Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.132 ervaringen)
Bovnl winner icon 2016Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider 2017.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

6,7
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag
Gebaseerd op 11 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstar_halfstar_borderstar_border
A Roubos
Facilitair/gebouw onderhoud
5
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten,
voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een acteur bij was denk ik.
Maar de toegevoegde waarde van de acteur was nihil.

" - 03-05-2016 10:12

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten, voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een act… alles lezen - 03-05-2016 10:12

Startdata en plaatsen

Rotterdam
6 nov. 2018
Toon rooster
event 6 november 2018, 10:00-13:00
Amsterdam
17 dec. 2018
Toon rooster
event 17 december 2018, 10:00-13:00

Beschrijving

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur.

Dagelijks contact met klanten is prettig. Dit contact verloopt vaak ook soepel, het maakt de werkzaamheden leuk. Helaas gaat het af en toe ook fout. Terwijl een medewerker altijd klantvriendelijk moet zijn, kan een klant plotseling heel onvriendelijk, onredelijk of zelfs agressief uit de hoek komen. Door het volgen van een gerichte training kun je beter met lastige en soms agressieve klanten omgaan. Tijdens deze praktische training leer je omgaan met dergelijke klanten en leer je de spanning ti…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur.

Dagelijks contact met klanten is prettig. Dit contact verloopt vaak ook soepel, het maakt de werkzaamheden leuk. Helaas gaat het af en toe ook fout. Terwijl een medewerker altijd klantvriendelijk moet zijn, kan een klant plotseling heel onvriendelijk, onredelijk of zelfs agressief uit de hoek komen. Door het volgen van een gerichte training kun je beter met lastige en soms agressieve klanten omgaan. Tijdens deze praktische training leer je omgaan met dergelijke klanten en leer je de spanning tijdens een agressieve uitspatting te verminderen. Met een acteur bootsen we levensechte situaties na, zo is het effect optimaal. Het programma bestaat uit de volgende onderdelen: ervaringen met lastige klanten en agressie, lastig gedrag, interventies bij lastige klanten, theoretische onderbouwing begrip agressie, professionele houding bij de verschillende vormen van agressie en de-escalerende interventies en technieken. Deze training is voor medewerkers die soms te maken hebben met mensen die agressief gedrag vertonen. Je oefent een aantal belangrijke vaardigheden om te voorkomen dat een situatie uit de hand loopt. Leden van MKB-Nederland krijgen € 10,- korting (excl. BTW).

6,7
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag
Gebaseerd op 11 ervaringen
starstarstar_halfstar_borderstar_border
A Roubos
Facilitair/gebouw onderhoud
5
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten,
voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een acteur bij was denk ik.
Maar de toegevoegde waarde van de acteur was nihil.

" - 03-05-2016 10:12

"Heus wel wat tips en waar je op kan letten, voor de 2,5 uur Cursus zijn de kosten aan de hoge kant maar dat zal komen omdat er ook een act… alles lezen - 03-05-2016 10:12

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Martin De Winter
DGA div bedrijven.
1
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Ik ben niet tevreden over het trainingsniveau, daarnaast de kosten erg hoog voor 2 1/2 uur trainingstijd. Niets wijzer geworden. Geen tools op deze problematiek professioneel aan te pakken. Locatie was prima." - 26-04-2016 08:24

"Ik ben niet tevreden over het trainingsniveau, daarnaast de kosten erg hoog voor 2 1/2 uur trainingstijd. Niets wijzer geworden. Geen tools … alles lezen - 26-04-2016 08:24

starstarstarstarstar_border
Rien van den Aker
medewerker milieustraat
8
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"De cursus die ik bij jullie heb gevolgd vond ik erg leuk en interessant.Alles was goed en helder uit gelegd. Ik vond het alleen jammer dat het maar zo kort duurde." - 17-03-2016 19:51

"De cursus die ik bij jullie heb gevolgd vond ik erg leuk en interessant.Alles was goed en helder uit gelegd. Ik vond het alleen jammer dat h… alles lezen - 17-03-2016 19:51

starstarstarstarstar_half
Patrick Ruedisueli
Beheerder milieustraat
9
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Erg goed, 2 vriendelijke vakmensen en mooie locatie. Inhoudelijk zeer verhelderend, in de praktijk kan ik hier zeker wat mee. Tijd was wel wat krap om echt allemaal het rollenspel te doen." - 17-03-2016 14:09

"Erg goed, 2 vriendelijke vakmensen en mooie locatie. Inhoudelijk zeer verhelderend, in de praktijk kan ik hier zeker wat mee. Tijd was wel w… alles lezen - 17-03-2016 14:09

starstar_halfstar_borderstar_borderstar_border
Anoniem
3
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"de trainigstijd was in mijn geval helaas zeer kort. De training op basis van praktijk met de acteur zijn zeer waardevol" - 30-10-2013 15:59

"de trainigstijd was in mijn geval helaas zeer kort. De training op basis van praktijk met de acteur zijn zeer waardevol " - 30-10-2013 15:59

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Leerzaam en verhelderend. Vooral van de rollen spellen leer ik veel. Cursus was wel te kort. Had wel een uur langer mogen zijn. En video opnames maken van de rollenspellen zou ik ook op prijs stellen" - 08-06-2013 08:09

"Leerzaam en verhelderend. Vooral van de rollen spellen leer ik veel. Cursus was wel te kort. Had wel een uur langer mogen zijn. En video opn… alles lezen - 08-06-2013 08:09

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8,3
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Erg goede training, jammer dat het maar een halve dag was. Had nog wel wat meer willen horen/doen! Goede en duidelijke uitleg en de mogelijkheid om voorbeelden te bespreken.
Erg tevreden" - 03-11-2011 16:34

"Erg goede training, jammer dat het maar een halve dag was. Had nog wel wat meer willen horen/doen! Goede en duidelijke uitleg en de mogelijk… alles lezen - 03-11-2011 16:34

starstarstarstarstar_border
M. Emmen
7,6
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"In het algemeen tevreden over de opzet en inhoud van de training en eveneens over de trainer en acteur. De tijd die voor de training werd uitgetrokken was echter te kort. Met name de effectieve tijd, dus exclusief het voorstelrondje en de pauze, was te gering om de stof voldoende uit te diepen. Het rollenspel kwam hierdoor enigszins in het gedrang. Juist dit onderdeel sprak zeer tot de verbeelding en had wat onze groep betreft langer mogen duren.
" - 24-10-2011 11:46

"In het algemeen tevreden over de opzet en inhoud van de training en eveneens over de trainer en acteur. De tijd die voor de training werd ui… alles lezen - 24-10-2011 11:46

starstarstarstarstar_border
Renate
8,4
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Het was en korte cursus waarin ik veel geleerd heb. Het was een gezellig groepje uit verschillende branches. De acteur Danny speelde heel overtuigend." - 29-03-2011 10:42

"Het was en korte cursus waarin ik veel geleerd heb. Het was een gezellig groepje uit verschillende branches. De acteur Danny speelde heel ov… alles lezen - 29-03-2011 10:42

starstarstarstar_halfstar_border
Smit
7,4
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"Er werd gericht informatie gegeven, daarna werd met die informatie in ons achterhoofd gestart met het spelen van een casus. Van de acteur kregen we tips en tops, waardoor we indien de situatie zich voordoet wij bijter interventies kunnen toepassen." - 14-12-2010 09:19

"Er werd gericht informatie gegeven, daarna werd met die informatie in ons achterhoofd gestart met het spelen van een casus. Van de acteur kr… alles lezen - 14-12-2010 09:19

starstarstarstarstar_border
Hetty van Halder
8
Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

"goede mix van theorie en praktijk, prettige cursusmiddag ontvangen. er was veel ruimte voor inbreng van eigen ervaringen met het onderwerp van de cursus." - 09-12-2010 17:18

"goede mix van theorie en praktijk, prettige cursusmiddag ontvangen. er was veel ruimte voor inbreng van eigen ervaringen met het onderwerp v… alles lezen - 09-12-2010 17:18

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)