Google Ads (Adwords) online marketing

Niveau
Tijdsduur
Logo van Modation Dé Google Ads en Facebook Ads specialisten. Zoekmachine marketing: SEA en SEO & Facebook marketing.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Modation Dé Google Ads en Facebook Ads specialisten. Zoekmachine marketing: SEA en SEO & Facebook marketing. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 118 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Google Ads (Adwords) online marketing
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Patrick Kathmann
8
Google Ads (Adwords) online marketing

"Prima opleiding met goede duidelijke uitleg in prettige sfeer. Binnen de groep wel grote verschillen in al opgestarte campagnes. Nazorg is prima. Snel antwoord op vragen via email of telefonisch!" - 31-03-2015 14:27

"Prima opleiding met goede duidelijke uitleg in prettige sfeer. Binnen de groep wel grote verschillen in al opgestarte campagnes. Nazorg is p… alles lezen - 31-03-2015 14:27

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Modation Dé Google Ads en Facebook Ads specialisten. Zoekmachine marketing: SEA en SEO & Facebook marketing. biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Wil je ook praktijkgericht aan de slag om een eigen Google Ads campagne op te zetten en te optimaliseren? En het maximale rendement uit je Google Ads campagnes halen? Na de eendaagse training van Modation ben je in staat om je eigen Google Ads campagnes volledig te optimaliseren. 

Uniek! Gezamenlijk analyseren en optimaliseren we jouw Google Ads campagnes (zoeken, display, app, YouTube en/of Gmail). Een gecertificeerd Google Ads specialist met veel actuele ervaring laat jou zien waar je onnodig kosten maakt en waar nog kansen liggen. Binnen 24 uur zie je het resultaat. Laat je je campagne optimaliseren dan geven we aan hoe je het beste de campagnes kunt aansturen. 

Inhoud van de Google Ads…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Wil je ook praktijkgericht aan de slag om een eigen Google Ads campagne op te zetten en te optimaliseren? En het maximale rendement uit je Google Ads campagnes halen? Na de eendaagse training van Modation ben je in staat om je eigen Google Ads campagnes volledig te optimaliseren. 

Uniek! Gezamenlijk analyseren en optimaliseren we jouw Google Ads campagnes (zoeken, display, app, YouTube en/of Gmail). Een gecertificeerd Google Ads specialist met veel actuele ervaring laat jou zien waar je onnodig kosten maakt en waar nog kansen liggen. Binnen 24 uur zie je het resultaat. Laat je je campagne optimaliseren dan geven we aan hoe je het beste de campagnes kunt aansturen. 

Inhoud van de Google Ads training:

Vooraf geef jij jouw leerdoelen aan. Kortom echt een training op maat met resultaat. 

  • Optimalisatie van biedingen

- Bepalen optimale biedstrategie op basis van conversiewaarde en advertentieplanning op niveau van zoekwoord, positie en doelgroep.
Verschillen in het rendement per Google Ads campagne of advertentiegroep moeten verklaarbaar zijn. De conversiewaarde dient te worden gebaseerd op de relatieve waarde van doelen als inschrijvingen, verzonden formulieren en aangeklikte telefoonnummers en e-mailadressen.
Het toeschrijvingsmodel voor conversies dient zo optimaal mogelijk aan te sluiten bij de customer journey. Daarmee wordt een optimale conversietoewijzing aan zoektermen en andere advertentieposities gegeven. Dit geldt ook voor conversies via verschillende apparaten.

- Anticipatie met biedingen op jaarlijks terugkerende trends bijvoorbeeld rondom de feestdagen.

- Bepalen optimale bod voor meerdere remarketing & vergelijkbare doelgroepen voor alle type campagnes (zoek/display/video/shopping).

- Optimalisatie van het verloren vertoningspercentage.

- Advertentieplanning: bepalen van het geoptimaliseerde bod op basis van een combinatie van het apparaattype, de locatie van de gebruiker (waaronder land en radius) en het tijdstip van de dag en de week. Het optimale bod wordt bepaald op basis van een periodieke berekening en zorgt daarmee voor een groter bereik en een hoger rendement.

- Optimalisatie bij webshops van de shopping product feed velden voor onder andere een optimale titel en beschrijving waarmee het bereik, het doorklikpercentage en de omzet worden verhoogd.

- Aansluiting van de taalinstellingen van alle campagne-typen bij de doelgroepen.

- Targeting in het display netwerk op zowel nieuw bereik (via zoekwoorden, interesses en onderwerpen) als retargeting (website, mailbestand, YouTube-kanaal, app gebruikers). Optimalisatie van de biedingen, plaatsingen en uitingen.

- Bepalen van de frequency cap waarmee je een limiet legt op hoe vaak een gebruiker per dag een display advertentie te zien kan krijgen.

  • Advertenties

- Creatie van alle mogelijke advertentie-uitingen zoals (dynamische) responsieve advertenties, Gmail advertentieformaten, YouTube advertenties zodat advertenties kunnen worden ingekocht in alle beschikbare advertentieruimtes.

- Strategie om te bepalen welke advertenties het beste presteren met een passende advertentie-roulatie instelling.

- Strategie van het doorlopend toevoegen van nieuwe zoektermen en nieuwe advertentiegroepen op basis van onder andere de dynamische zoekcampagne, de zoekcampagne, de shopping campagne, Google search console en de websiteverkopen. Het is ook van belang om doorlopend irrelevante zoektermen uit te sluiten en zoektermen met een lage kwaliteitsscore te verwijderen.

- Verbeteren van de kwaliteitsscore door de kwaliteit van advertenties, zoekwoorden en bestemmingspagina's te verbeteren. Met een hogere kwaliteitsscore worden veelal betere posities en meer vertoningen behaald.

- Testen met nieuwe functies zoals de countdown aftelfunctionaliteit, specifieke teksten op basis van de gebruikerslocatie en specifieke teksten voor mobiele gebruikers, retargetingdoelgroepen, geslacht en leeftijd.

- Controle of de belangrijkste advertentielinks geen error melding geven en op de meest relevante pagina uitkomen.

- Inzetten van alle mogelijke relevante advertentie-extensies en waar mogelijk op advertentiegroepniveau zoals sitelinks, highlights, website-informatie, oproep- en berichtextensies, locatie, prijs, app, promotie en geautomatiseerde extensies zoals verkopersbeoordelingen.

- Uitsluiten van aanstootgevende sites zodat je advertentie-uitingen hier niet verschijnen.

Tot slot - Optimalisatie van de koppelingen tussen Google Ads en Analytics, Google Business, Merchant Center, Google Play, Search Console en YouTube voor verdere optimalisatiemogelijkheden.

 

Opleidingsresultaat

• Na deze Google Ads training beschik je over de diepgaande kennis van Google Ads en heb je uitstekende vaardigheden voor het opstarten, beheren, managen en optimaliseren van een effectieve Google Ads campagne.

• Tijdens de training ga je aan de slag met (je eigen) Google Ads, zodat je zelf accounts kunt opzetten, inrichten, en optimaliseren onder begeleiding.

Doelgroep

  • Professionals die de Google Ads campagnes willen optimaliseren. Minimum maandelijks advertentiebudget 1.000 euro. 

Praktische info: deelnemers, tijdsduur en kosten

  • Aantal deelnemers: minimaal 2, maximaal 4 deelnemers. Individuele één-op-één training tegen meerprijs.

  • Lestijden: van 10.00 uur tot 16.00 uur.

  • Enige vereiste: voor adverteerders met een maandelijks Google Ads budget van minimaal 1.000 euro (de afgelopen drie maanden). 

  • Wil je de cursus ‘in house’ verzorgd zien, dan is dat ook mogelijk. Reisuren worden dan in rekening gebracht.

  • Laptop is beschikbaar. 

Data

  • De trainingen worden in overleg ingepland. Meld je je individueel aan dan gaan we in overleg met andere aanmeldingen inplannen. 

  • De voorgestelde data kunnen afwijken, voor de actuele data vraag naar de mogelijkheden!

Meerwaarde van Modation

  • Hoogste waardering in top 10 aanbieders van alle Marketing opleidingen in Springest.

  • Genomineerd voor Beste opleider van Nederland.

  • Effectieve en duurzame kennisoverdracht staat centraal. De trainingen zijn resultaatgericht en direct toepasbaar.

  • De trainingen zijn geschikt voor deelnemers uit alle branches; business-to-business als business-to-consumer, profit en non-profit, nationaal en internationaal. 

  • Innovatief opleidingen-aanbod.

  • Praktijkgerichtheid: in jouw training ga je aan de slag met een concreet vraagstuk uit je eigen werk. Het eindresultaat is dus concreet en hier kun je direct iets mee. Je leert door te doen en van en met elkaar!

  • Actualiteit: je krijgt de nieuwste inzichten, getoetst op kwaliteit en relevantie. Altijd up-to-date: Het Modation team volgt meer dan 90 blogs op het gebied van online marketing en onderhoudt daarnaast intensief contact met Google. Actuele markt- en technische ontwikkelingen worden direct vertaald naar de trainingen. De online trainingen blijven zo altijd up-to-date.

  • De investering terugverdiend: ons doel is de investering van onze klanten meetbaar meer rendement te laten opleveren. 

  • Modation is een relatief kleinschalig bureau. Een persoonlijke aanpak staat voorop.

  • Eerlijk advies.

  • Een op maat gemaakte training.

  • Kleine groepen voor meer interactie waarbij de deelnemer centraal staat.

  • Gegarandeerd meer rendement uit de huidige Google Ads campagnes.


Kwaliteit

  • Bij Modation krijg je kwaliteit, daarbij houden we de kwaliteit van ons docententeam ook continu op niveau. Onze trainers beschikken over een master opleiding en zijn Google gecertificeerd en hebben ruime praktijkervaring.

  • Ervaring in vele branches: Modation heeft ruim tien jaar ervaring in uiteenlopende branches, met name in het midden- en kleinbedrijf; business-to-business (B2B) en business-to-consumer (B2C), profit en non-profit, regionaal, nationaal en internationaal. Vele gerenomeerde organisaties gingen je voor, zoals Cameranu.nl, Jaguar Land Rover Nederland B.V., LongFonds, Zwitserleven.

  • Service statement: Wij helpen onze klanten graag persoonlijk, snel en efficiënt. Modation werkt daarom met duidelijke afspraken ten aanzien van de reactiesnelheid (maximaal één werkdag) en we bevestigen daarnaast schriftelijk alle afspraken, zodat onze klant te allen tijde volledig geïnformeerd is.

  • Ondersteuning na de training: na afloop bieden we je een maand lang kosteloze ondersteuning (telefonisch en per e-mail). Zo haal je het maximale uit de training en ben je verzekerd van een goed resultaat.

  • De horeca- en arrangementskosten zijn inbegrepen (lunch en onbeperkt drank tijdens de pauzes, in de trainingsruimte en tijdens de lunch). 

  • Je ontvangt een certificaat van deelname. 

  • Onze trainingslocatie bevindt zich in een monumentaal pand in het centrum van Nijmegen nabij het centraal station gelegen. De trainingslocatie is gemakkelijk bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Vanaf het centraal station Nijmegen loop je in 5 minuten naar onze trainingslocatie.

  • De trainingen geven wij ook op diverse trainingslocaties in het land: dus ook in jouw omgeving en desgewenst in company (Ook individueel. Tariefstellingen gebaseerd op minimaal vier deelnemers). 

  • Kosteloos annuleren: uitsluitend schriftelijk, mogelijk tot tien dagen voor de startdatum. Daarna zijn de totale deelnamekosten verschuldigd. Als je verhinderd bent, mag je je kosteloos laten vervangen. Als je tussentijds stopt of anderszins niet deelneemt, bestaat geen recht op terugbetaling. Op alle aanbiedingen en overeenkomsten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Voor verdere informatie of deelname, vraag gratis en vrijblijvend informatie aan!

Modation 

 ✓  Eén van de hoogst beoordeelde opleiders op Springest 
 ✓  Trainingen met een zeer praktische aanpak. "Hands-on"
 ✓  Vooraf geef jij jouw leerdoelen aan. Kortom echt een training op maat met resultaat. 

9
Gemiddeld cijfer voor Google Ads (Adwords) online marketing
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Patrick Kathmann
8
Google Ads (Adwords) online marketing

"Prima opleiding met goede duidelijke uitleg in prettige sfeer. Binnen de groep wel grote verschillen in al opgestarte campagnes. Nazorg is prima. Snel antwoord op vragen via email of telefonisch!" - 31-03-2015 14:27

"Prima opleiding met goede duidelijke uitleg in prettige sfeer. Binnen de groep wel grote verschillen in al opgestarte campagnes. Nazorg is p… alles lezen - 31-03-2015 14:27

starstarstarstarstar_half
Maja Blauw
Online communicatieadviseur
9
Google Ads (Adwords) online marketing

"Een goede training met hoge informatiedichtheid. Er komt veel bij Adwords kijken, ook aan hulpprogramma's, maar alles werd op logische volgorde en wijze uitgelegd. Veel ruimte voor eigen vragen, dat was heel prettig. De locatie was heel goed te bereiken, trainingsruimte mooi en licht, trainster professioneel en heel prettig in de omgang. Kortom: aanrader! " - 04-08-2014 08:10

"Een goede training met hoge informatiedichtheid. Er komt veel bij Adwords kijken, ook aan hulpprogramma's, maar alles werd op logische volgo… alles lezen - 04-08-2014 08:10

starstarstarstarstar
Vimla Jaggoe
10
Google Ads (Adwords) online marketing

"Nuttige en leerzame training met een duidelijke structuur en heldere uitleg. De training is breed van opzet, maar er is voldoende ruimte voor individuele vragen. Het uitgewerkte stappenplan is een geweldige hulp bij de optimalisatie van de campagnes. Een echte aanrader!" - 19-06-2014 14:58

"Nuttige en leerzame training met een duidelijke structuur en heldere uitleg. De training is breed van opzet, maar er is voldoende ruimte voo… alles lezen - 19-06-2014 14:58

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.