HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 998 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,7
Gemiddeld cijfer voor HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: praktijkgericht de interactie met docent en medecursisten. Eventuele verbetertips voor deze training: ik had graag wat dieper op de aangeboden stof ingegaan. meer over Management Review en PRI's." - 21-02-2019 00:00

"Sterke punten van deze training: praktijkgericht de interactie met docent en medecursisten. Eventuele verbetertips voor deze training: ik h… alles lezen - 21-02-2019 00:00

Startdata en plaatsen

placeDelft
29 sep. 2020 tot 30 sep. 2020
Toon rooster
event 30 september 2020
placeUtrecht
16 nov. 2020 tot 17 nov. 2020

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

Voor wie Deze training is nuttig voor iedereen in de zorgsector die kwaliteit in zijn portefeuille heeft, zoals kwaliteitsmanagers en -coördinatoren, adviseurs, directies en, kwaliteitverbeterteams.

U gaat binnen uw zorginstelling aan de slag met een kwaliteitsmanagementsysteem. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

Deze training leert u in twee dagen alles wat u moet weten om te komen tot een praktisch en efficiënt werkend kwaliteitsmanagementsysteem. Met aandacht voor de specifieke overeenkomsten en verschillen tussen de verschillende kwaliteitsmodellen.

Na afloo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Kwaliteitsmanagement zorg, ISO 9001, NEN, Kwaliteitsmanagement en Zorgmanagement.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

Voor wie Deze training is nuttig voor iedereen in de zorgsector die kwaliteit in zijn portefeuille heeft, zoals kwaliteitsmanagers en -coördinatoren, adviseurs, directies en, kwaliteitverbeterteams.

U gaat binnen uw zorginstelling aan de slag met een kwaliteitsmanagementsysteem. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

Deze training leert u in twee dagen alles wat u moet weten om te komen tot een praktisch en efficiënt werkend kwaliteitsmanagementsysteem. Met aandacht voor de specifieke overeenkomsten en verschillen tussen de verschillende kwaliteitsmodellen.

Na afloop heeft u niet alleen de kennis om het systeem op te zetten, maar weet u ook uw collega’s enthousiast te maken. En natuurlijk moet ook het management achter het systeem staan. U kunt aangeven waarom maatregelen genomen (moeten) worden en wat dit betekent voor de organisatie.

Resultaat

  • U kunt de eisen vertalen naar de praktijk van uw organisatie
  • U kunt een beheersbaar en eenvoudig te onderhouden kwaliteitsmanagementsysteem opzetten;
  • U weet hoe u een projectplanning opstelt voor het invoeren van het systeem
  • U weet waarmee u rekening moet houden bij interne audits en directiebeoordeling
  • U weet hoe certificatie in zijn werk gaat
7,7
Gemiddeld cijfer voor HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: praktijkgericht de interactie met docent en medecursisten. Eventuele verbetertips voor deze training: ik had graag wat dieper op de aangeboden stof ingegaan. meer over Management Review en PRI's." - 21-02-2019 00:00

"Sterke punten van deze training: praktijkgericht de interactie met docent en medecursisten. Eventuele verbetertips voor deze training: ik h… alles lezen - 21-02-2019 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Pieterse, F.
6
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: Docent deed het adequaat, wist kennis goed over te brengen Opdrachten waren nuttig en leerzaam om koppeling te maken naar je eigen praktijk Opbouw van het programma was netjes en duidelijk Lunch was erg goed verzorgd. Eventuele verbetertips voor deze training: Meer opdrachten om vele theorie toe te passen, veel theorie maar weinig opdrachten Beter inspelen op niveau van de groep (lag hoger dan de training)." - 14-02-2019 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent deed het adequaat, wist kennis goed over te brengen Opdrachten waren nuttig en leerzaam om koppeling… alles lezen - 14-02-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: Ruimte voor het stellen van vragen en leren van elkaar Docent zorgt voor een goede interactie en is kundig . Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 04-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Ruimte voor het stellen van vragen en leren van elkaar Docent zorgt voor een goede interactie en is kundig … alles lezen - 04-12-2018 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.