Klantgericht werken - Training
Startdata en plaatsen
placeKasteel Ampsen te Lochem 6 apr. 2023 tot 1 jun. 2023check_circle Startgarantie Toon roosterevent 6 april 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem event 4 mei 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem event 1 juni 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem |
placeKasteel Ampsen te Lochem 3 aug. 2023 tot 5 okt. 2023check_circle Startgarantie Toon roosterevent 3 augustus 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem event 31 augustus 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem event 5 oktober 2023, 09:00-16:30, Kasteel Ampsen te Lochem |
Beschrijving
De coaches van Mofundus geven interactieve begeleiding, waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.
De visie van Mofundus op opleiden kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.
Klantgericht Werken - Training
U heeft in uw functie te maken met klantencontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.
Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed op de i…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De coaches van Mofundus geven interactieve begeleiding, waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.
De visie van Mofundus op opleiden kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.
Klantgericht Werken - Training
U heeft in uw
functie te maken met klantencontacten zonder directe
verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren
allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie.
Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze
snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en
het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest
compleet.
Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in
uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale
vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel
aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed
op de interne communicatie. U werkt bovendien aan een concrete
invulling van het meten van klantgerichtheid.
Klantgericht werken is een training voor elke werknemer in elke
organisatie. Uw klanten zijn meer tevreden en uw omzet stijgt.
Eindresultaat
- U stelt de juiste vragen en weet begrijpend te luisteren.
- U gebruikt uw empathie en weet zich te verplaatsen in de klant.
- Uw contact met de klant is verbeterd en uw stijl van communiceren is professioneel.
- U weet heldere instructies te geven en adviseert intern over probleemoplossingen.
- U herkent de klanttypen en weet om te gaan met weerstand.
- U organiseert uw eigen werk beter om tijd te hebben voor de klant.
Afronding
Bewijs van deelname
Doelgroep
U spreekt de Nederlandse taal en u
bent bijvoorbeeld technisch ontwerper, verkoop assistent,
helpdeskmedewerker of uitvoerend bij de klant. U vindt dat uw
bijdrage aan het verkoopproces kan verbeteren en ziet daarmee
kansen voor een verbeterde relatie met uw klant.
Duur
3 praktijkdagen van 09:00 tot 16:30 uur
en
Opleidingsvorm
Klassikale praktijkdagen
Te investeren uren in de training
18 uur
Aantal deelnemers
Aan de training nemen
minimaal 3 en maximaal 6 deelnemers deel.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.