Workshop Creëer Uitzonderlijke Service
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Een stevig fundament van gezamenlijke inzichten, een gezamenlijke taal én effectieve tools zijn het fundament om een duurzame servicecultuur op te bouwen. Wij helpen u met het bouwen van dit fundament met de workshop Creëer Uitzonderlijke Service voor medewerkers.
Creëer Uitzonderlijke Service is geen standaard servicetraining met scripts en standaardprocedures. In deze workshop gaan medewerkers door de principes van Up Your Service zelf nadenken over het verbeteren van hun service. Met concrete actieplannen als resultaat. Iedereen die service verleent, direct aan klanten of collega’s, kan deze workshop volgen.
In deze workshop komt het volgende aan bod:
- Begrijpen waarom service voortdu…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Een stevig fundament van gezamenlijke inzichten, een gezamenlijke taal én effectieve tools zijn het fundament om een duurzame servicecultuur op te bouwen. Wij helpen u met het bouwen van dit fundament met de workshop Creëer Uitzonderlijke Service voor medewerkers.
Creëer Uitzonderlijke Service is geen standaard servicetraining met scripts en standaardprocedures. In deze workshop gaan medewerkers door de principes van Up Your Service zelf nadenken over het verbeteren van hun service. Met concrete actieplannen als resultaat. Iedereen die service verleent, direct aan klanten of collega’s, kan deze workshop volgen.
In deze workshop komt het volgende aan bod:
- Begrijpen waarom service voortdurend verbeterd moet worden.
- Vaststellen van serviceproblemen op de verschillende momenten in het proces van serviceverlening.
- Focussen op de onderdelen die voor uw klanten de meeste waarde toevoegen.
- Leren om op het juiste moment de juiste servicestijl te kiezen en toe te passen.
- Stimuleren om persoonlijke verantwoordelijkheid te nemen en in actie te komen!
De workshop Creëer Uitzonderlijke Service bestaat uit vier korte programma’s. Deze kunnen in twee dagen of in vier halve dagen worden gevolgd.
Up Your Service
Up Your Service is geen eenmalige verkoop- of servicetraining, maar een concrete en hands-on aanpak dat een servicetransformatie realiseert, waarbij medewerkers uniform over service praten en daarnaar handelen. Het is wereldwijd al jaren een succes bij uiteenlopende organisaties zoals Vopak, Microsoft en Singapore Airlines. Up Your Service is een licentieproduct van Moovs in de Benelux.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.