Klachtenbehandeling - Blended learning

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Mofundus BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeLochem
3 jun. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

De praktijkdagen zijn interactieve dagen waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Blended learning:Klachtenbehandeling
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling. De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier structuurstappen om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken.

Eindresultaat
U herkent verschillend (telefonisch) gedrag…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De praktijkdagen zijn interactieve dagen waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Blended learning:Klachtenbehandeling
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling. De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier structuurstappen om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken.

Eindresultaat
U herkent verschillend (telefonisch) gedrag.
U weet uw eigen spanning te managen en geeft klanten weer vertrouwen.
U concretiseert de klacht en brengt deze op de juiste wijze terug in de organisatie.
U stelt de juiste vragen, luistert begrijpend en maakt de goede aantekeningen.

Inhoud van het programma
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling.

De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier structuurstappen om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken.
De training is gebaseerd op blended learning. Alle deelnemers hebben, voor de start van de praktijk dag, het digitale theoretische leerprogramma "Klachtenbehandeling" gevolgd. U kunt het digitale leerprogramma "Klachtenbehandeling" op het Zivier leer- en kennisplatform vinden.

De praktijk dag is een interactieve dag waarbij uitsluitend geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers en/of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

Ervaring delen met andere leergierigen wordt nog leuker als je dat kunt doen in een veilige omgeving, waarin ieders ervaringen als waardevol wordt gezien. De motivatie voor leren komt natuurlijk altijd vanuit het binnenste van de deelnemer. De trainer/coach heeft invloed op het stimulatieproces en daarom zijn al onze trainers/coaches gepassioneerde specialisten in de inhoud en in de vorm waarin de leerstof wordt geoefend.

De training wordt bij voorkeur gegeven op locatie waar niet gestoord kan worden en de groep bestaat uit een grootte van 4 tot 6 deelnemers.

De trainingsbijeenkomst wordt gefaseerd gegeven en iedere deelnemer krijgt opdrachten mee om in de werksituatie toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Aanpak
De training is gebaseerd op blended learning. Alle deelnemers krijgen voordat de training begint een inlogcode voor ons Zivier kennis- en leerplatform. Op dit platform staat de leermodule 'Klachtenbehandeling' van de training klaar om daarmee de theorie te leren voorafgaand aan de praktijk dag.

De praktijkdagen worden gegeven in een trainingsruimte van Mofundus – Prins Bernhardweg 23 te Lochem.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.