Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Square afbeelding
6,7
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag
Gebaseerd op 11 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
A Roubos
starstarstar_halfstar_borderstar_border
Facilitair/gebouw onderhoud
5
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten,
voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een acteur bij was denk ik.
Maar de toegevoegde waarde van de acteur was nihil.

" - din 03 mei 2016 10:12:58 UTC

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten, voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een act… alles lezen - din 03 mei 2016 10:12:58 UTC

Startdata en plaatsen

Heerenveen
30 okt. 2017
Toon rooster
event 30 oktober 2017, 14:00-17:00
Utrecht
1 nov. 2017
Toon rooster
event 1 november 2017, 10:00-13:00
Arnhem
1 dec. 2017
Toon rooster
event 1 december 2017, 10:00-13:00
Rosmalen
31 jan. 2018
Toon rooster
event 31 januari 2018, 10:00-13:00
Capelle aan den IJssel
6 feb. 2018
Toon rooster
event 6 februari 2018, 10:00-13:00
Amsterdam
22 mrt. 2018
Toon rooster
event 22 maart 2018, 10:00-13:00
Utrecht
13 apr. 2018
Toon rooster
event 13 april 2018, 10:00-13:00

Beschrijving

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur.

Je hebt dagelijks contact met je klanten. Meestal is dat aangenaam; soms gaat het fout. Terwijl van je wordt verwacht dat je klantvriendelijk bent, is een klant dan plotseling niet zo vriendelijk. Klanten die onredelijk zijn, eisend of claimend en soms zelfs agressief of gewelddadig. Door het volgen van een gerichte training ben je beter in staat om met lastige klanten en agressief gedrag om te gaan. Tijdens deze praktische training leren de deelnemers om te gaan met lastige klanten en de spann…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur.

Je hebt dagelijks contact met je klanten. Meestal is dat aangenaam; soms gaat het fout. Terwijl van je wordt verwacht dat je klantvriendelijk bent, is een klant dan plotseling niet zo vriendelijk. Klanten die onredelijk zijn, eisend of claimend en soms zelfs agressief of gewelddadig. Door het volgen van een gerichte training ben je beter in staat om met lastige klanten en agressief gedrag om te gaan. Tijdens deze praktische training leren de deelnemers om te gaan met lastige klanten en de spanning in agressief gedrag te verminderen. Levensechte situaties worden met behulp van een acteur geoefend. Het programma bestaat uit de volgende onderdelen: ervaringen met lastige klanten en agressie, lastig gedrag, interventies bij lastige klanten, theoretische onderbouwing begrip agressie, professionele houding bij de verschillende vormen van agressie en de-escalerende interventies en technieken. Deze training is voor medewerkers die soms te maken hebben met mensen die agressief gedrag vertonen. Je oefent een aantal belangrijke vaardigheden om te voorkomen dat een situatie uit de hand loopt. Leden van MKB-Nederland krijgen € 10,- korting (excl. BTW).

6,7
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag
Gebaseerd op 11 ervaringen
A Roubos
starstarstar_halfstar_borderstar_border
Facilitair/gebouw onderhoud
5
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten,
voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een acteur bij was denk ik.
Maar de toegevoegde waarde van de acteur was nihil.

" - din 03 mei 2016 10:12:58 UTC

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten, voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een act… alles lezen - din 03 mei 2016 10:12:58 UTC

Martin De Winter
star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
DGA div bedrijven.
1
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Ik ben niet tevreden over het trainingsniveau, daarnaast de kosten erg hoog voor 2 1/2 uur trainingstijd. Niets wijzer geworden. Geen tools op deze problematiek professioneel aan te pakken. Locatie was prima." - din 26 apr 2016 08:24:02 UTC

"Ik ben niet tevreden over het trainingsniveau, daarnaast de kosten erg hoog voor 2 1/2 uur trainingstijd. Niets wijzer geworden. Geen tools … alles lezen - din 26 apr 2016 08:24:02 UTC

Rien van den Aker
starstarstarstarstar_border
medewerker milieustraat
8
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"De cursus die ik bij jullie heb gevolgd vond ik erg leuk en interessant.Alles was goed en helder uit gelegd. Ik vond het alleen jammer dat het maar zo kort duurde." - don 17 mrt 2016 19:51:42 UTC

"De cursus die ik bij jullie heb gevolgd vond ik erg leuk en interessant.Alles was goed en helder uit gelegd. Ik vond het alleen jammer dat h… alles lezen - don 17 mrt 2016 19:51:42 UTC

Patrick Ruedisueli
starstarstarstarstar_half
Beheerder milieustraat
9
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Erg goed, 2 vriendelijke vakmensen en mooie locatie. Inhoudelijk zeer verhelderend, in de praktijk kan ik hier zeker wat mee. Tijd was wel wat krap om echt allemaal het rollenspel te doen." - don 17 mrt 2016 14:09:32 UTC

"Erg goed, 2 vriendelijke vakmensen en mooie locatie. Inhoudelijk zeer verhelderend, in de praktijk kan ik hier zeker wat mee. Tijd was wel w… alles lezen - don 17 mrt 2016 14:09:32 UTC

Anoniem
starstar_halfstar_borderstar_borderstar_border
3
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"de trainigstijd was in mijn geval helaas zeer kort. De training op basis van praktijk met de acteur zijn zeer waardevol" - woe 30 okt 2013 15:59:01 UTC

"de trainigstijd was in mijn geval helaas zeer kort. De training op basis van praktijk met de acteur zijn zeer waardevol " - woe 30 okt 2013 15:59:01 UTC

Anoniem
starstarstarstarstar_border
8
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Leerzaam en verhelderend. Vooral van de rollen spellen leer ik veel. Cursus was wel te kort. Had wel een uur langer mogen zijn. En video opnames maken van de rollenspellen zou ik ook op prijs stellen" - zat 08 jun 2013 08:09:50 UTC

"Leerzaam en verhelderend. Vooral van de rollen spellen leer ik veel. Cursus was wel te kort. Had wel een uur langer mogen zijn. En video opn… alles lezen - zat 08 jun 2013 08:09:50 UTC

Anoniem
starstarstarstarstar_border
8,3
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Erg goede training, jammer dat het maar een halve dag was. Had nog wel wat meer willen horen/doen! Goede en duidelijke uitleg en de mogelijkheid om voorbeelden te bespreken.
Erg tevreden" - don 03 nov 2011 16:34:08 UTC

"Erg goede training, jammer dat het maar een halve dag was. Had nog wel wat meer willen horen/doen! Goede en duidelijke uitleg en de mogelijk… alles lezen - don 03 nov 2011 16:34:08 UTC

M. Emmen
starstarstarstarstar_border
7,6
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"In het algemeen tevreden over de opzet en inhoud van de training en eveneens over de trainer en acteur. De tijd die voor de training werd uitgetrokken was echter te kort. Met name de effectieve tijd, dus exclusief het voorstelrondje en de pauze, was te gering om de stof voldoende uit te diepen. Het rollenspel kwam hierdoor enigszins in het gedrang. Juist dit onderdeel sprak zeer tot de verbeelding en had wat onze groep betreft langer mogen duren.
" - maa 24 okt 2011 11:46:07 UTC

"In het algemeen tevreden over de opzet en inhoud van de training en eveneens over de trainer en acteur. De tijd die voor de training werd ui… alles lezen - maa 24 okt 2011 11:46:07 UTC

Renate
starstarstarstarstar_border
8,4
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Het was en korte cursus waarin ik veel geleerd heb. Het was een gezellig groepje uit verschillende branches. De acteur Danny speelde heel overtuigend." - din 29 mrt 2011 10:42:53 UTC

"Het was en korte cursus waarin ik veel geleerd heb. Het was een gezellig groepje uit verschillende branches. De acteur Danny speelde heel ov… alles lezen - din 29 mrt 2011 10:42:53 UTC

Smit
starstarstarstar_halfstar_border
7,4
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Er werd gericht informatie gegeven, daarna werd met die informatie in ons achterhoofd gestart met het spelen van een casus. Van de acteur kregen we tips en tops, waardoor we indien de situatie zich voordoet wij bijter interventies kunnen toepassen." - din 14 dec 2010 09:19:54 UTC

"Er werd gericht informatie gegeven, daarna werd met die informatie in ons achterhoofd gestart met het spelen van een casus. Van de acteur kr… alles lezen - din 14 dec 2010 09:19:54 UTC

Hetty van Halder
starstarstarstarstar_border
8
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"goede mix van theorie en praktijk, prettige cursusmiddag ontvangen. er was veel ruimte voor inbreng van eigen ervaringen met het onderwerp van de cursus." - don 09 dec 2010 17:18:50 UTC

"goede mix van theorie en praktijk, prettige cursusmiddag ontvangen. er was veel ruimte voor inbreng van eigen ervaringen met het onderwerp v… alles lezen - don 09 dec 2010 17:18:50 UTC

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)