Byron Sharp voor de Insights professional: zelfde data, andere bril, scherper advies

Niveau
Tijdsduur
Logo van MOA/ CLOU

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De naam ‘Byron Sharp’ is de afgelopen jaren in menig boardroom gevallen. Sharp vatte meer dan een halve eeuw marketingwetenschap samen in een boek en gaf het de veelzeggende titel ‘How Brands Grow; What Marketers Don’t Know’. Sharp heeft de visie op marketing bij veel marketeers veranderd en het vak vooral overzichtelijker gemaakt. Maar wat betekent dit voor de insights professional? Het antwoord op deze vraag wordt gegeven in deze masterclass waarin Sharp’s wetten worden samengevat en de vertaalslag naar klantinzichten wordt gemaakt. Deze MOAcademy wordt verzorgd door Robert van Ossenbruggen. Robert helpt sinds het verschijnen van dit boek zijn klanten met het implementeren van Sharps gedac…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Insights Discovery, Consumentengedrag, Adviesvaardigheden, Zelfkennis & zelfinzicht en Zelfbewustzijn.

De naam ‘Byron Sharp’ is de afgelopen jaren in menig boardroom gevallen. Sharp vatte meer dan een halve eeuw marketingwetenschap samen in een boek en gaf het de veelzeggende titel ‘How Brands Grow; What Marketers Don’t Know’. Sharp heeft de visie op marketing bij veel marketeers veranderd en het vak vooral overzichtelijker gemaakt. Maar wat betekent dit voor de insights professional? Het antwoord op deze vraag wordt gegeven in deze masterclass waarin Sharp’s wetten worden samengevat en de vertaalslag naar klantinzichten wordt gemaakt. Deze MOAcademy wordt verzorgd door Robert van Ossenbruggen. Robert helpt sinds het verschijnen van dit boek zijn klanten met het implementeren van Sharps gedachtegoed. 

NB: de slides van deze workshop zijn in het Engels.

INHOUD

  • Wat is ‘evidence based marketing’?
  • Patronen in consumentengedrag
  • Werken met normen
  • Implicaties voor marktonderzoek

DOEL

Marktonderzoek data beter kunnen interpreteren.

DOELGROEP

Bestemd voor kwantitatief georiënteerde onderzoekers van medior tot senior.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met MOA/ CLOU, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.