven in de wensen van je mondige en kritische klant en kun je hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is jouw klant voor je, en hoe laat je dat nou eigenlijk merken? Als jij de concurrentie altijd een stap voor wilt blijven, dan moet je jouw invloed als verkoper aanwenden. Dat behandelen we in deze training. Je leert dat jij als verkoper erg veel invloed hebt en dat je die persoonlijke invloed op een effectieve manier kunt benutten. In de training komen verschillende onderwerpen aan bod zoals: Interesse in je klant, waar blijkt dat uit? Succesbepalende factoren, aandacht voor de klant, begroeten en aanspreken. Overtuigen of verkopen? Weten door vragen, klantgericht overtuigen, meedenken en bijverkoop. Omgaan met weerstand en bezwaren. Voorkomen van en omgaan met klachten, interesse biedt kansen, relatiebehoud. De training is bestemd voor ondernemers/medewerkers in de detailhandel die hun klantgericht optreden in de winkel willen versterken en betere verkoopresultaten willen behalen. Leden van MKB-Nederland krijgen € 36,- korting (excl. BTW).

8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht verkopen in de detailhandel
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Erwin Ruijter
Verkoper
8
Klantgericht verkopen in de detailhandel

"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepassen op de werkvloer. Verder geen op/ aanmerkingen. Mocht wel iets meer praktijk opdrachten in wat mij betreft." - 23-06-2016 07:15

"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepasse… alles lezen - 23-06-2016 07:15

starstarstarstarstar_border
Erwin Ruijter
Verkoper
8
Klantgericht verkopen in de detailhandel

"Assertieve trainer met leuke praktijk voorbeelden. Hierdoor neem je de stof lekker snel op. Alle punten van het verkopen werden besproken in duidelijke taal. Misschien wat meer Praktijk opdrachten om het nog wat tastbaarder te maken. " - 22-06-2016 08:26

"Assertieve trainer met leuke praktijk voorbeelden. Hierdoor neem je de stof lekker snel op. Alle punten van het verkopen werden besproken in… alles lezen - 22-06-2016 08:26

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.