HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 1.361 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg
Gebaseerd op 8 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Een hoop informatie voor 1 dag. Het zou fijn zijn als er meer tijd zou zijn om praktijk en theorie in elkaar te vlechten d.m.v. opdrachten. Als ik niet bekend zou zijn met deze normen zou ik het heel veel vinden voor 1 dag. " - 08-10-2020 00:00

"Een hoop informatie voor 1 dag. Het zou fijn zijn als er meer tijd zou zijn om praktijk en theorie in elkaar te vlechten d.m.v. opdrachten. … alles lezen - 08-10-2020 00:00

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
20 jan. 2021
placeUtrecht
7 apr. 2021
placeUtrecht
30 jun. 2021
placeUtrecht
6 okt. 2021

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

De training van 8 april bieden we in verband met de maatregelen van het kabinet om de verspreiding van het Coronavirus te beperken, als online training aaan. U neemt vanuit huis of werk via een computer deel aan deze training.
Bij deelname aan deze online training ontvangt u 25% korting op de reguliere prijs.

Kiest u voor de online training dan ontvangt u van ons een link en een korte instructie. Op het tijdstip dat de online training begint, klikt u op de link. U heeft niets anders nodig dan een computer met internetverbinding. Tijdens de online training zijn er voldoende pauzes ingeregeld. Het lesmateriaal ontvangt u vooraf per e-mail.

Hoe ziet de online training eruit?
De docent Sonja Akkerma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Kwaliteitsmanagement zorg, ISO 9001, NEN, Kwaliteitsmanagement en Zorgmanagement.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

De training van 8 april bieden we in verband met de maatregelen van het kabinet om de verspreiding van het Coronavirus te beperken, als online training aaan. U neemt vanuit huis of werk via een computer deel aan deze training.
Bij deelname aan deze online training ontvangt u 25% korting op de reguliere prijs.

Kiest u voor de online training dan ontvangt u van ons een link en een korte instructie. Op het tijdstip dat de online training begint, klikt u op de link. U heeft niets anders nodig dan een computer met internetverbinding. Tijdens de online training zijn er voldoende pauzes ingeregeld. Het lesmateriaal ontvangt u vooraf per e-mail.

Hoe ziet de online training eruit?
De docent Sonja Akkerman geeft de presentatie. Zij zal ook opdrachten geven en deze met de groep bespreken. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om vragen te stellen. U typt uw vraag in, en de docent ziet deze op zijn scherm verschijnen en zal deze beantwoorden. De docent zal zoveel als mogelijk het normale programma van de training volgen.

Tijdsduur
De training start om 9.30 uur. Wij verwachten dat de training om ca. 16.00 uur afgelopen is. Er zullen voldoende pauzes zijn om even achter uw scherm vandaag te gaan.

------------------------------------------------------------------------------------------

Over de training

Stakeholders bij uw zorginstelling, zoals verzekeraars en/of overheden, eisen een kwaliteitsmanagementsysteem (KMS). U heeft daarbij tegenwoordig een brede keus aan instrumenten om tegemoet te komen aan deze eis. Welk managementsysteem is relevant voor u en sluit aan bij de interne en externe ontwikkelingen? U leert het in deze training. 

Voor wie
Kwaliteitsfunctionarissen die zich bezighouden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem in de zorg.

Wat ontwikkel ik
In deze training wordt ingegaan op het waarom van een managementsysteem en hoe dit kan bijdragen aan de kwaliteit van de patiëntenzorg en welke norm in uw situatie van toepassing kan zijn. Na afloop van de training kent u de waarde van een kwaliteitsmanagementsysteem voor uw organisatie en de overeenkomsten en verschillen tussen HKZ, NEN-EN 15224 en ISO 9001. U weet welke norm het beste aansluit
bij uw organisatie en wat de praktische betekenis van de norm voor uw organisatie is

8,6
Gemiddeld cijfer voor HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg
Gebaseerd op 8 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Een hoop informatie voor 1 dag. Het zou fijn zijn als er meer tijd zou zijn om praktijk en theorie in elkaar te vlechten d.m.v. opdrachten. Als ik niet bekend zou zijn met deze normen zou ik het heel veel vinden voor 1 dag. " - 08-10-2020 00:00

"Een hoop informatie voor 1 dag. Het zou fijn zijn als er meer tijd zou zijn om praktijk en theorie in elkaar te vlechten d.m.v. opdrachten. … alles lezen - 08-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Goede uitleg over voor mij nieuwe materie. Verschillende normen werden doorgenomen. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De accommodatie krijgt van mij een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 05-10-2020 00:00

"Goede uitleg over voor mij nieuwe materie. Verschillende normen werden doorgenomen. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De accommodat… alles lezen - 05-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Goede introductie op de verschillende normen. Ruimte om vragen te stellen en te bespreken. Gem�leerd samengestelde groep, niet te groot. Goed bereikbare locatie met prima faciliteiten. Verbeterpunt: er zou nog iets meer gebruik gemaakt kunnen worden van de interactie tussen deelnemers. Bij vragen van deelnemers in mijn beleving iets te veel vraag-en-antwoord in plaats van uitwisseling van ervaringen." - 25-11-2019 00:00

"Goede introductie op de verschillende normen. Ruimte om vragen te stellen en te bespreken. Gem�leerd samengestelde groep, niet te groot. Goe… alles lezen - 25-11-2019 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Het was een leerzame training. Ik had alleen wel meer diepgang verwacht omtrent de normen en de veranderingen in de jaren heen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De accommodatie krijgt van mij een 7. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 14-11-2019 00:00

"Het was een leerzame training. Ik had alleen wel meer diepgang verwacht omtrent de normen en de veranderingen in de jaren heen. Ik geef de … alles lezen - 14-11-2019 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Vooraf wist ik eigenlijk niet goed wat te verwachten en hoe de samenstelling van de groep zou zijn. Uiteindelijk is het een heel prettige dag gebleken, onder leiding van een zeer prettige docent. Sonja wist me de hele dag te boeien, ondanks de vele theorie, met veel praktijkvoorbeelden, zodat ik alle theorie goed kan plaatsen en verbinden met mijn eigen praktijk. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg. Sonja heeft de lat voor de docent van de volgende training hoog gelegd!" - 14-11-2019 00:00

"Vooraf wist ik eigenlijk niet goed wat te verwachten en hoe de samenstelling van de groep zou zijn. Uiteindelijk is het een heel prettige da… alles lezen - 14-11-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Karakas, E.
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Duidelijke uitleg, docent was heel prettig om naar te luisteren. Ze nam ook de tijd om alle vragen te beantwoorden zonder af te wijken. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De accommodatie krijgt van mij een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 13-11-2019 00:00

"Duidelijke uitleg, docent was heel prettig om naar te luisteren. Ze nam ook de tijd om alle vragen te beantwoorden zonder af te wijken. Ik g… alles lezen - 13-11-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Sterke punten van deze training: Enthousiaste docent + echte eye-opener over wat KMS inhoudt. Eventuele verbetertips voor deze training: Veel stof, waardoor de middag zwaar werd > geen idee voor oplossing, want 2x halve dag is voor mensen die ver weg wonen ook geen optie." - 20-02-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Enthousiaste docent + echte eye-opener over wat KMS inhoudt. Eventuele verbetertips voor deze training: Ve… alles lezen - 20-02-2018 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: introductie kwaliteitsmanagement in zorg

"Sterke punten van deze training: De training is zeer duidelijk opgebouwd. Er wordt gestart met de basis, waardoor je een duidelijk beeld krijgt van hoe een kwaliteitsmanagementsysteem werkt en in elkaar zit. Het is fijn dat er opdrachten in de training verwerkt zitten, hierdoor ben je zelf bezig met de verschillende schema's. Door zelf door de schema's te bladeren, leer je hoe deze in elkaar steken. De docente presenteert fijn, geeft een duidelijke uitleg en er is voldoende tijd en ruimte voor vragen en eigen inbreng. Eventuele verbetertips voor deze training: Wij hadden een vrij kleine (5 personen) groep, hierdoor kon er veel aandacht aan iedereen worden besteed. " - 20-11-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: De training is zeer duidelijk opgebouwd. Er wordt gestart met de basis, waardoor je een duidelijk beeld kri… alles lezen - 20-11-2017 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.