Klachten succesvol afhandelen – Training inclusief een online leerprogramma

Deze training is helaas verwijderd door Mofundus BV. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
9 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

DISC Gedragsanalyse en Drijfveren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

DISC Gedragsanalyse + Drijfveren Online invullen(45 min.) Gedrag is de waarneembare interactie van een persoon met zijn of haar omgeving. H…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van ProTurn B.V.
|META_INFO|

Doel: Na deze training weet u waarom klanten die klagen belangrijk zijn voor uw organisatie en weet u welke reactie op een geuite klacht he…

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
|META_INFO|

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (privé-les)

Logo van VSK-Academy
Startgarantie
|META_INFO|

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar …

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij a…

check_box_outline_blank

Introductie van de Klachtenafhandeling

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tot…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gast…