Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

Niveau
Tijdsduur
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.148 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijk telefoneren in het Engels
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Ivonne Heuzer
starstarstarstarstar
Ivonne Heuzer
Receptionist bij Vertex-Dental
10
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij deze bij ons op het bedrijf gehad.
Carla is een leuke positieve trainer." - 06-06-2017 08:48

"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij de… alles lezen - 06-06-2017 08:48

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

MKB Cursus & Training biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) klanten kwijtraakt.

De telefoon, of beter: de telefonist(e), is het visitekaartje van je bedrijf. Het telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen jouw onderneming en een klant. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het de zaak om het taalverschil geen belemmering te laten zijn. Kunnen je medewerkers omgaan met taalbarrières als ze lastige gesprekken voeren of vragen beantwoorden? Zijn ze op de hoogte van de bestaande cultuurverschillen en telefoonetiquette? De training ‘Klantvriendelijk telefoneren in het Engels’ voorkomt dat je klanten verliest …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) klanten kwijtraakt.

De telefoon, of beter: de telefonist(e), is het visitekaartje van je bedrijf. Het telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen jouw onderneming en een klant. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het de zaak om het taalverschil geen belemmering te laten zijn. Kunnen je medewerkers omgaan met taalbarrières als ze lastige gesprekken voeren of vragen beantwoorden? Zijn ze op de hoogte van de bestaande cultuurverschillen en telefoonetiquette? De training ‘Klantvriendelijk telefoneren in het Engels’ voorkomt dat je klanten verliest door taal- en cultuurverschillen. We behandelen de volgende onderwerpen: algemene gesprekstechnieken, beantwoorden van de telefoon, inventariseren van wensen en behoeften, telefonisch doorverbinden en telefonisch beantwoorden van vragen. En ook: omgaan met boze, veeleisende en lastige klanten, hanteren van telefonische klachten en het voeren van slechtnieuwsgesprekken. De training is bedoeld voor medewerkers die regelmatig telefonisch vragen, wensen, eisen en klachten van klanten en relaties in het Engels moeten afhandelen. Kennis van de Engelse taal is vereist. Leden van MKB-Nederland krijgen € 50,- korting (excl. BTW).

8,6
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijk telefoneren in het Engels
Gebaseerd op 5 ervaringen
Ivonne Heuzer
starstarstarstarstar
Ivonne Heuzer
Receptionist bij Vertex-Dental
10
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij deze bij ons op het bedrijf gehad.
Carla is een leuke positieve trainer." - 06-06-2017 08:48

"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij de… alles lezen - 06-06-2017 08:48

starstarstarstarstar_border
Trees Harte
receptionist
8
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

"Ik heb deze cursus positief en leerzaam ervaren. Er hadden maar 3 mensen/collega's zich opgegeven voor de cursus dus de cursus werd bij ons op het werk gegeven. Dus op bepaalde onderwerpen konden wij dieper op in gaan. " - 02-06-2017 08:10

"Ik heb deze cursus positief en leerzaam ervaren. Er hadden maar 3 mensen/collega's zich opgegeven voor de cursus dus de cursus werd bij ons … alles lezen - 02-06-2017 08:10

starstarstarstarstar_border
Carola Tak
Receptioniste
8
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

"Duidelijke uitleg. Aangezien er maar 2 cursisten waren was er veel aandacht en werden er ook nog extra onderdelen besproken bv werd de gramatica besproken. Door het opnemen en terug luisteren van de gesprekken leer je heel veel en hier was ruimschoots de tijd voor. Dank je Carla voor de twee leerzame, leuke dagen!" - 02-03-2017 15:55

"Duidelijke uitleg. Aangezien er maar 2 cursisten waren was er veel aandacht en werden er ook nog extra onderdelen besproken bv werd de grama… alles lezen - 02-03-2017 15:55

starstarstarstarstar
Jackie Knoester
10
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

"Carla heeft veel kennis over zowel het klantvriendelijk telefoneren als de Engelse taal. De rollenspellen met de telefoon waren zeer leerzaam. Ik leer toch elke keer weer hoe je een telefoongesprek nog beter kunt voeren.
" - 18-11-2016 14:04

"Carla heeft veel kennis over zowel het klantvriendelijk telefoneren als de Engelse taal. De rollenspellen met de telefoon waren zeer leerzaa… alles lezen - 18-11-2016 14:04

starstarstarstar_halfstar_border
Fieke Wijsman-Heemskerk
Telefoniste/Receptioniste
7
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

"Locatie>prima Carla Mulder heeft het ons heel duidelijk uitgelegd.
Ook de rollenspellen met de telefoon waren leerzaam, juist dit heb ik zeer op prijs gesteld.
Misschien ook een stukje tekst om te lezen oefenen i.v.m. de uitspraak." - 16-11-2016 15:50

"Locatie>prima Carla Mulder heeft het ons heel duidelijk uitgelegd. Ook de rollenspellen met de telefoon waren leerzaam, juist dit heb ik ze… alles lezen - 16-11-2016 15:50

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.