Klachten succesvol afhandelen - Online coaching

Deze Coaching is helaas verwijderd door Mofundus BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

9
Gemiddeld cijfer voor Klachten succesvol afhandelen - Online coaching
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

DISC Gedragsanalyse en Drijfveren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

DISC Gedragsanalyse + Drijfveren Online invullen(45 min.) Gedrag is de waarneembare interactie van een persoon met zijn of haar omgeving. H…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
9 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

Excellent gastheerschap (m/v)

Logo van Gastvrijheid in Bedrijf
|META_INFO|

In een workshop van een dag nemen deelnemers in duik in de wereld van gastvrijheid. Wat is gastvrijheid? Wat levert het mij op als ik gastv…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Introductie van de Klachtenafhandeling

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tot…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van ProTurn B.V.
|META_INFO|

Doel: Na deze training weet u waarom klanten die klagen belangrijk zijn voor uw organisatie en weet u welke reactie op een geuite klacht he…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gast…

check_box_outline_blank

Customer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met …

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor wie Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het m…

starstarstarstarstar_half
malou basse
9
warning Klachten succesvol afhandelen - Online coaching is niet meer beschikbaar

"De sessies met henriette heb ik als zeer positief ervaren. er werd goed ingespeeld op de behoefte van mij als cursist en daar werden de sessies (ook tussentijds) op afgestemd. Henriette is betrokken, enthousiast en zeer prettig in omgang. Met haar kennis en expertise is ze in staat de cursist tot zelfinzicht te laten komen en vanuit daar constructief te werken naar een oplossing/wenselijke situatie." - 09-11-2020 08:53

"De sessies met henriette heb ik als zeer positief ervaren. er werd goed ingespeeld op de behoefte van mij als cursist en daar werden de sess… alles lezen - 09-11-2020 08:53