Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven

Tijdsduur
Trainers
Inge FuchsDenise Molijn
Startdatum en plaats
Logo van Molijn Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Molijn Training heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
22 jan. 2019
Den Haag
22 jan. 2019
Eindhoven
22 jan. 2019
Rotterdam
22 jan. 2019
Utrecht
22 jan. 2019
Zwolle
22 jan. 2019
Amsterdam
28 mrt. 2019
Den Haag
28 mrt. 2019
Eindhoven
28 mrt. 2019
Rotterdam
28 mrt. 2019
Utrecht
28 mrt. 2019
Zwolle
28 mrt. 2019
Amsterdam
6 jun. 2019
Den Haag
6 jun. 2019
Eindhoven
6 jun. 2019
Rotterdam
6 jun. 2019
Utrecht
6 jun. 2019
Zwolle
6 jun. 2019
Amsterdam
17 sep. 2019
Den Haag
17 sep. 2019
Eindhoven
17 sep. 2019
Rotterdam
17 sep. 2019
Utrecht
17 sep. 2019
Zwolle
17 sep. 2019

Beschrijving

Snelle e-mails, tevreden klanten

Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil bij de impact die dat kan hebben op je relatie met de ontvanger. Een te kort of te snel geschreven antwoord kan zorgen voor miscommunicatie, onduidelijkheden, vertraging of zelfs irritatie. Je zorgvuldig opgebouwde relatie met een klant of collega kan daardoor onnodige schade oplopen en dat is zonde! Aan de hand van jouw eigen e-mails gaan we praktisch aan de slag. Je leert duidelijke en klantvriendelijke e-mails schrijven waarmee je verder bouwt aan goede relaties. Ook profiteer je van de tijdwinst die je behaalt doordat je sneller leert schrijven. 

T…

Lees de volledige beschrijving

482523098 20

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Snelle e-mails, tevreden klanten

Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil bij de impact die dat kan hebben op je relatie met de ontvanger. Een te kort of te snel geschreven antwoord kan zorgen voor miscommunicatie, onduidelijkheden, vertraging of zelfs irritatie. Je zorgvuldig opgebouwde relatie met een klant of collega kan daardoor onnodige schade oplopen en dat is zonde! Aan de hand van jouw eigen e-mails gaan we praktisch aan de slag. Je leert duidelijke en klantvriendelijke e-mails schrijven waarmee je verder bouwt aan goede relaties. Ook profiteer je van de tijdwinst die je behaalt doordat je sneller leert schrijven. 

Trefwoorden: structuur van een e-mail, toonzetting, goede zinsopbouw, eigentijdse schrijfstijl, duidelijke antwoorden formuleren, klantgericht

Duur van de training

1 trainingsdag van 9.30 tot 16.30 uur, inclusief voorbereidingsopdracht en 3 maanden e-coaching.

Voorbereiding en coachingsopdrachten

Een absolute voorwaarde om succesvol te werken aan competenties is zelfkennis: het gaat tenslotte om jou. Met onze voorbereidingsopdracht denk je vooraf al na over jezelf en over je eigen leerwensen. Die wensen nemen onze trainers mee in hun voorbereiding. De voorbereidingsopdracht duurt ongeveer 20 minuten. Een trainingsdag sluit je af met het formuleren van drie persoonlijke actiepunten: wat ga jij doen met wat je deze dag hebt geleerd? In de eerste maand na de training ontvang je van ons iedere week een korte en prikkelende coachingsopdracht. Daarna ontvang je maandelijks een opdracht, zodat je continu werkt aan je persoonlijke actieplan.

Eigen leeromgeving

Zodra je je hebt ingeschreven voor een training krijg je toegang tot je eigen digitale omgeving. Hier kun je al je persoonlijke documenten plaatsen zoals je actieplan, persoonlijke aantekeningen en certificaten. Je krijgt toegang tot de mediatheek met leerzame en leuke filmpjes. Ook krijg je toegang tot de bibliotheek met handouts van de trainingen, boekentips en interessante artikelen.

Kosten

€375,- (vrij van BTW) dit is voor een hele dag training bij Molijn Training, voorbereiding, coachingsopdrachten, trainingsmateriaal, training op locatie, koffie, thee, lunch, hapjes en drankjes.

Werkwijze

Effectief trainen

Al onze trainingen duren 1 dag. Zo dagen we onszelf uit geen overbodige onderwerpen te behandelen. We richten ons volledig op de ‘leerwensen’ van de deelnemers. Door de groepen klein te houden, maximaal 12 deelnemers, gaat iedereen naar huis met voldoende persoonlijk inzicht en een eigen actieplan om het geleerde in de praktijk toe te passen.

Voorbereiding en coachingsopdrachten

Een absolute voorwaarde om succesvol te werken aan competenties is zelfkennis: het gaat tenslotte om jou. Met onze voorbereidingsopdracht denk je vooraf al na over het onderwerp van de training en over je eigen leerwensen. Die wensen nemen onze trainers mee in hun voorbereiding. De voorbereidingsopdracht duurt ongeveer 20 minuten. Een trainingsdag sluit je af met het formuleren van drie persoonlijke actiepunten: wat ga jij doen met wat je die dag hebt geleerd? In de eerste maand na de training ontvang je van ons iedere week een korte en prikkelende coachingsopdracht. Daarna ontvang je maandelijks een opdracht, zodat je continu werkt aan je persoonlijke actieplan.

Trainingsadvies

Wil je een gericht trainingsadvies? Dat kan! Vul dan de digitale vragenlijst die jouw competenties en de dingen die je belangrijk vindt in je werk in kaart brengt. Zo zie je onmiddellijk waar je ontwikkelbehoefte ligt en waar je de beste resultaten behaalt. In totaal duurt het invullen van de vragenlijst ongeveer een half uur en je kunt het doen waar en wanneer het jou uitkomt. Neem contact met ons op via mail@molijntraining.nl of 030 763 0887.

Eigen leeromgeving

Zodra je je hebt ingeschreven voor een training krijg je toegang tot je eigen digitale leeromgeving. Hier kun je al je persoonlijke documenten plaatsen zoals je actieplan, persoonlijke aantekeningen en certificaten. Je krijgt toegang tot de mediatheek met leerzame en leuke filmpjes. Ook krijg je toegang tot de bibliotheek met handouts van de trainingen, boekentips en interessante artikelen.

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Inge Fuchs - Trainen met passie en energie
Inge Fuchs
Trainen met passie en energie
Denise Molijn - Leadership Development | Executive coaching | Talent Development expert | Learning specialist
Denise Molijn
Leadership Development | Executive coaching | Talent Development expert | Learning specialist

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)