Klantgericht werken - Training

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht werken - Training

Mofundus BV
Logo van Mofundus BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Mofundus BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeKasteel Ampsen te Lochem
6 apr. 2023 tot 1 jun. 2023
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 6 april 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem
event 4 mei 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem
event 1 juni 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem
placeKasteel Ampsen te Lochem
3 aug. 2023 tot 5 okt. 2023
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 3 augustus 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem
event 31 augustus 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem
event 5 oktober 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem

Beschrijving

De coaches van Mofundus geven interactieve begeleiding, waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Klantgericht Werken - Training
U heeft in uw functie te maken met klantencontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.

Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed op de i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De coaches van Mofundus geven interactieve begeleiding, waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Klantgericht Werken - Training
U heeft in uw functie te maken met klantencontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.

Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed op de interne communicatie. U werkt bovendien aan een concrete invulling van het meten van klantgerichtheid.

Klantgericht werken is een training voor elke werknemer in elke organisatie. Uw klanten zijn meer tevreden en uw omzet stijgt.

Eindresultaat

  • U stelt de juiste vragen en weet begrijpend te luisteren.
  • U gebruikt uw empathie en weet zich te verplaatsen in de klant.
  • Uw contact met de klant is verbeterd en uw stijl van communiceren is professioneel.
  • U weet heldere instructies te geven en adviseert intern over probleemoplossingen.
  • U herkent de klanttypen en weet om te gaan met weerstand.
  • U organiseert uw eigen werk beter om tijd te hebben voor de klant.

Afronding
Bewijs van deelname

Doelgroep
U spreekt de Nederlandse taal en u bent bijvoorbeeld technisch ontwerper, verkoop assistent, helpdeskmedewerker of uitvoerend bij de klant. U vindt dat uw bijdrage aan het verkoopproces kan verbeteren en ziet daarmee kansen voor een verbeterde relatie met uw klant.

Duur
3 praktijkdagen van 09:00 tot 16:30 uur en

Opleidingsvorm
Klassikale praktijkdagen

Te investeren uren in de training
18 uur

Aantal deelnemers
Aan de training nemen minimaal 3 en maximaal 6 deelnemers deel.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.